Gå til innhold

FU: Hva jobber du med?


Gjest Utah

Anbefalte innlegg

Gjest mor i juni

Tror du virkelig jeg klager over det til vennene mine? Er vel heller de som burde slutte å klage? De har vel valgt selv å være hjemme?

Hvis venneskapet her blir brutt så blir det jo fordi JEG ikke orker høre på DERES klaging mer da...

OK.

Men hvorfor gjør du det på nettet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lurveline

    34

  • Vanedis

    9

  • morsan

    8

  • Dorthe

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Heksia

Ikke bare det, men det er da ikke nok til å fylle hele dagen HVER dag.. å kalle det en fulltidsjobb er liksom litt drøyt da...

Har du lagt merke til at ingen er enig med deg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Har du lagt merke til at ingen er enig med deg...?

Hun har nok det. :-)

Men hun lider visst av Tante Sofie-syndromet: "Hvis bare alle var som MEG, så ville alt bli bra."

Slike tilfeller er nok vanskelig å kurere, så vi får bare være overbærende med henne. Hun vet ikke bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sniff

Hun har nok det. :-)

Men hun lider visst av Tante Sofie-syndromet: "Hvis bare alle var som MEG, så ville alt bli bra."

Slike tilfeller er nok vanskelig å kurere, så vi får bare være overbærende med henne. Hun vet ikke bedre.

Og så har hun visst reist hjem fra fulltidsjobben sin for å gjøre unna husarbeidet og unge-maset på en halvtimes tid ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Og så har hun visst reist hjem fra fulltidsjobben sin for å gjøre unna husarbeidet og unge-maset på en halvtimes tid ;-)

Like greit det, var visst ikke så mye å gjøre på den jobben likevel, hun satt bare og så ut av vinduet enkelte dager.

Flittigmaur, det der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel menn som får utløsning da, damer får orgasme de. Dessuten må du ha en dårlig mann om du vil bytte ham ut med et apparat?

Nei jeg vill jo ikke bytte bort mannen min da,det har jeg vel ikke skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart det er jo bedre å ha igjen litt fritid så en kan treffe venner og sånt. Ville vært utrolig kjedelig om livet bestod kun av husarbeide da.

Ja, hun har vel sikkert mer krevende unger da, og sikkert mer nøye med at alt skal være 100 % strøkent hele tiden.

Huset vi har er nok godt over det som er "normalt" så jeg tviler på at husstørrelsen har noe å si på det her. Kanskje vi bare har det mer praktisk?

Ikke vet jeg, jeg bare har erfart selv at jeg umulig kunne ha brukt full tid hver dag på husarbeide og slikt. Men synes de det er gøy så hvorfor ikke..?

Jeg haster ikke gjennom husarbeidet,jeg prøver å gjøre det litt koselig (så lenge man kan kalle det for det).

Om jeg hadde hatt tid til å sitte på kafè hele dagen,så hadde jeg aldri i verden gjort det.Synes ikke det passer seg å ta med seg barn på kafè hele dagen.

Har sett unger som har omtrent vokst opp på kafè og det synes jeg er hårreisende!

Så lenge barna er små,så er jeg til for dem hele dagen.Når de har lagt seg,så er kvelden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jeg bare skriver mine egne erfaringer jeg. Har vært hjemme i to år med barn og ikke faen om det var noen fulltidsjobb. Om en ikke skal regne med tv-titting, internett burk, kaffe besøk, shopping og diverse annet?

Ser bare ikke hvordan husmødre greier å bruke så mye lengre tid på sånt enn vi som jobber?

Har du tenkt over den saken, at ett hus blir mye mer rotete og skittent,når det er folk der hele dagen,enn når hele familien er borte på jobb/skole/barnehage/ fra ca kl 8 til ca kl 16.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så innmari kjipt å høre på alle husmødrene som klager over at de har så mye å gjøre når jeg ikke fatter hva de klager for.. Kan de ikke heller jobbe da om de synes det er så mye å gjøre, kanskje det passer bedre for dem.

Sikkert mulig at noen greier bruke så mye tid på det at det blir en fulltidsjobb, men da er det pga dem, og ikke det at det er så mye jobb...

Skal jeg få svi for at noen syter om dette??

Jeg kan dessverre ikke jobbe pga. denne sykdommen!!

Her var det spørsmål om hva hver enkelt jobber med,og svarer ikke for alle husmødre!

Skjerp deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører det av de vennene jeg har som er husmødre at jeg er så heldig som "bare" jobber, for å være husmor er så mye arbeid.. yeah rigth..

Så si det til dem da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel egentlig ute etter en forkalring på hvordan de får tiden til å gå uten å drive med fjas, hva de gjør på en måte..

Da har du nok vært for lite hjemme.Hvis du må spørre om dèt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du virkelig jeg klager over det til vennene mine? Er vel heller de som burde slutte å klage? De har vel valgt selv å være hjemme?

Hvis venneskapet her blir brutt så blir det jo fordi JEG ikke orker høre på DERES klaging mer da...

Men meg kan du klage på?

Fordi du kan være anonym da eller?

Ikke rettferdig i det heletatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for en god unnskyldning.. *s*

Du begynner å innse at du er på villspor, men vil ikke innrømme det? Og skylder heller på at du provoserer med vilje?

Nei du, den går ikke jeg på. Du har rota deg for langt ut på vidda nå til å kunne tas alvorlig. *ler*

Ler meg skakk ihjæl jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel egentlig ute etter en forkalring på hvordan de får tiden til å gå uten å drive med fjas, hva de gjør på en måte..

Jeg sover halve dagen jeg men det kan vel ikke kalles jobb. Også doler jeg litt før jeg henter minstemann på skolen. Lager middag og rydder etterpå og slapper av litt og kanskje jeg doler igjen. Også snakker jeg med ungene og hjelper til med lekser og legger minstemann og ser på tv eller doler.

Og innimellom går jeg ut å drikker kaffe med venninnene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men sitter man og glor på tv hele dagen og later som man har "jobbet" så er vel det litt umoralskt?

Men det er jo tv om dagen så hvorfor skulle det være umoralskt å se på? Nå er ikke jeg så glad i tv om dagen da men det hender jeg ser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er like moro hver gang når folk lar seg provosere...

Så du bruker arbeidstiden til å provosere folk på DOL?

Og fritiden din til å sitte på kafè med barna?

Tror ikke du skal komme å fortelle meg om hva som er "normalt" nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du bruker arbeidstiden til å provosere folk på DOL?

Og fritiden din til å sitte på kafè med barna?

Tror ikke du skal komme å fortelle meg om hva som er "normalt" nei.

Den likte jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må huske på at om jeg har dødtid på jobben og faktisk tid til å være innom her en dag i blandt, så får jeg betalt for det...

Hun som går hjemme og later seg hele dagen, for så å klage til mannen at hun har gjort så mye bidrar ikke med penger til kassa...

Om jeg klager til mannen min for at jeg er sliten,så har JEG god grunn til det i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...