Gå til innhold

FU: Hva jobber du med?


Gjest Utah

Anbefalte innlegg

Gjest ung, barnløs, kvinnelig arbeidstaker

hvor naiv kan man bli? Skjønner du ikke at det der var en person som bare var ute etter å provosere? Så du ikke det på hvordan personen argumenterte.

Er et velkjent fenomen det her på dol, at folk bare tuller. Like utrolig at folk går å hver gang...

Pøh, wweve mente det hun skrev. Men så møtte hun motstand fra alle andre i tråden, så da var eneste utvei å påstå at hun 'faktisk var ute etter å provosere'.

Og den går jeg ikke på, for i motsetning til hva du tror så er jeg ikke _så_ naiv..! :-)

Jeg tror til og med at du er wweve under annet nick! *gisp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lurveline

    34

  • Vanedis

    9

  • morsan

    8

  • favn

    5

Mest aktive i denne tråden

Clue1365380406

Pluss å henge opp og ta ned.

Klesvask tar mye tid hver dag her og.Den humper og går stort sett hele dagen.

Spesielt vinterstid da har jeg kleskurv og badekaret fullt, ser ikke bunnen av kurven før til sommeren.

Så du har det travelt?

Hva med de som har tre barn og som i tillegg jobber??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjelke

Ah.. selvsagt du dol'er.. tenkte ikke på det jeg..

Klesvask tar ikke så mye tid om du ikke gjør det for hånd, jeg greier da fint å gjøre det jeg skal i løpet av kveldene jeg. Selv med to barn. Men jeg er ikke av den gamle rasen som vasker hele huset hver dag da.

Hadde faktisk ganske enkelt ikke greid å fylle hver dag med gjøremål om jeg skulle luffet rundt hjemme. Var ute på kafe med venninner i mye av dødtida når jeg var i permisjon.

Husmødre må enten gjøre mye unødvendig, være innmari treige til å jobbe, eller rett og slett "skryte" på seg at det er mer å gjøre enn det er...

Jeg tror heller det er du som er ei lat sugge som vasser rundt i støv og dritt.

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clue1365380406

Det er jo ikke bare vasking en har som jobb hvis en er hjemmeværende da!

Jeg har i alle fall også ansvaret for økonomien,betale regninger ,hente og bringe barna der de skal , handle ,lage middag , hjelpe til med lekser , støvtørking,vindusvasking,vaske flekker på dører og kjøkken ,kjøpe klær til de andre i familien , rydde,etc,etc...

Alle de oppgavene har vi som jobber også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjelke

Gidder du lese litt lenger ned så du kan roe blodtrykket ditt? Sikkert ikke bra for syklinger å hisse seg opp...

Les innlegget som sier at dette bare er kødd fra min side, for å provosere, og det greide jeg gitt...

jeg har ikke unger, har aldri vært husmor (takk og lov) og aner ikke hvor mye tid det tar med unger, men skjønner da såpass at raskere enn deg er vel de fleste...

Kødd? Fra din side? For noe tull, du har bare bæsja godt og saftig på leggen, og trenger en unnskyldning for å gå "seirende" ut herfra.

Patetisk! Kan du ikke heller stå for det du har skrevet? Skjønner at det er vanskelig, men du må da tåle litt motgang selv når du er så frekk i kjeften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har det travelt?

Hva med de som har tre barn og som i tillegg jobber??

Flere provokatører ute?

Jeg har det ikke travelt jeg.Har heller ikke sagt at jeg har det travlere enn andre.

Jeg synes at jeg har en fulltidsjobb,og det må jeg få lov til.

OM? dere har huset tomt flere timer om dagen så er det litt forskjell på det og det å ha huset fullt av unger "hele" dagen.JEG mener at det blir mer å gjøre da.Har prøvd begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest wweve

Der klarte jeg å provosere DEG gitt!

Gjorde du? Ja, du vet vel best, husmødre er jo smarte.. veldig... heheheheheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest langpanne

Blitt litt lite f---- på deg i deg siste kanksje? *ler*

eh.. heldigvis ingenting, siden jeg er jente... men pikke får jeg hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

Pøh, wweve mente det hun skrev. Men så møtte hun motstand fra alle andre i tråden, så da var eneste utvei å påstå at hun 'faktisk var ute etter å provosere'.

Og den går jeg ikke på, for i motsetning til hva du tror så er jeg ikke _så_ naiv..! :-)

Jeg tror til og med at du er wweve under annet nick! *gisp*

HEHEHE.. du er så patetisk, hvorfor skulle det bry meg om jeg fikk motstand? Var jo det jeg var ute etter.. Du er så på bærtur at jeg synes faktisk synd på deg, for det virker som du faktisk mener det du skriver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

Kødd? Fra din side? For noe tull, du har bare bæsja godt og saftig på leggen, og trenger en unnskyldning for å gå "seirende" ut herfra.

Patetisk! Kan du ikke heller stå for det du har skrevet? Skjønner at det er vanskelig, men du må da tåle litt motgang selv når du er så frekk i kjeften?

hehehehe... ler meg så skakk... dere er så båøyde og naive (les blokkerte)

Hvorfor skulle jeg snu? Det er jo motstanden og det at dere ikke skjønner at det er tull som er gøy!

Jeg har lekt meg på flere andre tråder og folk biter på så det gviner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Ikke bare det, men det er da ikke nok til å fylle hele dagen HVER dag.. å kalle det en fulltidsjobb er liksom litt drøyt da...

Blir du sliten i jobben din, wweve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

HEHEHE.. du er så patetisk, hvorfor skulle det bry meg om jeg fikk motstand? Var jo det jeg var ute etter.. Du er så på bærtur at jeg synes faktisk synd på deg, for det virker som du faktisk mener det du skriver..

Jeg er nysgjerrig:

Hvorfor er det morsomt for deg at folk blir sinte/lei seg/støtt?

Får du en glede av å kalle de dumme etterpå, og i tilfelle; hvorfor har du dette behovet?

På svarene dine virker det jo som du blir minst like opphisset, som de du diskuterer med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

Jeg er nysgjerrig:

Hvorfor er det morsomt for deg at folk blir sinte/lei seg/støtt?

Får du en glede av å kalle de dumme etterpå, og i tilfelle; hvorfor har du dette behovet?

På svarene dine virker det jo som du blir minst like opphisset, som de du diskuterer med...

Jeg blir ikke opphisset nei, men jeg gir sikkert inntrykk av det, for det terger de enda mer.

Synes bare det er litt komisk å se hvor personlig folk tar angrep selv om det her er anonymt. Det jer ser skrevet i innleggene forbinder jeg ikke med noenperson, bare noe som står her, og da gjør det meg fint lite at jeg erter..

Utrolig mange naive folk her da, og folk med rare meninger, som prøver å stå på sitt og som sprekker helt når det gjelder å argumentere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest papirtiger

Jeg blir ikke opphisset nei, men jeg gir sikkert inntrykk av det, for det terger de enda mer.

Synes bare det er litt komisk å se hvor personlig folk tar angrep selv om det her er anonymt. Det jer ser skrevet i innleggene forbinder jeg ikke med noenperson, bare noe som står her, og da gjør det meg fint lite at jeg erter..

Utrolig mange naive folk her da, og folk med rare meninger, som prøver å stå på sitt og som sprekker helt når det gjelder å argumentere...

Må vel si at det virker som en ærlig (og normal) reaksjon å bli engasjert i noe.

Det du gjør, er å late som om du blir engasjert/provosert etc...det virker bare trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sniff

Jeg blir ikke opphisset nei, men jeg gir sikkert inntrykk av det, for det terger de enda mer.

Synes bare det er litt komisk å se hvor personlig folk tar angrep selv om det her er anonymt. Det jer ser skrevet i innleggene forbinder jeg ikke med noenperson, bare noe som står her, og da gjør det meg fint lite at jeg erter..

Utrolig mange naive folk her da, og folk med rare meninger, som prøver å stå på sitt og som sprekker helt når det gjelder å argumentere...

Vel, jeg gidder ikke å la meg opphisse særlig,- men ærlig talt - du syntes at de andres argumenter ikke holdt? Morsomt ;-) Det var jo dine som falt sammen som en uheldig sufflé...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

Må vel si at det virker som en ærlig (og normal) reaksjon å bli engasjert i noe.

Det du gjør, er å late som om du blir engasjert/provosert etc...det virker bare trist.

kanskje jeg er en trist person.. *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

Vel, jeg gidder ikke å la meg opphisse særlig,- men ærlig talt - du syntes at de andres argumenter ikke holdt? Morsomt ;-) Det var jo dine som falt sammen som en uheldig sufflé...

hehe.. hvor lett tror du det er å argumentere for noe som overhodet ikke er min mening?

De andre skulle tross alt argumentere for det de mener og står for, og da er det jo leit at de ikke greide det bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

kanskje jeg er en trist person.. *LOL*

Det er jo ikke umulig nei.

I denne tråden så er jeg mer enig med deg enn med diverse andre, men du er dårlig til å argumentere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jeg bare skriver mine egne erfaringer jeg. Har vært hjemme i to år med barn og ikke faen om det var noen fulltidsjobb. Om en ikke skal regne med tv-titting, internett burk, kaffe besøk, shopping og diverse annet?

Ser bare ikke hvordan husmødre greier å bruke så mye lengre tid på sånt enn vi som jobber?

Det er ikke det samme å sette barna i lekegrinden og sette seg å se på tv! Og ha SÅ mye tid til overs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjelke

hehehehe... ler meg så skakk... dere er så båøyde og naive (les blokkerte)

Hvorfor skulle jeg snu? Det er jo motstanden og det at dere ikke skjønner at det er tull som er gøy!

Jeg har lekt meg på flere andre tråder og folk biter på så det gviner..

Som jeg sa - patetisk.

*gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...