Gå til innhold

FU: Hva jobber du med?


Gjest Utah

Anbefalte innlegg

Gjest wweve

Det er jo ikke umulig nei.

I denne tråden så er jeg mer enig med deg enn med diverse andre, men du er dårlig til å argumentere.

som sagt er det ikke helt lett å argumentere for en fiktiv sak da.. men jeg er i grunnprinsippet enig i det jeg sier, på en måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lurveline

    34

  • Vanedis

    9

  • morsan

    8

  • favn

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest bjelke

HEHEHE.. du er så patetisk, hvorfor skulle det bry meg om jeg fikk motstand? Var jo det jeg var ute etter.. Du er så på bærtur at jeg synes faktisk synd på deg, for det virker som du faktisk mener det du skriver..

*flire*

Komisk at du så hardnakket vil overbevise om at du er ute etter å provosere.. :-)

En skikkelig provokatør kjører i det minste løpet ut når han først har begynt. Og sitter der og ler for seg selv, uten å ha avslørt seg.

Du har tapt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

Som jeg sa - patetisk.

*gjesp*

ja du er virkelig det..

ser jo hvem som har bæsja på leggen her, og det er ikke meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjelke

ja du er virkelig det..

ser jo hvem som har bæsja på leggen her, og det er ikke meg...

"Nehei, det er det DU som er!"

Oi oi, den satt gitt! *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

*flire*

Komisk at du så hardnakket vil overbevise om at du er ute etter å provosere.. :-)

En skikkelig provokatør kjører i det minste løpet ut når han først har begynt. Og sitter der og ler for seg selv, uten å ha avslørt seg.

Du har tapt! ;-)

"Komisk at du så hardnakket vil overbevise om at du er ute etter å provosere.. :-)"

For det er jo ikke komisk at DU mener du vet bedre enn meg hva jeg driver med?

"En skikkelig provokatør kjører i det minste løpet ut når han først har begynt. Og sitter der og ler for seg selv, uten å ha avslørt seg."

Hvem har sagt jeg er en skikkelig provokatør? Jeg er da ikke noen proff på det her, som sagt er det bare for underholdningens del og det underholder så det rekker enda.. mye takket være deg...

"Du har tapt! ;-) "

Buhu.. så trist at du mener det.. særlig når du ikke skjønner hva du driver med engang... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sniff

som sagt er det ikke helt lett å argumentere for en fiktiv sak da.. men jeg er i grunnprinsippet enig i det jeg sier, på en måte...

Men siden du ikke selv har barn, er du vel kanskje ikke så veldig godt kvalifisert til å mene så mye om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjelke

"Komisk at du så hardnakket vil overbevise om at du er ute etter å provosere.. :-)"

For det er jo ikke komisk at DU mener du vet bedre enn meg hva jeg driver med?

"En skikkelig provokatør kjører i det minste løpet ut når han først har begynt. Og sitter der og ler for seg selv, uten å ha avslørt seg."

Hvem har sagt jeg er en skikkelig provokatør? Jeg er da ikke noen proff på det her, som sagt er det bare for underholdningens del og det underholder så det rekker enda.. mye takket være deg...

"Du har tapt! ;-) "

Buhu.. så trist at du mener det.. særlig når du ikke skjønner hva du driver med engang... :P

"Hvem har sagt jeg er en skikkelig provokatør? Jeg er da ikke noen proff på det her"

My point exactly!

Men bedre lykke neste gang, da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

I silikon utgave?

ehh.. når du blir stor og får se en gutt naken (eller ikke sikkert du gjør det du da) så vil du se at pikker er ikke laget av silikon.

Dildoer derimot er laget av silikon, og det er nok en sånn en du har vært borti..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

"Hvem har sagt jeg er en skikkelig provokatør? Jeg er da ikke noen proff på det her"

My point exactly!

Men bedre lykke neste gang, da! :o)

Eh.. du har virkelig ikke skjønt poenget du?? hehe.. det gjør det jo utrolig mer festlig da, trodde moroa skulle slutte når jeg sa at jeg bare kødda i stad jeg, men du bare fortsetter å imponere )(ironi) du...

Jeg gjør jo ikke det her for deres skyld, eller for at dere skal synes jeg er flink eller proff eller whatever, men for GØY. og sånne som deg er det som gjør det så festlig.

Takk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

"Nehei, det er det DU som er!"

Oi oi, den satt gitt! *LOL*

hvorfor lar du deg provosere? må du ha siste ordet eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

Men siden du ikke selv har barn, er du vel kanskje ikke så veldig godt kvalifisert til å mene så mye om dette?

er ikke det hele poenget da, at alt jeg har sagt er på kødd for å provosere, og ha det gøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

som sagt er det ikke helt lett å argumentere for en fiktiv sak da.. men jeg er i grunnprinsippet enig i det jeg sier, på en måte...

Hehe...når du ikke engang klarer å overbevise noen som faktisk er enig med deg, da sliter du :)

Men du redder vel ansiktet med å si at _egentlig_ så argumenterte du så dårlig fordi du ville øke forståelsen for husmødre? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sniff

er ikke det hele poenget da, at alt jeg har sagt er på kødd for å provosere, og ha det gøy..

Det du skrev var : "men jeg er i grunnprinsippet enig i det jeg sier". Bare det jeg kommenterte, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

Hehe...når du ikke engang klarer å overbevise noen som faktisk er enig med deg, da sliter du :)

Men du redder vel ansiktet med å si at _egentlig_ så argumenterte du så dårlig fordi du ville øke forståelsen for husmødre? ;)

følg med nå da pappskalle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

Det du skrev var : "men jeg er i grunnprinsippet enig i det jeg sier". Bare det jeg kommenterte, da.

og du slukte den med agn og snøre... *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Jeg blir ikke opphisset nei, men jeg gir sikkert inntrykk av det, for det terger de enda mer.

Synes bare det er litt komisk å se hvor personlig folk tar angrep selv om det her er anonymt. Det jer ser skrevet i innleggene forbinder jeg ikke med noenperson, bare noe som står her, og da gjør det meg fint lite at jeg erter..

Utrolig mange naive folk her da, og folk med rare meninger, som prøver å stå på sitt og som sprekker helt når det gjelder å argumentere...

At ikke alle er like flinke til å argumentere for påstandene sine av og til, er en sak...

" Det jer ser skrevet i innleggene forbinder jeg ikke med noenperson, bare noe som står her..."

Det er jo personer som skriver inn, selv om du ikke vet hvordan de ser ut, eller hva de heter...

Dette forumet hadde hatt fint lite for seg, om ikke størstedelen av innskriverne var sånn passe oppriktige.

"mange naive folk her da, og folk med rare meninger, som prøver å stå på sitt "

Nettopp derfor synes jeg ikke de er naive, når de tar det DU skriver på alvor.

Jeg synes du er rarere, som har glede av å terge, og å kalle folk dumme og naive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjelke

hvorfor lar du deg provosere? må du ha siste ordet eller noe?

Skal du ha meg til å reagere med irritasjon nå? Som - "Jeg er da faen ikke provosert?" ;-)

Nei, du er en stusselig provokatør gitt, dette begynner å bli litt kjedelig. Så jeg bruker heller tiden min på noe annet, hvis det er greit for deg? :o)

Så du får ha en fin dag videre da, langpanne. Øh.. jeg mener wweve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjelke

Hehe...når du ikke engang klarer å overbevise noen som faktisk er enig med deg, da sliter du :)

Men du redder vel ansiktet med å si at _egentlig_ så argumenterte du så dårlig fordi du ville øke forståelsen for husmødre? ;)

*Hi-hi* og det morsomste er at hun prøver å overbevise så innmari om at hun bare er ute etter å provosere.

Og når hun får til svar at hun er mer komisk enn provoserende, så svarer hun at "jammen, jeg har da ikke sagt at jeg er en skikkelig proff provokatør heller"!

Og jeg må vel medgi at hun nok har rett i det. Ler meg skakk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...