Gå til innhold

FU: Hva jobber du med?


Gjest Utah

Anbefalte innlegg

serendipity

ehh.. når du blir stor og får se en gutt naken (eller ikke sikkert du gjør det du da) så vil du se at pikker er ikke laget av silikon.

Dildoer derimot er laget av silikon, og det er nok en sånn en du har vært borti..

Å ja. Da er det sikker det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lurveline

    34

  • Vanedis

    9

  • morsan

    8

  • favn

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest wweve

At ikke alle er like flinke til å argumentere for påstandene sine av og til, er en sak...

" Det jer ser skrevet i innleggene forbinder jeg ikke med noenperson, bare noe som står her..."

Det er jo personer som skriver inn, selv om du ikke vet hvordan de ser ut, eller hva de heter...

Dette forumet hadde hatt fint lite for seg, om ikke størstedelen av innskriverne var sånn passe oppriktige.

"mange naive folk her da, og folk med rare meninger, som prøver å stå på sitt "

Nettopp derfor synes jeg ikke de er naive, når de tar det DU skriver på alvor.

Jeg synes du er rarere, som har glede av å terge, og å kalle folk dumme og naive.

de er jo passe naive da, når de ikke er klar over at det er mange som meg her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

Skal du ha meg til å reagere med irritasjon nå? Som - "Jeg er da faen ikke provosert?" ;-)

Nei, du er en stusselig provokatør gitt, dette begynner å bli litt kjedelig. Så jeg bruker heller tiden min på noe annet, hvis det er greit for deg? :o)

Så du får ha en fin dag videre da, langpanne. Øh.. jeg mener wweve!

jeg er begge de to der ja, men det er velganske tydelig?

jeg begynte å lure på når du skulle gi deg ja, for du kan umulig få så mye ut av det her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

*Hi-hi* og det morsomste er at hun prøver å overbevise så innmari om at hun bare er ute etter å provosere.

Og når hun får til svar at hun er mer komisk enn provoserende, så svarer hun at "jammen, jeg har da ikke sagt at jeg er en skikkelig proff provokatør heller"!

Og jeg må vel medgi at hun nok har rett i det. Ler meg skakk :-)

*gnir seg i henda* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wweve

*Hi-hi* og det morsomste er at hun prøver å overbevise så innmari om at hun bare er ute etter å provosere.

Og når hun får til svar at hun er mer komisk enn provoserende, så svarer hun at "jammen, jeg har da ikke sagt at jeg er en skikkelig proff provokatør heller"!

Og jeg må vel medgi at hun nok har rett i det. Ler meg skakk :-)

er jeg plutselig komisk nå da? du poengterte da virkelig at jeg ikke var det heller i stad. Vanskelig å bli enig med den andre hjernecella?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjelke

er jeg plutselig komisk nå da? du poengterte da virkelig at jeg ikke var det heller i stad. Vanskelig å bli enig med den andre hjernecella?

OK, patetisk da. Sorry. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest papirtiger

hehe.. hvor lett tror du det er å argumentere for noe som overhodet ikke er min mening?

De andre skulle tross alt argumentere for det de mener og står for, og da er det jo leit at de ikke greide det bedre...

Overhodet ikke din mening nei...*vrir seg av latter*

Det neste blir vel at du sier du er husmor selv. Hoho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har det travelt?

Hva med de som har tre barn og som i tillegg jobber??

Slik som meg ja.

Da kommer man aldri i mål med noen ting.Jobber bare deltid nå da,så det går greit.

Men har jo vært hjemmeværende,og man har nok å gjøre da også. Blir ikke noe tid til såpeoperaer akkurat.

Men livet blir jo litt behageligere for hele familien,men hva er nå så galt med det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de oppgavene har vi som jobber også!!

Tror dere er litt misunnelige jeg.

Innrømmer det gjerne jeg,er litt misunnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere provokatører ute?

Jeg har det ikke travelt jeg.Har heller ikke sagt at jeg har det travlere enn andre.

Jeg synes at jeg har en fulltidsjobb,og det må jeg få lov til.

OM? dere har huset tomt flere timer om dagen så er det litt forskjell på det og det å ha huset fullt av unger "hele" dagen.JEG mener at det blir mer å gjøre da.Har prøvd begge deler.

Jeg er hjemmeværende med 3 barn u/skolealder + en tenåring. Nå er minsten bare en uke da.

Men jeg synes ikke det er strevsomt å være hjemme.

Men så er jeg kanskje flink å gjøre husarbeidet mest mulig lettvindt, og event. prioritere det bort om det er noe annet jeg heller har lyst til :o)

Synes jeg får tid til å gjøre alt jeg har lyst til sammen med ungene. Det er jo mest for dem jeg er hjemme. Husarbeid jeg ikke rekker/prioriterer på dagen kan jeg gjøre etter middag når pappan koser seg med ungene.

Også er vi flinke til å ta slike skippertak sammen.

Fordelen med stor familie er at det blir ofte bursdag, barndåp o.l. slik at man MÅ få tatt skikkelig grundig rengjøring innimellom :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemmeværende med 3 barn u/skolealder + en tenåring. Nå er minsten bare en uke da.

Men jeg synes ikke det er strevsomt å være hjemme.

Men så er jeg kanskje flink å gjøre husarbeidet mest mulig lettvindt, og event. prioritere det bort om det er noe annet jeg heller har lyst til :o)

Synes jeg får tid til å gjøre alt jeg har lyst til sammen med ungene. Det er jo mest for dem jeg er hjemme. Husarbeid jeg ikke rekker/prioriterer på dagen kan jeg gjøre etter middag når pappan koser seg med ungene.

Også er vi flinke til å ta slike skippertak sammen.

Fordelen med stor familie er at det blir ofte bursdag, barndåp o.l. slik at man MÅ få tatt skikkelig grundig rengjøring innimellom :o)

Hadde kanskje vært like lett hos oss også om jeg bare ikke hadde hatt denne sykdommen:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clue1365380406

hehehehe... ler meg så skakk... dere er så båøyde og naive (les blokkerte)

Hvorfor skulle jeg snu? Det er jo motstanden og det at dere ikke skjønner at det er tull som er gøy!

Jeg har lekt meg på flere andre tråder og folk biter på så det gviner..

Greit nok at du leker deg med å provosere, men det er unødvendig å bli frekk i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehehe... ler meg så skakk... dere er så båøyde og naive (les blokkerte)

Hvorfor skulle jeg snu? Det er jo motstanden og det at dere ikke skjønner at det er tull som er gøy!

Jeg har lekt meg på flere andre tråder og folk biter på så det gviner..

Du må ha et veldig kjedelig liv. Stakkars deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibliotekarstudent, og 3 jobber ved siden av. Ferdig på skolen i om to uker! WoooHoo! Da er det ut og finne jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled dere over at dere kan være hjemme og ta dere av barna.

Husarbeid og slikt pusleri må gjøres i alle hus- også hos yrkeskvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled dere over at dere kan være hjemme og ta dere av barna.

Husarbeid og slikt pusleri må gjøres i alle hus- også hos yrkeskvinner.

Jeg er veldig glad for å få være hjemme med barna jeg.:o)

Men for meg er det en fulltidsjobb,da jeg må ta alt jevnt fordelt utover hele dagen hver dag.Går ikke med noen "skippertak",da jeg har en sykdom.

Det var vist ikke alle som var enige med meg i det.Men det får så være.For MEG er det sånn.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad for å få være hjemme med barna jeg.:o)

Men for meg er det en fulltidsjobb,da jeg må ta alt jevnt fordelt utover hele dagen hver dag.Går ikke med noen "skippertak",da jeg har en sykdom.

Det var vist ikke alle som var enige med meg i det.Men det får så være.For MEG er det sånn.:o)

Det visste jeg ikke , Lurveline.

Men det var jo heller ikke skrevet akkurat for deg, men til hjemmeværende generellt( som er friske selv og har friske barn eller andre spesielle grunner for å være hjemme)

Vi vet også at det er ganske mye som må gjøres i et hus- for det venter på oss når vi kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg ikke , Lurveline.

Men det var jo heller ikke skrevet akkurat for deg, men til hjemmeværende generellt( som er friske selv og har friske barn eller andre spesielle grunner for å være hjemme)

Vi vet også at det er ganske mye som må gjøres i et hus- for det venter på oss når vi kommer hjem.

Da jeg jobbet så syntes jeg det var lettere å ta husarbeidet.

Det ble ikke så mye rot og skitt,når huset sto tomt fra kl 8-16.

Nå vasker jeg gulv og rydder mye oftere.Jeg må lage lunsj til barna og hjelpe de med lekser.Dette hadde de gjort ferdig på sfo.ellers.

Mye av jobben går jo i oppdragelse og aktivisering av barna også.

Og det er ingen enkel jobb,når to skal ha hjelp til lekser og den minste er på tur opp i bokhylla (eksempel).

MEN,dette kommer jo mye ann på hvilken jobb man har også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jobbet så syntes jeg det var lettere å ta husarbeidet.

Det ble ikke så mye rot og skitt,når huset sto tomt fra kl 8-16.

Nå vasker jeg gulv og rydder mye oftere.Jeg må lage lunsj til barna og hjelpe de med lekser.Dette hadde de gjort ferdig på sfo.ellers.

Mye av jobben går jo i oppdragelse og aktivisering av barna også.

Og det er ingen enkel jobb,når to skal ha hjelp til lekser og den minste er på tur opp i bokhylla (eksempel).

MEN,dette kommer jo mye ann på hvilken jobb man har også.

Din situasjon er jo litt spesiell - legger meg ikke borti det.

Kanskje jeg skulle gå litt lenger ned i tråden-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...