Gjest aliccce Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det sies at man kan bli avhengi av medisiner med morfin.. Tar paralgin forte ca3-4 ganger i uka. (2tabl) men er ikke avhengi fordi.. har ingen probl. med å kutte ut fks. en uke når jeg har mindre smerter..er det sånn at bare noen blir avghengie? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg spiser mer enn deg og har spist i sikker 20 år og er ikke avhengig så jeg tror at det kommer an på personen. Hvis man spiser dem for rusen sin skyld eller for smertene sin skyld har også noe å si 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stoiker Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg spiser mer enn deg og har spist i sikker 20 år og er ikke avhengig så jeg tror at det kommer an på personen. Hvis man spiser dem for rusen sin skyld eller for smertene sin skyld har også noe å si Når man får i seg så mye morfin som trengs for å ta smertene, blir man ikke rusa og heller ikke avhengig. Tar man for mye, kan man bli rusa og også bli avhengig etterhvert. Det er altså seren i forhold til inntaket som avgjør mye her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Når man får i seg så mye morfin som trengs for å ta smertene, blir man ikke rusa og heller ikke avhengig. Tar man for mye, kan man bli rusa og også bli avhengig etterhvert. Det er altså seren i forhold til inntaket som avgjør mye her. Jeg blir rusa også jeg. Og ikke tar det noe særlig av smertene men det tar toppen. På smerteklinikken sa de at det var ok og bli rusa for da ble man mer likgyldig til smertene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aliccce Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg blir rusa også jeg. Og ikke tar det noe særlig av smertene men det tar toppen. På smerteklinikken sa de at det var ok og bli rusa for da ble man mer likgyldig til smertene. det hørtes da ikke bra ut! Kan jeg spørre hva du plages med? Jeg har opperet skulder. derfor jeg tar tabl. hørtes værre ut med deg må jeg si... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 det hørtes da ikke bra ut! Kan jeg spørre hva du plages med? Jeg har opperet skulder. derfor jeg tar tabl. hørtes værre ut med deg må jeg si... Å, jeg overlever nok. Men det går ikke over og jeg dør ikke ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aliccce Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Å, jeg overlever nok. Men det går ikke over og jeg dør ikke ) jaja.. God bedring og lykke til videre i hvertfall da!!... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest insomnia000 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Den dagen du tar det for noe annet enn sterke smerter,skal du stoppe opp og tenke deg godt om.Det er da det utvikler seg lett til misbruk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.