Gå til innhold

Legge på seg riktig? Hvordan?


Gjest jente_16

Anbefalte innlegg

Gjest jente_16

Hei!

Etter 1-2 mnd ganske lavt energiinntak har jeg gått ned et par kilo og blitt veldig tynn. Jeg var ganske tynn fra før også.

Jeg vil gjerne legge på meg igjen slik at jeg kan oppnå den gamle normalvekten min.

Hvordan skal jeg gjøre det? Dersom man kun spiser mer, vil man da kun legge på seg fett? Man burde vel kombinere høyere energiinntak med trening? Hvor mye trening og hvor mye skal jeg spise hver dag?

Jeg er ca. 160 høy og veide 45 kg før. Nå veier jeg 42 kg.

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

det er umulig å anslå hvor mye trening du skal utføre. Men tren lett og ikke start neste trening før du igjen føler deg sprek og uthvilt. Tren med moderat belastning og spis godt, så vil du øke vekten din noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snafus

Hei. Kjempefint at du innser at du er for tynn og vil legge på deg. Har vært i samme situasjon som deg. Ville bare si lykke til med en ny og sunnere kropp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...