Gå til innhold

Bio drain- kan jeg ta det?

Anbefalte innlegg

Gjest liv-b

Jeg ammer nå mitt femte barn (han er nå 4 mnd) og jeg forsøker å gå ned i vekt ;-)

Trener, og spiser sunt. Problemet er at jeg har så innmari mye vann i kroppen (legen min sa at han trodde jeg hadde 7-8 kg vann) Kan jeg ta bio-drain? Man skal vel helst ikke ta vanndrivende når man ammer? Eller går det greit? Ville så gjerne komme tinn i noen av klærne mine til 17.mai, og bio drainen skal visst renske godt opp?

Eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146664-bio-drain-kan-jeg-ta-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...
Gjest Naturbarn

Jeg ville ikke tatt sjansen, selv om du har mye vann i kroppen.

Når man slanker seg ved amming,vil slaggstoffer hope seg opp i melken,og bli overført til barnet.

Jeg gikk ikke ned i vekt før jeg hadde ammet ca 5mnd,men da raste kiloene av, uten at jeg forandret på hverken mat eller mosjon.

Smør deg med tålmodighet, det er jo tross alt positiv overvekt...på en måte:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...