Gå til innhold

Dokumentene våre er sendt til Colombia!!!!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Endelig er det vår tur til å komme med en gladmelding!!

I dag kom brevet fra AF om at papirene våre ble sendt til Colombia (ICBF) i går (12.05.)

Vi har en datter fra FANA fra før, og har stått på vent i flere måneder for å få sende papirene våre nok en gang til FANA...

Men slik som situasjonen er på FANA for tiden med veldig få barn og hauger med folk foran oss, så bestemte vi oss for at vi denne gangen går for ICBF. Så nå er vi veldig lettet over valget, og gleder oss til en ny spennende adopsjonsprosess...

Og nå skal det bli ekstra gøy å følge andre ICBF'ere her inne, ikke minst de som ligger likt i løypa....

Hilsen fra

Fortsetter under...

Gratulerer!!!

Da håper jeg at våre papirer ikke er så langt unna Colombia, de heller :-)) Vi hadde en venn som var litt treig med anbefalingen, men den er på plass nå, så forhåpentligvis er det ikke så lenge til vi får gladmeldingen, vi også.

Blir kjekt å følges i prosessen!

Beste hilsen fra

Gratulerer sååå mye med et skritt videre!!!! Våre papirer ble sendt på mandag, så da ligger vi jo helt likt i løypa!! Blir kjempe-spennende å følge dere videre!!

Håper de jobber super-raskt i Colombia fremover, og kanskje vi møtes der om noen måneder... Ønsker dere lykke til og GOD sommer ;o)))

Vennlig hilsen

Annonse

Gratulerer med et skritt videre :-)

Lykke til videre i prosessen

Det var kjekt.

No har vi begge papirene i Colombia, selv om våre er på kontoret i Bogota og venter på inngang til Cran. ( Som forhåpentligvis blir sendt snart til Cran )

Hadde vært kjekt å kunne få barn sånn noenlunde i sammen. Det er vel håp om våre to små prinsesser kan få seg en liten prinsebror.

Vi får snakkes.

Hils.

Hei escimo

Kan tenke meg at det er herlig å komme videre i prosessen, ja. Har tenkt mye på dere.

Det gikk et lys opp for meg nå i denne tråden. Er kael vår felles kjente, eller?

Hei corazon!

Takk for koselig hilsen!

...og ja, du har nok rett....

Klem fra

Det var kjekt.

No har vi begge papirene i Colombia, selv om våre er på kontoret i Bogota og venter på inngang til Cran. ( Som forhåpentligvis blir sendt snart til Cran )

Hadde vært kjekt å kunne få barn sånn noenlunde i sammen. Det er vel håp om våre to små prinsesser kan få seg en liten prinsebror.

Vi får snakkes.

Hils.

Hei kael!

Kjekt å høre fra deg!

Du drar nok en stund før meg til Colombia, men en del av permisjonen får vi forhåpentligvis sammen...

Klem fra

Gratulerer sååå mye med et skritt videre!!!! Våre papirer ble sendt på mandag, så da ligger vi jo helt likt i løypa!! Blir kjempe-spennende å følge dere videre!!

Håper de jobber super-raskt i Colombia fremover, og kanskje vi møtes der om noen måneder... Ønsker dere lykke til og GOD sommer ;o)))

Vennlig hilsen

Hei og takk for hilsen!!

Utrolig kjekt å ha noen som ligger så likt i løypa å vente sammen med!!!

Når tror du vi kan forvente å høre noe mon tro? Jeg tror at tiden har gått noe ned (fra 7-8 mnd til 4-5) ifølge Colombialisten, med betydelige variasjonen selvfølgelig...

Er det forresten noen som vet om colombianere tar sommerferie på "sommeren" også, eller er det kun rundt juletider??? Tenker på alt som kan forsinke oss... he he

Hilsen fra

Gratulerer!!!

Da håper jeg at våre papirer ikke er så langt unna Colombia, de heller :-)) Vi hadde en venn som var litt treig med anbefalingen, men den er på plass nå, så forhåpentligvis er det ikke så lenge til vi får gladmeldingen, vi også.

Blir kjekt å følges i prosessen!

Beste hilsen fra

Hei snø!

Der var du ja!!! ..he he

Krysser fingrene for at brevet ligger i postkassen i morgen!!!!!

Snakkes

Klem fra

Annonse

Se der var de endelig avgårde!!!

Lykke til videre, håper det går fort fremover sånn at litlejenta deres får en lillebror eller søster snart :-)

Stor klem fra

Hei Melissa!

Takk for hilsen!

Nå krysser vi fingrene for at ventetiden hos ICBF faller i år... og at kanskje neste 17. mai er jeg 2-barnsmamma... Hvem vet... ;-D

Hei!

Hver milepel i denne prosessen setter igang ulike sett av følelser.

Vil gratulere deg med et viktig skritt videre og lykke til i denne prosessen.

Klem fra

Hei Querita!

Takk for hilsen!

Var det ikke dere som nettopp fikk distrikt Cali? Heldige dere som er så nær målet!!

Hilsen fra

Hei og takk for hilsen!!

Utrolig kjekt å ha noen som ligger så likt i løypa å vente sammen med!!!

Når tror du vi kan forvente å høre noe mon tro? Jeg tror at tiden har gått noe ned (fra 7-8 mnd til 4-5) ifølge Colombialisten, med betydelige variasjonen selvfølgelig...

Er det forresten noen som vet om colombianere tar sommerferie på "sommeren" også, eller er det kun rundt juletider??? Tenker på alt som kan forsinke oss... he he

Hilsen fra

Håper du har rett mht. når vi kan høre noe fra Colombia!!!! Jeg har tenkt ca 6 mnd, men håper selvfølgelig at det går raskere ;o) Gleder oss så utrolig til vår livs reise!!!! Men det er jo en "fin" venteperiode når det er vår og sommer, og vips (?!?) så har det gått noen måneder... Håper jeg.... Vi har også masse å gjøre med hus og hage, så vi får nok å holde fingrene i...

Spennende å følges videre ;o) Krysser fingre og tær...

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...