Gå til innhold

Dokumentene våre er sendt til Colombia!!!!!

Anbefalte innlegg

Trebarnmamsen

Gratulerer med et KJEMPESKRITT mot drømmebarnet! Skjønner at det er en lettelse å være i en "kø" med bevegelse. Og veldig spennende med ICBF når dere allerede har vært så heldige å få et barn fra FANA. Vi har barn fra både privat barnehjem og ICBF. Begge deler har vært super-flotte opplevelser!

beste hilsner

Fortsetter under...

Trebarnmamsen

Hei og takk for hilsen!!

Utrolig kjekt å ha noen som ligger så likt i løypa å vente sammen med!!!

Når tror du vi kan forvente å høre noe mon tro? Jeg tror at tiden har gått noe ned (fra 7-8 mnd til 4-5) ifølge Colombialisten, med betydelige variasjonen selvfølgelig...

Er det forresten noen som vet om colombianere tar sommerferie på "sommeren" også, eller er det kun rundt juletider??? Tenker på alt som kan forsinke oss... he he

Hilsen fra

Ingen sommerferie i Colombia på vår sommertid nei! Tvertimot, etter å ha vært i diverse prosesser over noen år, føler jeg at sommeren vår er en tid full av "gla`meldinger" fra Colombia!!

beste hilsner

Ingen sommerferie i Colombia på vår sommertid nei! Tvertimot, etter å ha vært i diverse prosesser over noen år, føler jeg at sommeren vår er en tid full av "gla`meldinger" fra Colombia!!

beste hilsner

Å så deilig, akkurat det svaret jeg håpet på ;-D

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...