Flyberta Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Brodern skal gifte seg om et par uker. De skal ha stort selskap med middag og full pakke. Kjenner ikke detaljene rundt selskapet, vi har aldri vært close, dessverre. Som alenemor til en tenåring, og dårlig lønn for tiden, har jeg ikke all verdens ressurser å legge i gave. Men paret er svært opptatt av penger og status, og har lagt ut gaveliste. Er jeg kjip om jeg bruker 500 kroner på gave? Pleier å gi 700 til konfirmanter jeg er tante til (og det er mange...) - for de eier jo ingenting. Brodern og fruen har god råd. Har godt betalte jobber, hus og dyr bil. Har ikke lyst til å være kjip - men antrekk og stas er også dyrt. Har tilbudt meg å bake til kakebordet. Sikkert ingen fasit her, men hva mener andre? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Du er på ingen måte kjip om du bruker 500 kroner på gave! Brudepar som teller kroner på gavene, er da ikke særlig sjarmerende, synes jeg. 0 Siter
Flyberta Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Skrevet 14. mai 2004 Du er på ingen måte kjip om du bruker 500 kroner på gave! Brudepar som teller kroner på gavene, er da ikke særlig sjarmerende, synes jeg. Nei, sjarmerende er de i hvert fall ikke. Men de fortjener hverandre;) Mener den store, slemme søstra! 0 Siter
Niobe Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Serisøst, ingen brudepar ser vel på prisen på gavene som er kjøpt! Det har ingen hensikt å gi over evne. Vi var nøye med å få med rimelige alternativer på ønskelisten vi la ut, vi vil jo ikke at folk skal ruinere seg på gaver til oss! 0 Siter
Gjest me,myself and I Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Jeg syntes 500 er nok.. Til mine søsken gir jeg 500, og fjernere slekt og venner 300.. Og jeg har en søs som er veeeeldig opptatt av penger, og bader i dem, som også sier seg enig med 500! Det er tanken som teller 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.