Gå til innhold

trening!


Gjest batteri

Anbefalte innlegg

Gjest batteri

jeg har lyst å begynne å trene,og lurer på hvilke øvelser jeg må gjøre for å gå ned noen kilo,særlig på magen/rumpa.jeg vet d ikke er mulig å punktslanke seg,men noen øvelse tips hadde likevel vert bra!jeg tar mellom 40-70 situps hver dag,pluss at jeg trener litt utenom.jeg danser,har bestemt meg for å begynne å jogge litt også(kanskje)-dessuten har jeg to timer gym i uka...på skolen.

viss jeg spiser sunt i tillegg og dropper å spise så mye godterier og sånt,vil jeg gå ned i vekt da?jeg vil gjerne ha litt flatere og strammere mage g litt strammere rumpe og litt smalere livvidde hadde vert bra.

jeg kommer ikke til å begynne å spise så minimalt som mulig så jeg vil helst ikke ha svar som "du er alt for ung til å begynne å slanke dg på den måten.." osv,for jeg får ikke noen spiseforstyrrelse.vil bare ta av meg litt...

har vert inne på trening.no og sett,men gidder ikke gjøre så mye ut av treninga som d står om der,f-eks for å trene opp magen.så d forslaget har jeg prøvd,asså...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

dersom du ønsker å starte trening for å gå ned i vekt, bør du velge øvelser som aktiverer store muskelgrupper (for å brenne mest mulig kalorier). Slike øvelser kan være gåturer i fjellet, jogging, svømming og/eller sykling. Overkroppen kan trenes litt i tillegg med styrkeøvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest batteri

Hvorfor skriver du inne på ungdomsforumet at du er passe slank da?

for jeg er d.jeg er ikke tykk ihvertfall.bare d at jeg vil gå litt ned i vekt...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the waterboy

for jeg er d.jeg er ikke tykk ihvertfall.bare d at jeg vil gå litt ned i vekt...!

så du vil gå ned noen kilo på rumpa og lårene? men ikke bli tynnere? d synes jeg høres litt merkelig ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...