Gå til innhold

Strippe klubb??????er såret


Gjest såret-og-gravid

Anbefalte innlegg

Gjest såret-og-gravid

Fikk nettopp vite at kjæresten min hadde vært på strippeklubb i går, i anledning et utdrikkingslag hvor han var forlover.

Jeg er bare så sint og såret at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.Han sier at det ikke var planlagt og at han ikke likte det, men hallo kan man stole på det. Først løy han for meg og så sier han at han syntes det var sjabby og så vekk når damen kledde seg naken....

Hva kan jeg stole på?

Kan jeg stole på ham igjen?

Oppfører jeg meg teit? Det er bare det at jeg ikke synes noe om strippeklubber hverken av det ene eller det andre kjønn. Jeg synes det fremstiller kvinner som et sex-objekt og ingenting annet.

ER det andre gutter der ute som også synes det er teit med slike klubber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    25

  • mil1365380270

    15

  • morsan

    13

  • serendipity

    11

Gjest gravide-kjerringer-er-hormonbomber

Enten er du _stappa_ av hormoner, eller så er dette tull.

Jeg tror det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns du er teit nå. La nå mannfolka være menn uten at jentene tar på vei for det.

Vær glad han fortalte deg det du. Det viser at han er en åpen og ærlig person, som stoler på deg.

Det menneskelige instinkt som liker å se på pene jenter/gutter forsvinner ikke selv om man er i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest såret-og-gravid

Du oppfører deg teit.

Kan tenke meg at dere syns jeg er teit og det er helt ok. Men er det ikke respektløst å gjøre det når jeg sitter hjemme og er gravid og ikke akkurat føler meg på topp. Hva tror dere ikke jeg føler meg når han ser på disse lekre kvinnekroppene og hjemme har han en oppblåst kjerring. Jeg får jo dette barnet for oss begge.

KLart han har behov for å se på damer, det har alle menn, men holder det ikke å se på TV. HVorfor måtte han lyge om det først å si at de bare gikk på byn...????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strippeklubber er vel ikke teitere enn f.eks. rodeo, men rodeo er muligens ganske teit. Selv frekventerer jeg litterære tilstelninger og lignende tant og fjas, det er sikkert nok av de som syns dét er teit.

Du sier du syns strippeklubber framstiller kvinner som sex-objekter og ingenting annet. Til det er det bare å si at du i hvert fall har skjønt poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest såret-og-gravid

Strippeklubber er vel ikke teitere enn f.eks. rodeo, men rodeo er muligens ganske teit. Selv frekventerer jeg litterære tilstelninger og lignende tant og fjas, det er sikkert nok av de som syns dét er teit.

Du sier du syns strippeklubber framstiller kvinner som sex-objekter og ingenting annet. Til det er det bare å si at du i hvert fall har skjønt poenget.

ER det riktig å si at kvinner bare er sex-objekter??? Er det bare det dere vil med kvinner. Er det alt kvinner er gode for? Unnskyld at jeg ser så ensporet på det akkurat nå, men jeg føler til tider at alle menn er skikkelig griser som bare er sammen med oss kvinner for å få sex.

At jeg synes strippekluber er teite det er fordi jeg synes det er harry. Skikkelig teit å danse opp og ned etter en stang med noen slevende mannfolk kikkende på en. Mye annet som også er teit, men det er vel ikke nødvendig å nevne dem her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del synes nok stripping grenser til det komiske.

Hva fyren din angår, så løy han vel fordi han var redd for reaksjonen din. Gravide damer kan være litt...vel, oppfarende *kremt*

Her snakker vi om et utdrikkingslag, gutta skal vise litt muskler og sånn er det bare :o)

Synes ikke du behøver å ta på vei for dette. Kos deg med den voksende magen, du, og hva han angår så får han vel snart andre ting å tenke på enn stripping :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER det riktig å si at kvinner bare er sex-objekter??? Er det bare det dere vil med kvinner. Er det alt kvinner er gode for? Unnskyld at jeg ser så ensporet på det akkurat nå, men jeg føler til tider at alle menn er skikkelig griser som bare er sammen med oss kvinner for å få sex.

At jeg synes strippekluber er teite det er fordi jeg synes det er harry. Skikkelig teit å danse opp og ned etter en stang med noen slevende mannfolk kikkende på en. Mye annet som også er teit, men det er vel ikke nødvendig å nevne dem her.

Jeg mente at du har skjønt poenget med strippeklubber, ikke med kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at dere syns jeg er teit og det er helt ok. Men er det ikke respektløst å gjøre det når jeg sitter hjemme og er gravid og ikke akkurat føler meg på topp. Hva tror dere ikke jeg føler meg når han ser på disse lekre kvinnekroppene og hjemme har han en oppblåst kjerring. Jeg får jo dette barnet for oss begge.

KLart han har behov for å se på damer, det har alle menn, men holder det ikke å se på TV. HVorfor måtte han lyge om det først å si at de bare gikk på byn...????

Fordi han visste at du ville fått et hysterisk anfall dersom han sa sannheten. Han var på utdrikningslag, skulle han stått på utsiden med hette over hodet.

Fortsett som du stevner, så får du snart barnet bare for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjønner deg

Jeg skjønner deg. Jeg synes og det er respektløst av menn å dra på strippeklubb. Hvorfor skal de ha interesse av å se andre damer avkledd når de er i et forhold??

Dessverre er det en vane når det er utdrikningslag, og det er vel slik at gutta tøffer seg for hverandre med å gå å se på dette.

Tror nok dessverre ikke du kommer så langt med det som er gjort nå. Men du må jo ha rett til å utrykke at du ikke liker at han drar på strippeshow.

Du får bare trøste deg med at det er nok de færreste menn som hadde likt å vært sammen med en stripper. Til det er nok stripperne for "billige" etter en vanlig mans mening, selv om de er idiotiske nok til å gå på det likevel.

Kos deg med svangerskapet, vær gjerne sur på han noen dager hvis det hjelper deg å fortelle hva du synes. Alt i alt så forteller jo det at du ikke liker det også at du er veldig glad i han.

Ser at mange her ikke synes det gjør noe at partneren drar på strippeshow. Det betyr nok at det er mer vanlig for noen da. Det er likevel ikke sikkert at de har det bedre med partneren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Tja..strippeklubber er strengt tatt ganske teit, men når det er sagt, ser jeg ingen grunn til å klikke fordi mannen har vært der på et utdrikningslag. For meg er det temmelig harmløst.

Du skriver at du er gravid, så du er kanskje ganske hormonell for tiden.

Vi har uansett alle forskjellige grenser. Du får prøve å prate ordentlig med mannen og forklare ham hva som er problemet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappa Bjørn

ER det riktig å si at kvinner bare er sex-objekter??? Er det bare det dere vil med kvinner. Er det alt kvinner er gode for? Unnskyld at jeg ser så ensporet på det akkurat nå, men jeg føler til tider at alle menn er skikkelig griser som bare er sammen med oss kvinner for å få sex.

At jeg synes strippekluber er teite det er fordi jeg synes det er harry. Skikkelig teit å danse opp og ned etter en stang med noen slevende mannfolk kikkende på en. Mye annet som også er teit, men det er vel ikke nødvendig å nevne dem her.

ER det riktig å si at kvinner bare er sex-objekter??? Er det bare det dere vil med kvinner. Er det alt kvinner er gode for?

Er ikke så alt for lenge siden jeg så 700 klin gærne kjerringer som hylte og skrek, mens noen kastet BH`n midt i byen fordi de var utenfor en Chippendales forestilling.

Takes one to know one...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at dere syns jeg er teit og det er helt ok. Men er det ikke respektløst å gjøre det når jeg sitter hjemme og er gravid og ikke akkurat føler meg på topp. Hva tror dere ikke jeg føler meg når han ser på disse lekre kvinnekroppene og hjemme har han en oppblåst kjerring. Jeg får jo dette barnet for oss begge.

KLart han har behov for å se på damer, det har alle menn, men holder det ikke å se på TV. HVorfor måtte han lyge om det først å si at de bare gikk på byn...????

Synes ikke du er teit, helt naturlig aa foele det slik du gjoer det, skjoenner deg godt jeg, hadde nok blitt ganske opproert selv, og jeg er ikke gravid.

Men ut i fra det du forteller saa virker det som om du har en snill og god mann som er virkelig glad i deg, og han har helt sikkert glemt synet av denne stripperen naa. Litt vanskelig aa bare forlate de andre ogsaa, midt i feiringa, han hadde jo ikke noe saerlig valg. Er sikker paa at han ikke sa noe om dette paa forhaand fordi han ville ta hensyn til deg og ikke gjoere deg engstelig mens du satt hjemme alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er lite å bry seg om. Hva galt får han gjort på en strippeklub?? Tror du din mann ikke ser på andre damer på f.eks stranden, på gaten eller andre steder?

Dette var på ett utdrikkingslag og ikke så lett for mannen din å backe ut når en hel vennegjeng skal vi dra på strippeklubb.

Jeg personlig har ikke noe sans for strippeklubber, men har vært på to til tre, alle i utlandet, og jeg vet at der er det ikke noen stor fare for å gjøre noe galt.

Leser i tråden her hvor ille noen synes at strippeklubber er, men at jentene drar og ser på chippendales og står der og hyler, skriker og er våte og klare det er helt greit.

Jeg håper det er hormonene dine som spiller deg ett puss og at du ikke er slik når du ikke er gravid. Ei slik jente hadde jeg ikke holdt ut med, som kan lage scener av små ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Jeg skjønner deg. Jeg synes og det er respektløst av menn å dra på strippeklubb. Hvorfor skal de ha interesse av å se andre damer avkledd når de er i et forhold??

Dessverre er det en vane når det er utdrikningslag, og det er vel slik at gutta tøffer seg for hverandre med å gå å se på dette.

Tror nok dessverre ikke du kommer så langt med det som er gjort nå. Men du må jo ha rett til å utrykke at du ikke liker at han drar på strippeshow.

Du får bare trøste deg med at det er nok de færreste menn som hadde likt å vært sammen med en stripper. Til det er nok stripperne for "billige" etter en vanlig mans mening, selv om de er idiotiske nok til å gå på det likevel.

Kos deg med svangerskapet, vær gjerne sur på han noen dager hvis det hjelper deg å fortelle hva du synes. Alt i alt så forteller jo det at du ikke liker det også at du er veldig glad i han.

Ser at mange her ikke synes det gjør noe at partneren drar på strippeshow. Det betyr nok at det er mer vanlig for noen da. Det er likevel ikke sikkert at de har det bedre med partneren sin.

Det spiller vel ingen roll om han er på strippeklubb?? Det er da ikke som om at han er utro?? Bare se-ikke røre, hadde vært helt greit for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tease

Du synes ikke noe om strippeklubber sier du. Men kjæresten din gjør det. Må dine meninger være hans. Mister vi en selvstendig rett til å tenke når vi går inn i et parforhold.

Hvordan tror du det er for en fyr å si til vennene sine at "nei, jeg kan desverre ikke bli med fordi kjæresten min ikke liker strippeklubber"???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes ikke noe om strippeklubber sier du. Men kjæresten din gjør det. Må dine meninger være hans. Mister vi en selvstendig rett til å tenke når vi går inn i et parforhold.

Hvordan tror du det er for en fyr å si til vennene sine at "nei, jeg kan desverre ikke bli med fordi kjæresten min ikke liker strippeklubber"???

Du skriver: "Hvordan tror du det er for en fyr å si til vennene sine at "nei, jeg kan desverre ikke bli med fordi kjæresten min ikke liker strippeklubber"???"

Uansett hva man måtte mene om strippeklubber, så må da denne "mannen" være en total dott hvis han bryr seg så mye om hva vennene hans mener.

Har han ingen egen hjerne?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret mitt er basert på at jeg tenner på kvinner selv. Dersom min kjære hadde dratt på strippeklubb i et utdrikningslag hadde jeg vel heller bedt om å få referat fra henne i stedet for å fortvile... :)

Men fra alvor til mer alvor: Det behøver ikke bety noe som helst. Det er show og underholdning. Av den seksuelle sorten, ja. Men, det er vel lite sannsynlig at mannen din går hen og får følelser for en ukjent stripperske?

Men tilslutt skal det sies at dersom det var noe negativt i lufta i forholdet, eller hvis jeg ikke hadde det godt med meg selv/kroppen, ville jeg sikkert reagert. Ville kanskje reagert hvis jeg var gravid og hormonell, men ellers ikke.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...