Gå til innhold

Strippe klubb??????er såret


Gjest såret-og-gravid

Anbefalte innlegg

Gjest LeeHarvey

øhm.. vet du hva empati er? det er ikke noe man har til SIN tid det.. enten er det der eller ikke...

Empati skal man ikke plukke fram når man blir urettferdig behandlet av en egoist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    25

  • mil1365380270

    15

  • morsan

    13

  • serendipity

    11

ShitDiddelyDo

"Du får håpe han ikke er som menn flest."

Håper "menn flest" prioriterer sin (gravide) kones følelser høyere enn en tur på strippeklubb....

Også håper jeg de passer på å ikke gjøre henne gravid, før de skjønner hva det innebærer...

"Håper "menn flest" prioriterer sin (gravide) kones følelser høyere enn en tur på strippeklubb...."

Så du mener virkelig at problemet her er at mannen dro på strippeklubb? Hva burde han gjort? Satt seg på pubben over gata mens resten av drikkelaget stakk innom strippeklubben i 2 timer?

Det er jo absurd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ipoler

Empati skal man ikke plukke fram når man blir urettferdig behandlet av en egoist.

en sånn som deg mener du? deg er det umulig å ha empati med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeeHarvey

en sånn som deg mener du? deg er det umulig å ha empati med...

Jeg har ofte fått empati, vel og merke når jeg har fortjent det. Men aldri når jeg har opptrådt stygt og urettferdig. Det skulle bare mangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Selvfølgelig kan menn ha det, men graden av "rare" følelser, slik som å angripe en mann som tilfeldigvis havner innom en strippebar på et utdrikkingslag, har jeg inntrykk av er noe mer representert hos kvinner.

Er nok større sjanse for at guttene havner på akkurat strippebar, så det er kanskje derfor...?

Og jeg har guttevenner, som ikke hadde likt det, hvis det hadde skjedd...

Ikke alle som synes det er greit med dildoer en gang, de føler seg tilsidesatt... Og det er de jo på en måte også...

Enda vanskeligere for gutter å si de ikke liker at jenta drar på stripping, eller at de skulle ønske hun ikke hadde dildoer, enn det er for en jente å si noe...

Vi har liksom krav på sexuell frigjøring (og det er bra!), men det går litt over stokk og stein, når gutter blir betraktet som sexuelle avvikere, om de ikke tenner på at kjæresten utfolder seg fritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ipoler

Jeg har ofte fått empati, vel og merke når jeg har fortjent det. Men aldri når jeg har opptrådt stygt og urettferdig. Det skulle bare mangle.

Etter det jeg forstår er vel det ganske ofte?

Hvem har oppført seg så slemt her mener du? Den gravide jenta som ble lei seg når han så på stripping??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

serendipity

Du er nok proppfull av hormoner. Jeg syntes overhodet ikke det er noe å reagere på. Hadde han imidlertid gått dit "MUTT-PUTT" alene, stiller det seg helt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeeHarvey

Etter det jeg forstår er vel det ganske ofte?

Hvem har oppført seg så slemt her mener du? Den gravide jenta som ble lei seg når han så på stripping??

Du bør opptre mer seriøst i diskusjoner. Når angrep jeg deg?? At du gjentatte ganger angriper meg i stedet for å diskutere sak, vitner om at du ikke er kvalifisert til denne debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

"Du får håpe han ikke er som menn flest."

Håper "menn flest" prioriterer sin (gravide) kones følelser høyere enn en tur på strippeklubb....

Også håper jeg de passer på å ikke gjøre henne gravid, før de skjønner hva det innebærer...

Dette var et utdrikkingslag ikke et arr. for at henne samboer skulle så se en naken dame. Og såpass bør de fleste tåle, gravid eller ikke. Saken hadde salvsagt vært helt annerledes om han hadde dratt dit alene en kveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Tror du kan ta det helt med ro.... Gutter på strippeklubb på utdrikingslag er jo så klisjé at det ikke kan tas alvorlig. :-)

Det er nok verre om du blir sinna for en sånn bagatell eller om du ler av det, for mannen din gjorde det ikke for å såre deg eller fordi han ikke er glad i deg!

Ikke gjør en big deal ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

"Håper "menn flest" prioriterer sin (gravide) kones følelser høyere enn en tur på strippeklubb...."

Så du mener virkelig at problemet her er at mannen dro på strippeklubb? Hva burde han gjort? Satt seg på pubben over gata mens resten av drikkelaget stakk innom strippeklubben i 2 timer?

Det er jo absurd.

Det kunne han selvfølgelig gjort, men les heller svaret mitt til "såret-og-gravid"... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeeHarvey

Er nok større sjanse for at guttene havner på akkurat strippebar, så det er kanskje derfor...?

Og jeg har guttevenner, som ikke hadde likt det, hvis det hadde skjedd...

Ikke alle som synes det er greit med dildoer en gang, de føler seg tilsidesatt... Og det er de jo på en måte også...

Enda vanskeligere for gutter å si de ikke liker at jenta drar på stripping, eller at de skulle ønske hun ikke hadde dildoer, enn det er for en jente å si noe...

Vi har liksom krav på sexuell frigjøring (og det er bra!), men det går litt over stokk og stein, når gutter blir betraktet som sexuelle avvikere, om de ikke tenner på at kjæresten utfolder seg fritt.

Slike primitive sjalusi-utslag, hører ikke hjemme i et forhold.

Sjalusi er en uting, som vi bør slutte å "flørte med", som noe naturlig. Folk begår drap pga sjalusi, og grensene mellom ulike grader av sjalusi, er i gitte tilfelle ganske flytende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ipoler

Du bør opptre mer seriøst i diskusjoner. Når angrep jeg deg?? At du gjentatte ganger angriper meg i stedet for å diskutere sak, vitner om at du ikke er kvalifisert til denne debatten.

Du angriper ikke meg personlig, men du sier at damer som ikke liker at mennene går på stripping er onde, og da angriper du jo meg indirekte, siden jeg heller ikke ville jublet om min mann gikk på stripping.

Greier du overhodet ikke skjønne at det KAN ha virket sårende på henne?

Har du vært i nærkontakt med en gravid kvinne noengang?

Du hadde ikke brydd deg det spøyt om dama di gikk på stripping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ipoler

Dette var et utdrikkingslag ikke et arr. for at henne samboer skulle så se en naken dame. Og såpass bør de fleste tåle, gravid eller ikke. Saken hadde salvsagt vært helt annerledes om han hadde dratt dit alene en kveld!!!

Hvorfor, utdrikningslag er jo bare en unnskyldning for å komme seg dit, siden det ikke er "tillatt" å gå alene...

Siden han var forlover hadde vel sannsynligivis planlagt det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Dette var et utdrikkingslag ikke et arr. for at henne samboer skulle så se en naken dame. Og såpass bør de fleste tåle, gravid eller ikke. Saken hadde salvsagt vært helt annerledes om han hadde dratt dit alene en kveld!!!

Nå er det ingen automatikk i at tilblivende bruder/brudgommer blir tatt med på stripping... Det kan jo i værste fall ødelegge for brudeparet.... Man burde kjenne folk godt, før man gjør sånt...

Mitt inntrykk er heller at det er de som arrangerer utdrikkingslagene, som ser sitt snitt til å ta en tur innom ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ipoler

Slike primitive sjalusi-utslag, hører ikke hjemme i et forhold.

Sjalusi er en uting, som vi bør slutte å "flørte med", som noe naturlig. Folk begår drap pga sjalusi, og grensene mellom ulike grader av sjalusi, er i gitte tilfelle ganske flytende.

Du er tydeligvis ganske ute å kjøre når det gjelder følelser og forhold. Har du noengang hatt et langvarig forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Hvorfor, utdrikningslag er jo bare en unnskyldning for å komme seg dit, siden det ikke er "tillatt" å gå alene...

Siden han var forlover hadde vel sannsynligivis planlagt det også...

Dette innlegget tror jeg nå kun ble laget på tull. Men om det mot formodning skulle være sant, så tror jeg denne dama skal få litt å stri med etterhvert. Makan!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Nå er det ingen automatikk i at tilblivende bruder/brudgommer blir tatt med på stripping... Det kan jo i værste fall ødelegge for brudeparet.... Man burde kjenne folk godt, før man gjør sånt...

Mitt inntrykk er heller at det er de som arrangerer utdrikkingslagene, som ser sitt snitt til å ta en tur innom ;-)

Dersom et besøk på en strippeklubb en hel gjeng skal virke ødeleggende på brudeparet så burde de nok la være å gifte seg. All erfaring tilsier at han nok kommer til å støte på værre "problemer".

Og joda mange ser nok sitt snitt til å bruke det som en unnskyldning, men "so what", mer uskyldig moro skal man lete lenge etter... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Dersom et besøk på en strippeklubb en hel gjeng skal virke ødeleggende på brudeparet så burde de nok la være å gifte seg. All erfaring tilsier at han nok kommer til å støte på værre "problemer".

Og joda mange ser nok sitt snitt til å bruke det som en unnskyldning, men "so what", mer uskyldig moro skal man lete lenge etter... :-)

Alle mener ikke det, da... Og det synes jeg man skal respektere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeeHarvey

Du angriper ikke meg personlig, men du sier at damer som ikke liker at mennene går på stripping er onde, og da angriper du jo meg indirekte, siden jeg heller ikke ville jublet om min mann gikk på stripping.

Greier du overhodet ikke skjønne at det KAN ha virket sårende på henne?

Har du vært i nærkontakt med en gravid kvinne noengang?

Du hadde ikke brydd deg det spøyt om dama di gikk på stripping?

Nei, jag har ikke angrepet deg personlig. Du har derimot angrepet min person et visst antall ganger, derfor mister du seriøsitet.

Nei, jeg ville overhodet ikke brydd meg noe om min kjære tilfeldigvis hadde havnet på manne-stripp i lystig lag med sine venninner. Herregud da menneske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...