Gå til innhold

Strippe klubb??????er såret


Gjest såret-og-gravid

Anbefalte innlegg

Gjest såret-og-gravid

Sett at han ikke visste at du ville ta det ille opp?

Det var andre venner av han som skulle gifte seg der, som kjæresten din ikke kjente?

Skjønner at han ikke forlot utdrikkingslaget da, eller prøvde å få de andre til å ikke gå inn...

Hvis han skjønte hvor såret du ville bli, så hadde han vel ikke gjort det...? Tror ikke det...

Men nå har han lært litt mer om deg, og du har lært litt mer om han. Ingen mennesker er perfekte, og hvem av dere som tar feil her, kommer an på hvem du spør.

Det som teller er at DERE to klarer å fortelle hverandre hvordan dere opplevde hendelsen, uten å beskylde hverandre for for noe... Vær litt åpne, ikke gå i skyttergravene... Tipper dere får det enda bedre sammen enn før, om dere klarer dette :-)

Tror det er på tide å oppklare litt mer her. Denne diskusjonen har tydeligvis engasjert folk og det er bra. Er takknemlig for alle vellmenende ord.

For det første visste han om mitt syn på stripping!Vi kjenner hverandre svært godt og har vært sammen i 10år.Utdrikkingslaget var egentlig over da noen bestemte seg for at de ville gå videre og ikke avslutte kvelden slik som mange andre gjorde. Han ville ikke vært den eneste som ikke villle gå inn bare så det er sagt.

Jeg kjenner kjæresten min godt og vet at han synes jeg er topp, han ser sjelden på andre damer fordi han sier han ikke har behov for det.( man kan jo lure) Vet at han aldri ville gått på strippeklubb aleine, men jeg synes unnskyldningen er så tynn. " han måtte gå fordi de andre gikk"!!! En mann på 30 år burde klare å styre sine egne handlinger og ikke nødvenigvis måtte følge flokken. Bare for å la det være sagt: Denne lille ekstra turen var ikke planlagt! Det var en eller annen gris som tydeligvis vanker der ofte som kom med ideen.

Vaneligvis klarer vi å kommunisere fint og vi stoler på hverandre. Dette har ingenting med kontroll over hverandre å gjøre. Han gjør som regel det han vil innenfor grensene som vi begge har satt for vårt gjensidige forhold. Dette var en av disse grensene. Jeg hadde aldri ønsket eller gått for å se chippendales bare fordi veninnene mine skulle. Jeg er da litt mer selvstendig enn det!

Jeg er nok litt mer hormonfyllt enn ellers, men jeg blir fly forbanna over den situasjonen vi gravide ofte befinner oss i. Hvorfor kan ikke menn ta hensyn når vi er gravid. Vi er jo blitt gravid sammen. Så hvorfor er det bare jeg som får tøyler og må være i ro, og ikke han! Kan ikke han også ta det med ro i de 9mnd det tar. Hadde ihvertfall vært ønskelig om man kunne fungert som et team!

Blir det noen gang slutt( blir jo ikke det) litt på spøk, så skal jeg ihvertfall ha foreldreretten ettersom han har latt meg gå gjennom det helvete en graviditet kan være ALEINE!

Menn og kvinner er forskjellig , selfølgelig, men etter å ha lest alle disse innleggene er jeg veldig glad jeg har den mannen jeg har hjemme. Vi har i allefall et noen lunde likt syn på ting. Jeg hadde ikke klart å akseptere noen av deres holdninger. Nettopp fordi de passer når man er singel og ikke i et forhold.DET HAR INGENTING MED EIERTRANG Å GJØRE.

Når man lyger for hverandre er tiiliten brutt og den kan være vanskelig å få bygget opp igjen. Jeg vet i allefall at det vil ta tid.

Så det bryllupet vi hadde tenkt å gjøre i hemmelighet i sommer, tror jeg ikke at jeg vil gjennomføre.....ikke når jeg ikke kan stole på ham. Det må være gjensidig respekt og tillit inne i biledet. Jeg orker ikke karakterløse menn som må følge resten av saueflokken, det er jeg altfor betydnigsfull til å måtte kaste vekk livet mitt på.

Det jeg skjønner nå mer enn noen gang er hvor utrolig mer voksen og reflektert mange kvinner er ovenfor flertallet av menn. Det er to forskjellige verdener vi lever i.... jeg vil ikke lenger si at vi er det svake kjønn........vi følger ikke saueflokken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    25

  • mil1365380270

    15

  • morsan

    13

  • serendipity

    11

Gjest mor i juni

Tror det er på tide å oppklare litt mer her. Denne diskusjonen har tydeligvis engasjert folk og det er bra. Er takknemlig for alle vellmenende ord.

For det første visste han om mitt syn på stripping!Vi kjenner hverandre svært godt og har vært sammen i 10år.Utdrikkingslaget var egentlig over da noen bestemte seg for at de ville gå videre og ikke avslutte kvelden slik som mange andre gjorde. Han ville ikke vært den eneste som ikke villle gå inn bare så det er sagt.

Jeg kjenner kjæresten min godt og vet at han synes jeg er topp, han ser sjelden på andre damer fordi han sier han ikke har behov for det.( man kan jo lure) Vet at han aldri ville gått på strippeklubb aleine, men jeg synes unnskyldningen er så tynn. " han måtte gå fordi de andre gikk"!!! En mann på 30 år burde klare å styre sine egne handlinger og ikke nødvenigvis måtte følge flokken. Bare for å la det være sagt: Denne lille ekstra turen var ikke planlagt! Det var en eller annen gris som tydeligvis vanker der ofte som kom med ideen.

Vaneligvis klarer vi å kommunisere fint og vi stoler på hverandre. Dette har ingenting med kontroll over hverandre å gjøre. Han gjør som regel det han vil innenfor grensene som vi begge har satt for vårt gjensidige forhold. Dette var en av disse grensene. Jeg hadde aldri ønsket eller gått for å se chippendales bare fordi veninnene mine skulle. Jeg er da litt mer selvstendig enn det!

Jeg er nok litt mer hormonfyllt enn ellers, men jeg blir fly forbanna over den situasjonen vi gravide ofte befinner oss i. Hvorfor kan ikke menn ta hensyn når vi er gravid. Vi er jo blitt gravid sammen. Så hvorfor er det bare jeg som får tøyler og må være i ro, og ikke han! Kan ikke han også ta det med ro i de 9mnd det tar. Hadde ihvertfall vært ønskelig om man kunne fungert som et team!

Blir det noen gang slutt( blir jo ikke det) litt på spøk, så skal jeg ihvertfall ha foreldreretten ettersom han har latt meg gå gjennom det helvete en graviditet kan være ALEINE!

Menn og kvinner er forskjellig , selfølgelig, men etter å ha lest alle disse innleggene er jeg veldig glad jeg har den mannen jeg har hjemme. Vi har i allefall et noen lunde likt syn på ting. Jeg hadde ikke klart å akseptere noen av deres holdninger. Nettopp fordi de passer når man er singel og ikke i et forhold.DET HAR INGENTING MED EIERTRANG Å GJØRE.

Når man lyger for hverandre er tiiliten brutt og den kan være vanskelig å få bygget opp igjen. Jeg vet i allefall at det vil ta tid.

Så det bryllupet vi hadde tenkt å gjøre i hemmelighet i sommer, tror jeg ikke at jeg vil gjennomføre.....ikke når jeg ikke kan stole på ham. Det må være gjensidig respekt og tillit inne i biledet. Jeg orker ikke karakterløse menn som må følge resten av saueflokken, det er jeg altfor betydnigsfull til å måtte kaste vekk livet mitt på.

Det jeg skjønner nå mer enn noen gang er hvor utrolig mer voksen og reflektert mange kvinner er ovenfor flertallet av menn. Det er to forskjellige verdener vi lever i.... jeg vil ikke lenger si at vi er det svake kjønn........vi følger ikke saueflokken :)

Jeg er som du skjønner også gravid, og synes likevel du overreagerer.

Pga dette vil du avlyse bryllupet med ham? Men ikke gjøre det slutt? Mener du at bryllupet skal utsettes eller aldri gjennomføres? Hva må han gjøre for å gjenvinne din tillit? Selv om du ikke synes å mistro ham?

Jeg synes du gjør noe altfor stort ut av dette, straffe ham fordi han fulgte flokken, selv om du vet hvor glad han er i deg.. Alle kan feile iblant. Jeg tror _du_ feiler nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stamcelledebatten

hvorfor finnes det så mye strippeklubber om alle menn mener det er dust og harry og ser vekk om de er der??

De er kanskje like dustete som de som jobber på strippebar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeeHarvey

Normal sjalusi er et stikk av sjalusi når en ser partneren flørte med andre, et lite stikk når h*n er borte på ferie med gutta/jentene, sånne småting som man ikke tar lenger enn det.

Sykelig sjalusi er når man nekter den andre å snakke med andre, se på andre på gata osv.

...og du tror ikke at mange "utvikler" sin sykelige sjalusi, etter at de har vært innom stadium nr 1.? ...mennesker har en tendens til stadig å flytte grenser...

...det er nok mange som har startet en beskjeden "sjalusi-karriere", av både kvinner og menn, som etterhvert har utviklet seg til rene "sjalusi-monstre"...

Derfor må vi aldri "normalisere" sjalusi, og gjøre det til et naturlig innslag i et forhold..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest såret-og-gravid

Jeg er som du skjønner også gravid, og synes likevel du overreagerer.

Pga dette vil du avlyse bryllupet med ham? Men ikke gjøre det slutt? Mener du at bryllupet skal utsettes eller aldri gjennomføres? Hva må han gjøre for å gjenvinne din tillit? Selv om du ikke synes å mistro ham?

Jeg synes du gjør noe altfor stort ut av dette, straffe ham fordi han fulgte flokken, selv om du vet hvor glad han er i deg.. Alle kan feile iblant. Jeg tror _du_ feiler nå.

Jeg vil nok gifte meg med ham, men jeg vil straffe ham og hvis dette er noe som han vil bli lei seg for så er det straff nok. Så lenge jeg ser at han vil anstrenge seg ang. bryllupet så gifter vi oss nok. Men hittil er det bare jeg som har styrt og han har ikke vist så mye interesse, forsetter han på den måten så gidder ikke jeg å stresse mer heller. Det er bare det....

Ja jeg lar nok sinnet styre meg litt og jeg roer meg sikkert ned om noen dager. Bare synd at jeg er midt oppi eksamen. Så han ødelegger ikke bare tilliten, men også karakteren min. Hvordan kan jeg lese når jeg er så sint og såret. Han overså totalt mine følelser til fordel for kompisen sin følelser og det er ikke lett å tilgi.

Men takk for synspunktet ditt likevel. Det er kjekt å høre noen velmenende ord fra en som forstår litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest natalie c

hvorfor finnes det så mye strippeklubber om alle menn mener det er dust og harry og ser vekk om de er der??

Fordi det finnes flertall av menn som er "dust og harry". Det betyr derimot ikke at det ikke finnes noen perler innimellom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ipoler

...og du tror ikke at mange "utvikler" sin sykelige sjalusi, etter at de har vært innom stadium nr 1.? ...mennesker har en tendens til stadig å flytte grenser...

...det er nok mange som har startet en beskjeden "sjalusi-karriere", av både kvinner og menn, som etterhvert har utviklet seg til rene "sjalusi-monstre"...

Derfor må vi aldri "normalisere" sjalusi, og gjøre det til et naturlig innslag i et forhold..

Nei, etter din definisjon av verden er det vel sikkert bare du og kjæresten din som er normale...

Du har et håpløst syn på verden, god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Jeg vil nok gifte meg med ham, men jeg vil straffe ham og hvis dette er noe som han vil bli lei seg for så er det straff nok. Så lenge jeg ser at han vil anstrenge seg ang. bryllupet så gifter vi oss nok. Men hittil er det bare jeg som har styrt og han har ikke vist så mye interesse, forsetter han på den måten så gidder ikke jeg å stresse mer heller. Det er bare det....

Ja jeg lar nok sinnet styre meg litt og jeg roer meg sikkert ned om noen dager. Bare synd at jeg er midt oppi eksamen. Så han ødelegger ikke bare tilliten, men også karakteren min. Hvordan kan jeg lese når jeg er så sint og såret. Han overså totalt mine følelser til fordel for kompisen sin følelser og det er ikke lett å tilgi.

Men takk for synspunktet ditt likevel. Det er kjekt å høre noen velmenende ord fra en som forstår litt.

Nei nei nei - du kan ikke legge skylden for alt som går dårlig på dette! Som karakterene dine på eksamen!

Og true med å avlyse bryllupet, selv om du ikke komme til å gjøre alvor av det..

Er dette en passende straff i forhold til den feilen du mener han har gjort?

Snakk om det - bli sint for det - bli ferdig med det!!

Ikke sunt hverken for deg eller forholdet deres om du skal gnage på ting for all ettertid, er uansett ikke mulig å få det ugjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeeHarvey

Nei, etter din definisjon av verden er det vel sikkert bare du og kjæresten din som er normale...

Du har et håpløst syn på verden, god bedring!

Jeg gir meg ende over...

...du hører kanskje SELV hvor dumt det er, når du karakteriserer noen som håpløs, fordi man ikke lar slike destruktive fenomener som sjalusi være et naturlig innslag i et forhold??

...hvis du ikke "hører" det, så sliter du nok litt med gehøret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ipoler

Jeg gir meg ende over...

...du hører kanskje SELV hvor dumt det er, når du karakteriserer noen som håpløs, fordi man ikke lar slike destruktive fenomener som sjalusi være et naturlig innslag i et forhold??

...hvis du ikke "hører" det, så sliter du nok litt med gehøret...

er vel heller du som ikke hører når du betegner all sjalusi som sykelig og unaturlig i forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Jeg vil nok gifte meg med ham, men jeg vil straffe ham og hvis dette er noe som han vil bli lei seg for så er det straff nok. Så lenge jeg ser at han vil anstrenge seg ang. bryllupet så gifter vi oss nok. Men hittil er det bare jeg som har styrt og han har ikke vist så mye interesse, forsetter han på den måten så gidder ikke jeg å stresse mer heller. Det er bare det....

Ja jeg lar nok sinnet styre meg litt og jeg roer meg sikkert ned om noen dager. Bare synd at jeg er midt oppi eksamen. Så han ødelegger ikke bare tilliten, men også karakteren min. Hvordan kan jeg lese når jeg er så sint og såret. Han overså totalt mine følelser til fordel for kompisen sin følelser og det er ikke lett å tilgi.

Men takk for synspunktet ditt likevel. Det er kjekt å høre noen velmenende ord fra en som forstår litt.

"Men hittil er det bare jeg som har styrt og han har ikke vist så mye interesse"

Kan det være at han lar deg styre med det, fordi hans forslag likevel ikke tas hensyn til? Eller at han _føler_ det slik?

Noen menn gidder ikke prøve mer hvis de får bare ett nei.. Og tenker det er like greit om du overtar hele styret, ikke alle menn bryr seg så mye om alt dillet som er viktig for oss jenter når vi skal gifte oss..

Bare en tanke altså. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeeHarvey

er vel heller du som ikke hører når du betegner all sjalusi som sykelig og unaturlig i forhold...

Jeg er rimelig stolt av jeg tar avstand fra din måte å normalisere det svineriet som har ødelagt så mange forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Tror det er på tide å oppklare litt mer her. Denne diskusjonen har tydeligvis engasjert folk og det er bra. Er takknemlig for alle vellmenende ord.

For det første visste han om mitt syn på stripping!Vi kjenner hverandre svært godt og har vært sammen i 10år.Utdrikkingslaget var egentlig over da noen bestemte seg for at de ville gå videre og ikke avslutte kvelden slik som mange andre gjorde. Han ville ikke vært den eneste som ikke villle gå inn bare så det er sagt.

Jeg kjenner kjæresten min godt og vet at han synes jeg er topp, han ser sjelden på andre damer fordi han sier han ikke har behov for det.( man kan jo lure) Vet at han aldri ville gått på strippeklubb aleine, men jeg synes unnskyldningen er så tynn. " han måtte gå fordi de andre gikk"!!! En mann på 30 år burde klare å styre sine egne handlinger og ikke nødvenigvis måtte følge flokken. Bare for å la det være sagt: Denne lille ekstra turen var ikke planlagt! Det var en eller annen gris som tydeligvis vanker der ofte som kom med ideen.

Vaneligvis klarer vi å kommunisere fint og vi stoler på hverandre. Dette har ingenting med kontroll over hverandre å gjøre. Han gjør som regel det han vil innenfor grensene som vi begge har satt for vårt gjensidige forhold. Dette var en av disse grensene. Jeg hadde aldri ønsket eller gått for å se chippendales bare fordi veninnene mine skulle. Jeg er da litt mer selvstendig enn det!

Jeg er nok litt mer hormonfyllt enn ellers, men jeg blir fly forbanna over den situasjonen vi gravide ofte befinner oss i. Hvorfor kan ikke menn ta hensyn når vi er gravid. Vi er jo blitt gravid sammen. Så hvorfor er det bare jeg som får tøyler og må være i ro, og ikke han! Kan ikke han også ta det med ro i de 9mnd det tar. Hadde ihvertfall vært ønskelig om man kunne fungert som et team!

Blir det noen gang slutt( blir jo ikke det) litt på spøk, så skal jeg ihvertfall ha foreldreretten ettersom han har latt meg gå gjennom det helvete en graviditet kan være ALEINE!

Menn og kvinner er forskjellig , selfølgelig, men etter å ha lest alle disse innleggene er jeg veldig glad jeg har den mannen jeg har hjemme. Vi har i allefall et noen lunde likt syn på ting. Jeg hadde ikke klart å akseptere noen av deres holdninger. Nettopp fordi de passer når man er singel og ikke i et forhold.DET HAR INGENTING MED EIERTRANG Å GJØRE.

Når man lyger for hverandre er tiiliten brutt og den kan være vanskelig å få bygget opp igjen. Jeg vet i allefall at det vil ta tid.

Så det bryllupet vi hadde tenkt å gjøre i hemmelighet i sommer, tror jeg ikke at jeg vil gjennomføre.....ikke når jeg ikke kan stole på ham. Det må være gjensidig respekt og tillit inne i biledet. Jeg orker ikke karakterløse menn som må følge resten av saueflokken, det er jeg altfor betydnigsfull til å måtte kaste vekk livet mitt på.

Det jeg skjønner nå mer enn noen gang er hvor utrolig mer voksen og reflektert mange kvinner er ovenfor flertallet av menn. Det er to forskjellige verdener vi lever i.... jeg vil ikke lenger si at vi er det svake kjønn........vi følger ikke saueflokken :)

Uff! Ja, han har oppført seg som en egoistisk drittsekk, og ja, du har rett til å være sint og såret.

Men hadde han visst hvor ille (annerledes å vite, og å ha hørt fra deg) dette ble for deg, tror jeg ikke han hadde gjort det.

Han var sikkert full, og fristelsen ble for stor.. Alle kan gjøre dumme ting...

Får du han til å skjønne hvor stort svik dette var for deg, innrømme at han var teit, og love at han aldri skal gjøre det igjen (det må komme fra han, men du må si hva du trenger...), så kan du vel tilgi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Nå er det ingen automatikk i at tilblivende bruder/brudgommer blir tatt med på stripping... Det kan jo i værste fall ødelegge for brudeparet.... Man burde kjenne folk godt, før man gjør sånt...

Mitt inntrykk er heller at det er de som arrangerer utdrikkingslagene, som ser sitt snitt til å ta en tur innom ;-)

Jo, det er faktisk en automatikk i det.

Jeg tror det er et fåtall av oss gutta som liker stripping. Det er derfor vi aldri går på det til vanlig. Det er kjedelig, drikken der er perverst dyr, det finnes ikke damer der bortsatt fra danserne, og de fleste av oss skulle nok heller ønske at vi satt på en mer normal pub, men stripping i utdrikningslag er på en måte obligatorisk.

Jeg har aldri vært på et drikkelag uten at vi har vært på stripping, men det vil ikke si at jeg har sansen for den slags barnslig moro.

For det er nøyaktig det det er: Barnslig moro. Bortsett fra at det ikke er moro...

Uansett så er man ofte ganske mange på et drikkelag, og man gjør ofte veldig mange forskjellige ting i løpet av denne dagen. Det er umulig å tilfredsstille alle. Noen hater go-cart, noen hater paintball, noen synes det er ufattelig pinlig å gå oppover Karl Johan med den som drikkes ut i grusomme klær, men vi blir likevel med på det.

Hvordan skulle det tatt seg ut om ikke alle ble med på alt? Vi gir en kompis en dag, kveld og natt han skal huske, og da tar det seg selvfølgelig ikke ut at deltakerne selv velger hva de skal være med på, og dermed sniker seg unna visse deler av dagen.

Det er, som skrevet, absurd at du mener noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Uff! Ja, han har oppført seg som en egoistisk drittsekk, og ja, du har rett til å være sint og såret.

Men hadde han visst hvor ille (annerledes å vite, og å ha hørt fra deg) dette ble for deg, tror jeg ikke han hadde gjort det.

Han var sikkert full, og fristelsen ble for stor.. Alle kan gjøre dumme ting...

Får du han til å skjønne hvor stort svik dette var for deg, innrømme at han var teit, og love at han aldri skal gjøre det igjen (det må komme fra han, men du må si hva du trenger...), så kan du vel tilgi?

Hehe, nå skjønner jeg jo at du er sarkastisk mot dama! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Nye personangrep...

...jeg har hatt, og HAR, et langvarig forhold. Et forhold BLIR langvarig når det er høyt under taket, men hvor trofasthet er essensielt.. Trangsynthet, snever og primitiv sjalusi, er ikke særlig fremmende for et godt forhold.

Voksen opptreden, er løsningen.

"...trofasthet er essensielt.. "

Jasså, så du er så primitiv og sjalu at du nekter partneren din å ha sex alene med andre?! Hva er galt med det, hvis h*n praktiserer sikker sex? Det er jo deg h*n elsker, det andre er bare sex...

Snakk om å være snever og trangsynt?!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Jo, det er faktisk en automatikk i det.

Jeg tror det er et fåtall av oss gutta som liker stripping. Det er derfor vi aldri går på det til vanlig. Det er kjedelig, drikken der er perverst dyr, det finnes ikke damer der bortsatt fra danserne, og de fleste av oss skulle nok heller ønske at vi satt på en mer normal pub, men stripping i utdrikningslag er på en måte obligatorisk.

Jeg har aldri vært på et drikkelag uten at vi har vært på stripping, men det vil ikke si at jeg har sansen for den slags barnslig moro.

For det er nøyaktig det det er: Barnslig moro. Bortsett fra at det ikke er moro...

Uansett så er man ofte ganske mange på et drikkelag, og man gjør ofte veldig mange forskjellige ting i løpet av denne dagen. Det er umulig å tilfredsstille alle. Noen hater go-cart, noen hater paintball, noen synes det er ufattelig pinlig å gå oppover Karl Johan med den som drikkes ut i grusomme klær, men vi blir likevel med på det.

Hvordan skulle det tatt seg ut om ikke alle ble med på alt? Vi gir en kompis en dag, kveld og natt han skal huske, og da tar det seg selvfølgelig ikke ut at deltakerne selv velger hva de skal være med på, og dermed sniker seg unna visse deler av dagen.

Det er, som skrevet, absurd at du mener noe annet.

I min omgangskrets forekommer begge deler - det er altså ingen automatikk i det?! :-)

Og som jeg har skrevet; det er ofte ikke brudgommen, men en av de andre, som vil dit...

Derfor er det viktig å kjenne folk godt. Hvorfor risikere å ødelegge mellom han og kjæresten. Det viktigste for ham for tiden, er at han skal gifte seg, ikke å få gått på strippeklubb...? Vil jeg anta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Hehe, nå skjønner jeg jo at du er sarkastisk mot dama! :)

Jeg er faktisk ikke det... Alle har forskjellige grenser, og ja, jeg synes MANGE er kjedelige og pripne..

Men har man valgt et menneske med snevre grenser, får man stå for det. Eller i det minste være litt tøff, og tone flagg... Ikke late som man er noe man ikke er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

I min omgangskrets forekommer begge deler - det er altså ingen automatikk i det?! :-)

Og som jeg har skrevet; det er ofte ikke brudgommen, men en av de andre, som vil dit...

Derfor er det viktig å kjenne folk godt. Hvorfor risikere å ødelegge mellom han og kjæresten. Det viktigste for ham for tiden, er at han skal gifte seg, ikke å få gått på strippeklubb...? Vil jeg anta...

"Og som jeg har skrevet; det er ofte ikke brudgommen, men en av de andre, som vil dit..."

Nå har jeg aldri vært med på et drikkelag hvor brudgommen er den som styrer det som skjer.

Så selvfølgelig er det ikke han som har satt opp strippingen på agendaen.

"Derfor er det viktig å kjenne folk godt. Hvorfor risikere å ødelegge mellom han og kjæresten. Det viktigste for ham for tiden, er at han skal gifte seg, ikke å få gått på strippeklubb...? Vil jeg anta..."

Som forlover eller deltager i drikkelaget er det desidert viktigste å gi mannen en minneverdig kveld. Han skal ha det gøy.

Det at det sitter enkelte jenter rundt forbi (heldigvis er de i mindretall, og selv har jeg aldri møtt noen sånne), og ser på stripping som så alvorlig som det jenta over gjør, kan man rett og slett ikke ta hensyn til.

Det er tross hun det er noe seriøst galt med her, og hun som seriøst bør gå i seg selv.

Trikset hadde vel vært å gi dama en time hos psykolog, for denne sjalusien er jo direkte pervers, og den kommer klart til uttrykk når hun skriver innlegg her.

For her er det sjalusien som er problemet, ikke hva typen hennes "gjorde".

...han har jo tross alt ikke gjort en dritt, noe det er godt å lese at så godt som alle forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg er faktisk ikke det... Alle har forskjellige grenser, og ja, jeg synes MANGE er kjedelige og pripne..

Men har man valgt et menneske med snevre grenser, får man stå for det. Eller i det minste være litt tøff, og tone flagg... Ikke late som man er noe man ikke er...

"Men har man valgt et menneske med snevre grenser, får man stå for det. Eller i det minste være litt tøff, og tone flagg... Ikke late som man er noe man ikke er..."

Sannsynligvis later han som han er noe han ikke er når han nå tar avstand fra denne turen på strippeklubb.

Jeg er enig med deg i at man bør være seg selv, men jenta over skal være glad for at enkelte er så tøfler at de faktisk lyver litt for henne. For ikke f... om hun klarer å finne en mann som hadde godtatt de holdningene hun er viser.

Det finnes nok et par-tre eksemplarer (bokstavelig talt...), men de kalles ikke menn. De kalles dotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...