Gå til innhold

Strippe klubb??????er såret


Gjest såret-og-gravid

Anbefalte innlegg

Gjest synes jeg

Jeg kan på ingen måte si at denne karen på noen som helst måte har gjort noe gærnt, og da syns jeg at det paranoide skvipet denne "såret-og-gravid" lirer av seg, bør gi henne noen tilbakemeldinger som gjør at hun har en fnugg av sjanse til å beholde denne karen i noen tid.

For no`møl!

Hvilken fyr er du?

Om du skulle sende din sambo/kone på dør pga.noe sånt så hadde ikke du kunnet være gla i a.Ellers så er det DU som ikke er noe å samle på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    25

  • mil1365380270

    15

  • morsan

    13

  • serendipity

    11

"i anledning et utdrikkingslag hvor han var forlover."

Akkurat, jeg tror du kan ta det helt med ro. Dette var en engangsforetredelse.

Hadde det vært sånn, at han hadde jevnlig gått på strippeklubber, og bak din rygg - så mye som mulig. Vel da hadde saken vært en annen.

Men du, dette var da ganske uskyldig. Slapp av :)

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeeHarvey

For no`møl!

Hvilken fyr er du?

Om du skulle sende din sambo/kone på dør pga.noe sånt så hadde ikke du kunnet være gla i a.Ellers så er det DU som ikke er noe å samle på!

Hun bak hovedinnlegget gir inntrykk av en "kultur", som sakte og sikkert sliter i filler et godt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Hva tror du folk lærer moe av...??? Sannheten, selv om den kan være vond å svelge, eller lulling og tukling?

Du har ikke forstått vesentlige ting når det gjelder sosial samhandling, trist i grunn. Men du overlever nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det er godt mulig, men det er da noen av oss! :-)

Med vennlig hilsen

Dersom du var fyren over, så hadde du selv takket nei til å bli med inn på strippeklubben, og i solidaritet med din kjære satt deg på pubben over gata i 2 timer, mens du ventet på de andre gutta?

Dersom du ikke hadde likt Paintball'en de var på først, så hadde du gjort det samme der? Takket høflig nei fordi du ikke likte den slags aktiviter (eventuelt fordi din hysteriske frue var redd du skulle bli skadet...), og satt deg på pub'en over gata til de andre var ferdig?

Du høres ut som et ekte mannfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du overdriver. Det er snakk om et utdrikningslag. Ikke no' å ta på vei for.

Joda, strippeklubber framstiller kvinner som sex-objekter. Joda, det er sikkert både shabby og lurvete. Men dette var en engangsforeteelse på et utdrikningslag - så slapp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synes jeg

En mann kan ikke ta hensyn til alle mulige rare utslag av "følelser" som noen kvinner har. Det blir for slitsomt.

Denne karen har ikke gjort noe som helst galt.

Snakk for deg sjøl,det er jo du som er helt følelsesløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hvis kjæresten din er ulik deg så bør du styre dine følelser litt bedre i framtiden.

Den slags hysteriske tilstander, overproduksjon av hormoner eller ikke, vil etter hvert ta livet av deres forhold.

...som den slags har gjort med så mange forhold tidligere.

Og nei: Det er ikke på grunn av en hendelse som den du nevner over, men fordi den slags tyder på sykelig sjalu og eiertrang.

De fleste menn vil ikke tolerere den slags. Joa, kanskje han gjør det en gang eller tre, men tro meg: Dersom han er som de fleste menn irriterer dette han grønn, og til slutt sitter du der som alenemor.

Du får håpe han ikke er som menn flest.

...eventuelt får du ta til vett og skjerpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeeHarvey

Du har ikke forstått vesentlige ting når det gjelder sosial samhandling, trist i grunn. Men du overlever nok :)

Sosial samhandling er viktig, hvis man forholder seg til normale følelsesutbrudd, men denne dama går over streken.

Årsaken til at jeg "overlever" i et forhold, er at jeg velger partnere som opptrer voksent, og som får får voksen opptreden tilbake.

Å slenge innom en strippebar, når man deltar i et utdrikkingslag, anser jeg for å være en svært liten "forbrytelse". Slik enkelthendelser kan et godt forhold kunne godt med, uten at det blir en stor sak,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeeHarvey

Snakk for deg sjøl,det er jo du som er helt følelsesløs!

Jeg er til de grader uenig med deg. Man trenger ikke være følelsesløs for å prøve å få en kvinne til skjønne at mannen hennes ikke har gjort noe galt. Hadde jeg vært følelsesløs så hadde jeg ikke engasjert meg i saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

En mann kan ikke ta hensyn til alle mulige rare utslag av "følelser" som noen kvinner har. Det blir for slitsomt.

Denne karen har ikke gjort noe som helst galt.

"En mann kan ikke ta hensyn til alle mulige rare utslag av "følelser" som noen kvinner har. Det blir for slitsomt."

Menn kan også ha mange "rare utslag av "følelser", som kan oppfattes som særdeles idiotiske og brysomme, vet du...? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rrrrrr

Jeg er til de grader uenig med deg. Man trenger ikke være følelsesløs for å prøve å få en kvinne til skjønne at mannen hennes ikke har gjort noe galt. Hadde jeg vært følelsesløs så hadde jeg ikke engasjert meg i saken.

Følelsesløs her som egoistisk og med lite emapti/sympati og omtenksomhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Sosial samhandling er viktig, hvis man forholder seg til normale følelsesutbrudd, men denne dama går over streken.

Årsaken til at jeg "overlever" i et forhold, er at jeg velger partnere som opptrer voksent, og som får får voksen opptreden tilbake.

Å slenge innom en strippebar, når man deltar i et utdrikkingslag, anser jeg for å være en svært liten "forbrytelse". Slik enkelthendelser kan et godt forhold kunne godt med, uten at det blir en stor sak,

Folk har forskjellige ønsker og preferanser for et forhold. Du kan ikke anta at det som fungerer for deg og ditt forhold kan generaliseres for å gjelde alle forhold.

Jeg feks, hadde antagelig ikke klart et forhold med en som deg. Empati er noe av det jeg setter høyest.

Men men, det er så mange fisk i vannet at en dag møter de fleste den riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LeeHarvey

"En mann kan ikke ta hensyn til alle mulige rare utslag av "følelser" som noen kvinner har. Det blir for slitsomt."

Menn kan også ha mange "rare utslag av "følelser", som kan oppfattes som særdeles idiotiske og brysomme, vet du...? ;-)

Selvfølgelig kan menn ha det, men graden av "rare" følelser, slik som å angripe en mann som tilfeldigvis havner innom en strippebar på et utdrikkingslag, har jeg inntrykk av er noe mer representert hos kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeeHarvey

Følelsesløs her som egoistisk og med lite emapti/sympati og omtenksomhet...

Noen ganger er det ikke lulling og dulling som er løsnimgen, men ærlige og klare svar.

Empati er viktig, men til SIN tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeeHarvey

Folk har forskjellige ønsker og preferanser for et forhold. Du kan ikke anta at det som fungerer for deg og ditt forhold kan generaliseres for å gjelde alle forhold.

Jeg feks, hadde antagelig ikke klart et forhold med en som deg. Empati er noe av det jeg setter høyest.

Men men, det er så mange fisk i vannet at en dag møter de fleste den riktige.

Noen ganger er det ikke lulling og dulling som er løsnimgen, men ærlige og klare svar.

Empati er viktig, men til SIN tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan menn ha det, men graden av "rare" følelser, slik som å angripe en mann som tilfeldigvis havner innom en strippebar på et utdrikkingslag, har jeg inntrykk av er noe mer representert hos kvinner.

Kanskje du synes at menn har færre rare følelser enn kvinner fordi du selv er mann??

Tror du mangler litt empati gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ipoler

Noen ganger er det ikke lulling og dulling som er løsnimgen, men ærlige og klare svar.

Empati er viktig, men til SIN tid.

øhm.. vet du hva empati er? det er ikke noe man har til SIN tid det.. enten er det der eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Hvis kjæresten din er ulik deg så bør du styre dine følelser litt bedre i framtiden.

Den slags hysteriske tilstander, overproduksjon av hormoner eller ikke, vil etter hvert ta livet av deres forhold.

...som den slags har gjort med så mange forhold tidligere.

Og nei: Det er ikke på grunn av en hendelse som den du nevner over, men fordi den slags tyder på sykelig sjalu og eiertrang.

De fleste menn vil ikke tolerere den slags. Joa, kanskje han gjør det en gang eller tre, men tro meg: Dersom han er som de fleste menn irriterer dette han grønn, og til slutt sitter du der som alenemor.

Du får håpe han ikke er som menn flest.

...eventuelt får du ta til vett og skjerpe deg.

"Du får håpe han ikke er som menn flest."

Håper "menn flest" prioriterer sin (gravide) kones følelser høyere enn en tur på strippeklubb....

Også håper jeg de passer på å ikke gjøre henne gravid, før de skjønner hva det innebærer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeeHarvey

Kanskje du synes at menn har færre rare følelser enn kvinner fordi du selv er mann??

Tror du mangler litt empati gitt...

Noen ganger er det ikke lulling og dulling som er løsnimgen, men ærlige og klare svar.

Empati er viktig, men til SIN tid. Denne mannen HAR ikke gjort noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...