Gå til innhold

Strippe klubb??????er såret


Gjest såret-og-gravid

Anbefalte innlegg

Gjest LeeHarvey

Slike kvinner som deg, bruker og prestere og slite noen mannfolk, som en etter en trekker seg. Man skal ikke se bort fra at det etterhvert blir svært få som gidder å være sammen med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    25

  • mil1365380270

    15

  • morsan

    13

  • serendipity

    11

Gjest poelsa

Du skriver: "Hvordan tror du det er for en fyr å si til vennene sine at "nei, jeg kan desverre ikke bli med fordi kjæresten min ikke liker strippeklubber"???"

Uansett hva man måtte mene om strippeklubber, så må da denne "mannen" være en total dott hvis han bryr seg så mye om hva vennene hans mener.

Har han ingen egen hjerne?

Med vennlig hilsen

Dra til deg de ekle lankene dine nå...*spyr av Sør*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Slike kvinner som deg, bruker og prestere og slite noen mannfolk, som en etter en trekker seg. Man skal ikke se bort fra at det etterhvert blir svært få som gidder å være sammen med deg.

Hehe, forståelsesfulle menn som deg er nok også veldig ettertraktet.

Man trenger ikke å være noe geni for å forstå at graviditet med dets hormoner kan gi tanker som man ellers ikke ville tenkt. Man blir ofte mer sårbar under graviditet.

Når det er sagt, så tror jeg ikke hun skal gjøre noe særlig mer med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeeHarvey

Hehe, forståelsesfulle menn som deg er nok også veldig ettertraktet.

Man trenger ikke å være noe geni for å forstå at graviditet med dets hormoner kan gi tanker som man ellers ikke ville tenkt. Man blir ofte mer sårbar under graviditet.

Når det er sagt, så tror jeg ikke hun skal gjøre noe særlig mer med saken.

Jeg klarer ikke mobilisere særlig mye forståelse for slike selvopptatte jenter som dette. Dertil har jeg sett for mange av de. Jævlig slitsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristelin@

Du skriver: "Hvordan tror du det er for en fyr å si til vennene sine at "nei, jeg kan desverre ikke bli med fordi kjæresten min ikke liker strippeklubber"???"

Uansett hva man måtte mene om strippeklubber, så må da denne "mannen" være en total dott hvis han bryr seg så mye om hva vennene hans mener.

Har han ingen egen hjerne?

Med vennlig hilsen

Når det gjelder utdrikningslag har de fleste mannfolk ikke egen hjerne nei! Svært få tør opponere mot flertallet. Eller det de tror er flertallet. Derfor er de fleste utdrikningslagdeltagere mye mer dristige der enn de er til vanlig.

Noe søl hele tradisjonen spør du meg. Kjenner faktisk et par som ikke gifter seg ene og alene av den grunn at de er redd for hva somvil skje på utdrikningslaget!!! Enkelte bruder har jo blitt så forbanna at det er nummeret før bryllupet blir avlyst. Og slikt er synd. Så hjernen krymper som sagt når det er utdrikningslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Jeg klarer ikke mobilisere særlig mye forståelse for slike selvopptatte jenter som dette. Dertil har jeg sett for mange av de. Jævlig slitsomme.

Det er stor forskjell på å mobilisere forståelse, og å rakke ned på en person for at hun skal føle seg verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristelin@

Utdrikningslag, chippendals, dildoparty. Det er samme greiene!

Kan nok tenke meg at enkelte mannfolk føler seg litt uvel med at kvinnfolka deres sitter på dildoparty og sikler over leketøyet. Kan vel hende de også tenker at de ikke er bra nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristelin@

ER det riktig å si at kvinner bare er sex-objekter??? Er det bare det dere vil med kvinner. Er det alt kvinner er gode for? Unnskyld at jeg ser så ensporet på det akkurat nå, men jeg føler til tider at alle menn er skikkelig griser som bare er sammen med oss kvinner for å få sex.

At jeg synes strippekluber er teite det er fordi jeg synes det er harry. Skikkelig teit å danse opp og ned etter en stang med noen slevende mannfolk kikkende på en. Mye annet som også er teit, men det er vel ikke nødvendig å nevne dem her.

Mannfolk er ikke bare ute etter sex i et forhold nei! Men overfor kameratene er de tøffe i trynet og kan gi inntrykk av det! Mannfolk er noen feiginger i så måte. Hev deg over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristelin@

Kan tenke meg at dere syns jeg er teit og det er helt ok. Men er det ikke respektløst å gjøre det når jeg sitter hjemme og er gravid og ikke akkurat føler meg på topp. Hva tror dere ikke jeg føler meg når han ser på disse lekre kvinnekroppene og hjemme har han en oppblåst kjerring. Jeg får jo dette barnet for oss begge.

KLart han har behov for å se på damer, det har alle menn, men holder det ikke å se på TV. HVorfor måtte han lyge om det først å si at de bare gikk på byn...????

Fordi han visste hvilken reaksjon han hadde i vente! Hån HÅPET at det skulle skli over uten at du oppdaget det, for å slippe å såre deg.

Han var på et utdrikningslag, og hadde ikke sjanse til å slippe unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til deg de ekle lankene dine nå...*spyr av Sør*

Håper du bøyer deg langt forover, slik at du slipper å ha spy nedover hele fronten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder utdrikningslag har de fleste mannfolk ikke egen hjerne nei! Svært få tør opponere mot flertallet. Eller det de tror er flertallet. Derfor er de fleste utdrikningslagdeltagere mye mer dristige der enn de er til vanlig.

Noe søl hele tradisjonen spør du meg. Kjenner faktisk et par som ikke gifter seg ene og alene av den grunn at de er redd for hva somvil skje på utdrikningslaget!!! Enkelte bruder har jo blitt så forbanna at det er nummeret før bryllupet blir avlyst. Og slikt er synd. Så hjernen krymper som sagt når det er utdrikningslag!

Men jeg vil påstå at det som skiller mennene fra guttene er nettopp at mennene har sin egen hjerne, og ikke bare følger flokken.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han visste hvilken reaksjon han hadde i vente! Hån HÅPET at det skulle skli over uten at du oppdaget det, for å slippe å såre deg.

Han var på et utdrikningslag, og hadde ikke sjanse til å slippe unna.

Du skriver: "Han var på et utdrikningslag, og hadde ikke sjanse til å slippe unna."

Vås. Uansett hva man måtte mene om stripping så er dette en av de dummeste bortforklaringene jeg har hørt. Ingen går på fotballkamp, strippeklubb, syforening eller museum hvis de ikke vil.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Han var på et utdrikningslag, og hadde ikke sjanse til å slippe unna."

Vås. Uansett hva man måtte mene om stripping så er dette en av de dummeste bortforklaringene jeg har hørt. Ingen går på fotballkamp, strippeklubb, syforening eller museum hvis de ikke vil.

Med vennlig hilsen

Jeg regner likevel med at du ser problemstillingen. Når du som forlover er med på et utdrikningslag som skal på strippeklubb er man utsatt for et betydelig sosialt press. Å gi etter for dette står ikke i motsetning til å ha egen hjerne - tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regner likevel med at du ser problemstillingen. Når du som forlover er med på et utdrikningslag som skal på strippeklubb er man utsatt for et betydelig sosialt press. Å gi etter for dette står ikke i motsetning til å ha egen hjerne - tvert imot.

Hei,

Jeg ser selvsagt problemstillingen, men mener fremdeles at det er tull å påstå at "han har ikke noe valg". Det er ansvarsfraskrivelse.

En ærlig person ville da enten si "jeg gikk på strippeklubb mot min vilje fordi jeg følte meg presset, og jeg var ikke voksen nok til å stå imot" eller si "jeg gikk på strippeklubb fordi jeg ville".

Det er ansvarsfraskrivelsen jeg reagerer på: "jeg gikk på strippeklubb, men det var ikke min feil". Intet voksent menneske sier noe slikt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke no` problem

Når det gjelder utdrikningslag har de fleste mannfolk ikke egen hjerne nei! Svært få tør opponere mot flertallet. Eller det de tror er flertallet. Derfor er de fleste utdrikningslagdeltagere mye mer dristige der enn de er til vanlig.

Noe søl hele tradisjonen spør du meg. Kjenner faktisk et par som ikke gifter seg ene og alene av den grunn at de er redd for hva somvil skje på utdrikningslaget!!! Enkelte bruder har jo blitt så forbanna at det er nummeret før bryllupet blir avlyst. Og slikt er synd. Så hjernen krymper som sagt når det er utdrikningslag!

Man kan vel gifte seg for dèt vell?

Da vi giftet oss,sa vi kart fra at vi ikke ville ha noe utdrikningslag,og det ble akseptert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synes jeg

Slike kvinner som deg, bruker og prestere og slite noen mannfolk, som en etter en trekker seg. Man skal ikke se bort fra at det etterhvert blir svært få som gidder å være sammen med deg.

Merkelig rart om noen vil være sammen med en så dømmende person som deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sånn er det

Du synes ikke noe om strippeklubber sier du. Men kjæresten din gjør det. Må dine meninger være hans. Mister vi en selvstendig rett til å tenke når vi går inn i et parforhold.

Hvordan tror du det er for en fyr å si til vennene sine at "nei, jeg kan desverre ikke bli med fordi kjæresten min ikke liker strippeklubber"???

Det er når man kan si dèt,at man kan kalle seg voksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du overdriver noe voldsomt. Han har da ikke vært utro. En strippeklubb på utdrikningslag bør være helt greit, syns jeg.

Tror hormonene spiller inn her, siden du sitter hjemme og er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...