Gå til innhold

Strippe klubb??????er såret


Gjest såret-og-gravid

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg er bare den jeg er!

Jeg forstår deg veeeldig godt, det er ikke alle som synes det er ok at mennene drar på strippeklubb enten det er i forbindelse med utdrikningslag eller ikke. Jeg hadde blitt såret, enten jeg var gravid eller ei. Jeg mener at er man i et forhold så må man kunne klare å si nei til å gå på strippeklubb hvis det sårer den andre parten, og når du i tillegg er gravid og har veldig mye hormoner i kroppen så burde han forstå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    25

  • mil1365380270

    15

  • morsan

    13

  • serendipity

    11

Det bekymrer meg ikke, men jeg kan tenke meg at jeg hadde reagert når jeg var gravid.

Nemlig,det tror jeg jeg ville ha gjort også,fordi jeg var mer sårbar under graviditene.

Og så føler man seg jo ikke akkurat så delikat heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER det riktig å si at kvinner bare er sex-objekter??? Er det bare det dere vil med kvinner. Er det alt kvinner er gode for?

Er ikke så alt for lenge siden jeg så 700 klin gærne kjerringer som hylte og skrek, mens noen kastet BH`n midt i byen fordi de var utenfor en Chippendales forestilling.

Takes one to know one...

Akkurat det forstår ikke jeg heller,selv om jeg er hunkjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at dere syns jeg er teit og det er helt ok. Men er det ikke respektløst å gjøre det når jeg sitter hjemme og er gravid og ikke akkurat føler meg på topp. Hva tror dere ikke jeg føler meg når han ser på disse lekre kvinnekroppene og hjemme har han en oppblåst kjerring. Jeg får jo dette barnet for oss begge.

KLart han har behov for å se på damer, det har alle menn, men holder det ikke å se på TV. HVorfor måtte han lyge om det først å si at de bare gikk på byn...????

Det var nok bare ren og skjær nysgjerrighet,du får se slik på det.

Gutta hadde det morro,noen slang ut forslaget og ingen ville snu i døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han visste at du ville fått et hysterisk anfall dersom han sa sannheten. Han var på utdrikningslag, skulle han stått på utsiden med hette over hodet.

Fortsett som du stevner, så får du snart barnet bare for deg selv.

Litt enkel i tankegangen kanskje?

Med den innstillingen der,kan det nok hende at du kan få større problemer enn du aner.

Men du er sikkert ganske ung og da er du på en måte unnskyldt.Forhåpentligvis blir du mer moden etter hvert,og skjønner at det skal litt mer til før man går i fra kone og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kizza1365380506

Dette skal du ikke bry deg om. Det er nok helt sikkert som han sier, at han det ikke var panlagt. Og om det var det, så er ingen skade skjedd. Fortell ham at du synes det er ekkelt, eller dumt eller hva du nå synes og så glemmer du det. Lag iallefall ikke noen scene over det. Tro meg det er det ikke verdt.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"i anledning et utdrikkingslag hvor han var forlover."

Akkurat, jeg tror du kan ta det helt med ro. Dette var en engangsforetredelse.

Hadde det vært sånn, at han hadde jevnlig gått på strippeklubber, og bak din rygg - så mye som mulig. Vel da hadde saken vært en annen.

Men du, dette var da ganske uskyldig. Slapp av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

Men jeg vil påstå at det som skiller mennene fra guttene er nettopp at mennene har sin egen hjerne, og ikke bare følger flokken.

Med vennlig hilsen

Javel! Da er det ikke mange menn her i verden iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

Du skriver: "Han var på et utdrikningslag, og hadde ikke sjanse til å slippe unna."

Vås. Uansett hva man måtte mene om stripping så er dette en av de dummeste bortforklaringene jeg har hørt. Ingen går på fotballkamp, strippeklubb, syforening eller museum hvis de ikke vil.

Med vennlig hilsen

Mennesket er et flokkdyr faktisk! Det er få av oss som tør å stå i mot flertallet. Vi blir psyket til å følge der andre går etter. De fleste av oss. Du snakker om et mindretall av tøffe individualister. Kanskje er du en slik selv, og tror at det er DU som er malen for hvordan andre er. DER tar du nok feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

Man kan vel gifte seg for dèt vell?

Da vi giftet oss,sa vi kart fra at vi ikke ville ha noe utdrikningslag,og det ble akseptert.

Han jeg tenker på har vel erfaring for at det ikke nytter å nekte tenker jeg. Det der har helt sklidd ut i enkelte kretser. Gifter de seg i hemmelighet venter de visst at det vil skje noe i ettertid i steden. Utdrikningsstyret er like teit som russefeiringa. Har helt sklidd ut begge steder. Hinsides normal moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Sett at han ikke visste at du ville ta det ille opp?

Det var andre venner av han som skulle gifte seg der, som kjæresten din ikke kjente?

Skjønner at han ikke forlot utdrikkingslaget da, eller prøvde å få de andre til å ikke gå inn...

Hvis han skjønte hvor såret du ville bli, så hadde han vel ikke gjort det...? Tror ikke det...

Men nå har han lært litt mer om deg, og du har lært litt mer om han. Ingen mennesker er perfekte, og hvem av dere som tar feil her, kommer an på hvem du spør.

Det som teller er at DERE to klarer å fortelle hverandre hvordan dere opplevde hendelsen, uten å beskylde hverandre for for noe... Vær litt åpne, ikke gå i skyttergravene... Tipper dere får det enda bedre sammen enn før, om dere klarer dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel! Da er det ikke mange menn her i verden iallefall!

Det er godt mulig, men det er da noen av oss! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennesket er et flokkdyr faktisk! Det er få av oss som tør å stå i mot flertallet. Vi blir psyket til å følge der andre går etter. De fleste av oss. Du snakker om et mindretall av tøffe individualister. Kanskje er du en slik selv, og tror at det er DU som er malen for hvordan andre er. DER tar du nok feil!

Jeg bare påpeker at dette selvsagt er noe man gjør helt frivillig. At "jeg fulgte bare ordre" er ingen unnskyldning for noe som helst. Som menneske plikter du faktisk å tenke selv.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clue1365380406

Kan tenke meg at dere syns jeg er teit og det er helt ok. Men er det ikke respektløst å gjøre det når jeg sitter hjemme og er gravid og ikke akkurat føler meg på topp. Hva tror dere ikke jeg føler meg når han ser på disse lekre kvinnekroppene og hjemme har han en oppblåst kjerring. Jeg får jo dette barnet for oss begge.

KLart han har behov for å se på damer, det har alle menn, men holder det ikke å se på TV. HVorfor måtte han lyge om det først å si at de bare gikk på byn...????

Om du er gravid eller ikke har vel ikke noe med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe. Du overdriver! Forhåpentligvis fordi du er gravid?!

At han har vært på strippeklubb er helt uskyldig. Det ville jeg aldri brydd meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeeHarvey

Det er stor forskjell på å mobilisere forståelse, og å rakke ned på en person for at hun skal føle seg verre...

Hva tror du folk lærer moe av...??? Sannheten, selv om den kan være vond å svelge, eller lulling og tukling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeeHarvey

Merkelig rart om noen vil være sammen med en så dømmende person som deg også.

Jeg kan på ingen måte si at denne karen på noen som helst måte har gjort noe gærnt, og da syns jeg at det paranoide skvipet denne "såret-og-gravid" lirer av seg, bør gi henne noen tilbakemeldinger som gjør at hun har en fnugg av sjanse til å beholde denne karen i noen tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Jeg kan på ingen måte si at denne karen på noen som helst måte har gjort noe gærnt, og da syns jeg at det paranoide skvipet denne "såret-og-gravid" lirer av seg, bør gi henne noen tilbakemeldinger som gjør at hun har en fnugg av sjanse til å beholde denne karen i noen tid.

Dersom denne karen viser seg å ikke ta hensyn til sin gravide kones følelser, mener nok mange, med meg, at han ikker ER noe å beholde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeeHarvey

Dersom denne karen viser seg å ikke ta hensyn til sin gravide kones følelser, mener nok mange, med meg, at han ikker ER noe å beholde...

En mann kan ikke ta hensyn til alle mulige rare utslag av "følelser" som noen kvinner har. Det blir for slitsomt.

Denne karen har ikke gjort noe som helst galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...