Gå til innhold

Strippe klubb??????er såret


Gjest såret-og-gravid

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo

"Men har man valgt et menneske med snevre grenser, får man stå for det. Eller i det minste være litt tøff, og tone flagg... Ikke late som man er noe man ikke er..."

Sannsynligvis later han som han er noe han ikke er når han nå tar avstand fra denne turen på strippeklubb.

Jeg er enig med deg i at man bør være seg selv, men jenta over skal være glad for at enkelte er så tøfler at de faktisk lyver litt for henne. For ikke f... om hun klarer å finne en mann som hadde godtatt de holdningene hun er viser.

Det finnes nok et par-tre eksemplarer (bokstavelig talt...), men de kalles ikke menn. De kalles dotter.

Merkelig! Jeg kjenner flere voksne menn som ikke setter likhetstegn mellom strippeklubb og maskulinitet, og de er på ingen måte dotter. De er bare voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    25

  • mil1365380270

    15

  • morsan

    13

  • serendipity

    11

ShitDiddelyDo

Merkelig! Jeg kjenner flere voksne menn som ikke setter likhetstegn mellom strippeklubb og maskulinitet, og de er på ingen måte dotter. De er bare voksne.

"Merkelig! Jeg kjenner flere voksne menn som ikke setter likhetstegn mellom strippeklubb og maskulinitet, og de er på ingen måte dotter. De er bare voksne."

Nå misforstår du fullstendig det jeg sier.

Personlig finner jeg strippeklubber uhyre banalt. Taperaktig som fy.

Men vi snakker ikke her om en slask av en fyr som bruker 3 dager i uka med å sikle på nakne damer. Vi snakker om en fyr som var på drikkelag med sine venner.

Det er en relativt stor forskjell her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

"Men har man valgt et menneske med snevre grenser, får man stå for det. Eller i det minste være litt tøff, og tone flagg... Ikke late som man er noe man ikke er..."

Sannsynligvis later han som han er noe han ikke er når han nå tar avstand fra denne turen på strippeklubb.

Jeg er enig med deg i at man bør være seg selv, men jenta over skal være glad for at enkelte er så tøfler at de faktisk lyver litt for henne. For ikke f... om hun klarer å finne en mann som hadde godtatt de holdningene hun er viser.

Det finnes nok et par-tre eksemplarer (bokstavelig talt...), men de kalles ikke menn. De kalles dotter.

Uffda, leste jeg feil igjen nå...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

"Merkelig! Jeg kjenner flere voksne menn som ikke setter likhetstegn mellom strippeklubb og maskulinitet, og de er på ingen måte dotter. De er bare voksne."

Nå misforstår du fullstendig det jeg sier.

Personlig finner jeg strippeklubber uhyre banalt. Taperaktig som fy.

Men vi snakker ikke her om en slask av en fyr som bruker 3 dager i uka med å sikle på nakne damer. Vi snakker om en fyr som var på drikkelag med sine venner.

Det er en relativt stor forskjell her.

Bare et ørlite poeng..

Vi vet at menn blir seksuelt stimulert visuelt. -> nakne damer som vrikker og vrir seg.

Vi vet at kvinner foretrekker diverse andre ting. Hva om et utdrikningslag for ei jente hadde inludert ting som appelerte til det kvinnelige tenningsmønstret - hadde en hormonell mann der hjemme muligens blitt sjalu og følt seg truet da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Hun bak hovedinnlegget gir inntrykk av en "kultur", som sakte og sikkert sliter i filler et godt forhold.

Du må være samme fyren som inne på samlivsforum lirte av deg noe gørr om at det var provoserende med folk som ikke greide å legge ting (voldtekt inkludert) bak seg, og at det var ok at kjæresten sa dette til hvem som helst...

Tydelig at du har store problemer med empati. Du ser det vel ikke selv en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Nye personangrep...

...jeg har hatt, og HAR, et langvarig forhold. Et forhold BLIR langvarig når det er høyt under taket, men hvor trofasthet er essensielt.. Trangsynthet, snever og primitiv sjalusi, er ikke særlig fremmende for et godt forhold.

Voksen opptreden, er løsningen.

Med hvem? Den oppofrende mora di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjohooo

Da kan du kanskje definere hvor grensen går mellom "normal" og sykelig sjalusi??

Den som plager den andre urettmessig, med sjalusi, opptrer sykt. Ingenting annet.

Den at sjalusi skal være så forbannet "normalt", bare fordi det passer vårt ego, kjøper jeg ikke.

Og den som bestemmer hva som er rettmessig og ikke, er selvfølgelig deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Bare et ørlite poeng..

Vi vet at menn blir seksuelt stimulert visuelt. -> nakne damer som vrikker og vrir seg.

Vi vet at kvinner foretrekker diverse andre ting. Hva om et utdrikningslag for ei jente hadde inludert ting som appelerte til det kvinnelige tenningsmønstret - hadde en hormonell mann der hjemme muligens blitt sjalu og følt seg truet da? :)

"Vi vet at kvinner foretrekker diverse andre ting. Hva om et utdrikningslag for ei jente hadde inludert ting som appelerte til det kvinnelige tenningsmønstret - hadde en hormonell mann der hjemme muligens blitt sjalu og følt seg truet da? :)"

Jeg har vært på ca. 5-6 drikkelag, og stripping hver gang. Jeg har aldri blitt tent av disse damene som vrikker seg.

Men på spørsmålet ditt: Nei, det ville ikke vært noe problem. Jeg tror tross alt de fleste menn innser at det finnes gutter som er langt kjekkere og deiligere enn oss, og som damene våre ser på og nyter synet av, uten at det utgjør noe problem.

For enkelte kvinner får jeg inntrykk av at de faktisk ikke er fornøyde så lenge de ikke er de vakreste i verden, og det er noe jeg ikke forstår.

Derfor kan jeg heller ikke fatte og begripe hva problemet er når denne fyren nå kikket på noen damer som sannsynligvis er penere enn hans opprinnelige hormonvrak.

Hun hadde helt klart hatt mer å være redd for om fyren satte seg på pub i en times tid, alene, mens de andre gutta var på stripping. Da ville det tross alt vært en fare for at fyren ble sjekket opp. Sannsynligheten for det på en strippeklubb er nok lik 0.

For ikke å snakke om at jenta burde være livredd hver gang fyren er på stranda. For ikke å snakke om når han går oppover Karl Johan. Det finnes knapt noen steder i Norge med mer lekre damer enn Oslos gater om sommeren.

Huff, dette burde jeg ikke skrive. Hun leser det sikkert og kommer til å mure fyren inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Noen ganger er det ikke lulling og dulling som er løsnimgen, men ærlige og klare svar.

Empati er viktig, men til SIN tid. Denne mannen HAR ikke gjort noe galt.

Hva som er galt eller ikke, er faktisk opp til paret sammen å vurdere!

Når DU har vært gravid eller i en annen sårbar tilstand, kan DU dømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Noen ganger er det ikke lulling og dulling som er løsnimgen, men ærlige og klare svar.

Empati er viktig, men til SIN tid.

Mm, alt til "sin" tid, dvs når det passer DEG - ikke sant?

Grunnen til at du overlever i forhold, er nok fordi du velger damer som enten er veldig redd for å miste deg, eller like store egoister som deg selv. Sikkert hyggelig. Men ikke nok for mange andre.

Lulling og dulling lærer man tilsynelatende ikke noe av nei, for da hadde vel du vært litt mer opplyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi vet at kvinner foretrekker diverse andre ting. Hva om et utdrikningslag for ei jente hadde inludert ting som appelerte til det kvinnelige tenningsmønstret - hadde en hormonell mann der hjemme muligens blitt sjalu og følt seg truet da? :)"

Jeg har vært på ca. 5-6 drikkelag, og stripping hver gang. Jeg har aldri blitt tent av disse damene som vrikker seg.

Men på spørsmålet ditt: Nei, det ville ikke vært noe problem. Jeg tror tross alt de fleste menn innser at det finnes gutter som er langt kjekkere og deiligere enn oss, og som damene våre ser på og nyter synet av, uten at det utgjør noe problem.

For enkelte kvinner får jeg inntrykk av at de faktisk ikke er fornøyde så lenge de ikke er de vakreste i verden, og det er noe jeg ikke forstår.

Derfor kan jeg heller ikke fatte og begripe hva problemet er når denne fyren nå kikket på noen damer som sannsynligvis er penere enn hans opprinnelige hormonvrak.

Hun hadde helt klart hatt mer å være redd for om fyren satte seg på pub i en times tid, alene, mens de andre gutta var på stripping. Da ville det tross alt vært en fare for at fyren ble sjekket opp. Sannsynligheten for det på en strippeklubb er nok lik 0.

For ikke å snakke om at jenta burde være livredd hver gang fyren er på stranda. For ikke å snakke om når han går oppover Karl Johan. Det finnes knapt noen steder i Norge med mer lekre damer enn Oslos gater om sommeren.

Huff, dette burde jeg ikke skrive. Hun leser det sikkert og kommer til å mure fyren inne.

"Jeg tror tross alt de fleste menn innser at det finnes gutter som er langt kjekkere og deiligere enn oss, og som damene våre ser på og nyter synet av, uten at det utgjør noe problem."

Snarere tvert imot kanskje? *S*

Jeg var en gang på strippeshow for damer i USA - forsåvidt en meget begredelig affære - men da var det slik at etter strippeshowet var det en kjempelang kø av menn som ville inn på utestedet, med et håp om at det der inne fantes mange damer som allerede var litt småkåte! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Nei, jag har ikke angrepet deg personlig. Du har derimot angrepet min person et visst antall ganger, derfor mister du seriøsitet.

Nei, jeg ville overhodet ikke brydd meg noe om min kjære tilfeldigvis hadde havnet på manne-stripp i lystig lag med sine venninner. Herregud da menneske...

Dæh nå fikk jeg lyst på en pizza grandiosa, kom jeg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Dersom du var fyren over, så hadde du selv takket nei til å bli med inn på strippeklubben, og i solidaritet med din kjære satt deg på pubben over gata i 2 timer, mens du ventet på de andre gutta?

Dersom du ikke hadde likt Paintball'en de var på først, så hadde du gjort det samme der? Takket høflig nei fordi du ikke likte den slags aktiviter (eventuelt fordi din hysteriske frue var redd du skulle bli skadet...), og satt deg på pub'en over gata til de andre var ferdig?

Du høres ut som et ekte mannfolk!

PAINTBALL kan ikke sammenlignes med stripping. Sånn er det bare.

Heldigvis finnes det de menn som ser BAK underholdningsverdien av stripping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du var fyren over, så hadde du selv takket nei til å bli med inn på strippeklubben, og i solidaritet med din kjære satt deg på pubben over gata i 2 timer, mens du ventet på de andre gutta?

Dersom du ikke hadde likt Paintball'en de var på først, så hadde du gjort det samme der? Takket høflig nei fordi du ikke likte den slags aktiviter (eventuelt fordi din hysteriske frue var redd du skulle bli skadet...), og satt deg på pub'en over gata til de andre var ferdig?

Du høres ut som et ekte mannfolk!

Poenget er at hvis man går på bowling, kirken, konsert, strippeklubb, paintball eller annet så får man være voksen nok til å si "jeg gjorde det fordi jeg ville det", istedet for å bortforklare med "jeg gjorde det fordi de andre ville det, og da måtte jeg"!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"Jeg tror tross alt de fleste menn innser at det finnes gutter som er langt kjekkere og deiligere enn oss, og som damene våre ser på og nyter synet av, uten at det utgjør noe problem."

Snarere tvert imot kanskje? *S*

Jeg var en gang på strippeshow for damer i USA - forsåvidt en meget begredelig affære - men da var det slik at etter strippeshowet var det en kjempelang kø av menn som ville inn på utestedet, med et håp om at det der inne fantes mange damer som allerede var litt småkåte! :-)

Hehe, så banale er nok mange menn! :)

Men det er jo uansett den slags jenter denne dama burde fryktet. Altså kåte jenter. Ikke nakne jenter som er nakne fordi de tjener 1000 kroner i timen.

De er tross alt riiiimelig harmløse, selv om mange menn sikkert er så tjukke i hue at de tror noe annet...

Dessuten finnes det langt penere jenter enn disse dukkene av noen kvinnfolk med silikon i hue og ræva.

Altså de som spretter fram nå om dagen, når sola skinner og klærne faller.

Disse har nemlig noe stripperne ikke har. De har sjarm! Og det burde være langt mer skremmende for diverse hormonvrak enn silikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

"Vi vet at kvinner foretrekker diverse andre ting. Hva om et utdrikningslag for ei jente hadde inludert ting som appelerte til det kvinnelige tenningsmønstret - hadde en hormonell mann der hjemme muligens blitt sjalu og følt seg truet da? :)"

Jeg har vært på ca. 5-6 drikkelag, og stripping hver gang. Jeg har aldri blitt tent av disse damene som vrikker seg.

Men på spørsmålet ditt: Nei, det ville ikke vært noe problem. Jeg tror tross alt de fleste menn innser at det finnes gutter som er langt kjekkere og deiligere enn oss, og som damene våre ser på og nyter synet av, uten at det utgjør noe problem.

For enkelte kvinner får jeg inntrykk av at de faktisk ikke er fornøyde så lenge de ikke er de vakreste i verden, og det er noe jeg ikke forstår.

Derfor kan jeg heller ikke fatte og begripe hva problemet er når denne fyren nå kikket på noen damer som sannsynligvis er penere enn hans opprinnelige hormonvrak.

Hun hadde helt klart hatt mer å være redd for om fyren satte seg på pub i en times tid, alene, mens de andre gutta var på stripping. Da ville det tross alt vært en fare for at fyren ble sjekket opp. Sannsynligheten for det på en strippeklubb er nok lik 0.

For ikke å snakke om at jenta burde være livredd hver gang fyren er på stranda. For ikke å snakke om når han går oppover Karl Johan. Det finnes knapt noen steder i Norge med mer lekre damer enn Oslos gater om sommeren.

Huff, dette burde jeg ikke skrive. Hun leser det sikkert og kommer til å mure fyren inne.

Hm, merkelig det der. Når jeg har vært sammen med noen, så har jeg ikke sett på andre menn. De har rett og slett bleknet, uansett hvor kjekke de sikkert nok egentlig er. Og når man har det sånn, så blir det litt vanskeligere å akseptere at kjæresten har samme syn som deg. Forstå det eller ei. Jeg er nå ikke så sikker på at det nødvendigvis er ditt syn som er det sunneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

PAINTBALL kan ikke sammenlignes med stripping. Sånn er det bare.

Heldigvis finnes det de menn som ser BAK underholdningsverdien av stripping.

Jeg tror ikke stripping har noen stor underholdningsverdi.

Hadde stripping hatt det så hadde strippklubbene i Oslo hatt flere besøkende enn stamgjestene, altså de gamle grisene, samt drikkelag.

Du ser ikke normale menn gå på strippeklubber ellers, nettopp fordi stripping ikke har underholdningsverdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hm, merkelig det der. Når jeg har vært sammen med noen, så har jeg ikke sett på andre menn. De har rett og slett bleknet, uansett hvor kjekke de sikkert nok egentlig er. Og når man har det sånn, så blir det litt vanskeligere å akseptere at kjæresten har samme syn som deg. Forstå det eller ei. Jeg er nå ikke så sikker på at det nødvendigvis er ditt syn som er det sunneste.

Nå misforstår du meg igjen (du er ram på det der! :) ).

Jeg har det på samme følelsen når jeg er sammen med noen, men jeg går da likevel ikke rundt og tror jeg er den deiligste i verden.

Jeg går dog rundt og tror jeg er den deiligste i verden for den jeg er sammen med.

Det vil ikke si at jeg ikke tror hun kikker på kjekke gutter på gata. Det er harmløs kikking, og noe alle gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Jeg tror ikke stripping har noen stor underholdningsverdi.

Hadde stripping hatt det så hadde strippklubbene i Oslo hatt flere besøkende enn stamgjestene, altså de gamle grisene, samt drikkelag.

Du ser ikke normale menn gå på strippeklubber ellers, nettopp fordi stripping ikke har underholdningsverdi.

Eller fordi de synes det er harry og heller setter seg hjemme ved videoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Poenget er at hvis man går på bowling, kirken, konsert, strippeklubb, paintball eller annet så får man være voksen nok til å si "jeg gjorde det fordi jeg ville det", istedet for å bortforklare med "jeg gjorde det fordi de andre ville det, og da måtte jeg"!

Med vennlig hilsen

Enig, og denne fyren høres ut som en tøffel, og det er ufattelig at jenta tror på det han sier.

Sannsynligvis var han den som skrek høyest opp om å få gå på strippeklubb, all den tid han nå endelig hadde en unnskyldning i form av et drikkelag.

At hun tror på han er jo helt utrolig. Det er klart han sier det hun vil høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...