Gå til innhold

Strippe klubb??????er såret


Gjest såret-og-gravid

Anbefalte innlegg

Hehe, så banale er nok mange menn! :)

Men det er jo uansett den slags jenter denne dama burde fryktet. Altså kåte jenter. Ikke nakne jenter som er nakne fordi de tjener 1000 kroner i timen.

De er tross alt riiiimelig harmløse, selv om mange menn sikkert er så tjukke i hue at de tror noe annet...

Dessuten finnes det langt penere jenter enn disse dukkene av noen kvinnfolk med silikon i hue og ræva.

Altså de som spretter fram nå om dagen, når sola skinner og klærne faller.

Disse har nemlig noe stripperne ikke har. De har sjarm! Og det burde være langt mer skremmende for diverse hormonvrak enn silikon.

"Men det er jo uansett den slags jenter denne dama burde fryktet. Altså kåte jenter. Ikke nakne jenter som er nakne fordi de tjener 1000 kroner i timen."

Jeg er HELT enig med deg!

"..selv om mange menn sikkert er så tjukke i hue at de tror noe annet..."

Kanskje det er der skoen trykker? At hun nå forstår at han er en slik fyr? *S*

Stusset litt over det i historien hennes at han har vært så opptatt av å understreke at han snudde seg bort etc. Heldigvis er det mange menn som mener det du mener når det gjelder strippere, men derfra til å legge ut om at dette er så ille, man må nsu seg bort etc. blir litt komisk i mine ører.

Begynner faktisk å lure på om han mener det, eller om det er noe han sier fordi han tror han tekkes henne???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    25

  • mil1365380270

    15

  • morsan

    13

  • serendipity

    11

Nå misforstår du meg igjen (du er ram på det der! :) ).

Jeg har det på samme følelsen når jeg er sammen med noen, men jeg går da likevel ikke rundt og tror jeg er den deiligste i verden.

Jeg går dog rundt og tror jeg er den deiligste i verden for den jeg er sammen med.

Det vil ikke si at jeg ikke tror hun kikker på kjekke gutter på gata. Det er harmløs kikking, og noe alle gjør.

Jeg siterer av og til Grace Jones for min ektemann: "I'm not perfect, but I'm perfect for you!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Nå misforstår du meg igjen (du er ram på det der! :) ).

Jeg har det på samme følelsen når jeg er sammen med noen, men jeg går da likevel ikke rundt og tror jeg er den deiligste i verden.

Jeg går dog rundt og tror jeg er den deiligste i verden for den jeg er sammen med.

Det vil ikke si at jeg ikke tror hun kikker på kjekke gutter på gata. Det er harmløs kikking, og noe alle gjør.

Tydeligvis ikke. Jeg gjør ikke det. Tror ikke det har skjedd noen gang at jeg har snudd meg på gata når jeg har vært sammen med noen. Da er det kun han for meg, og alle andre blir kun "personer" jeg ikke blir tiltrukket av. Jeg kunne sikkert sett Brad Pitt rett i øynene og ikke følt noe!

Når jeg er singel derimot... hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"Men det er jo uansett den slags jenter denne dama burde fryktet. Altså kåte jenter. Ikke nakne jenter som er nakne fordi de tjener 1000 kroner i timen."

Jeg er HELT enig med deg!

"..selv om mange menn sikkert er så tjukke i hue at de tror noe annet..."

Kanskje det er der skoen trykker? At hun nå forstår at han er en slik fyr? *S*

Stusset litt over det i historien hennes at han har vært så opptatt av å understreke at han snudde seg bort etc. Heldigvis er det mange menn som mener det du mener når det gjelder strippere, men derfra til å legge ut om at dette er så ille, man må nsu seg bort etc. blir litt komisk i mine ører.

Begynner faktisk å lure på om han mener det, eller om det er noe han sier fordi han tror han tekkes henne???

"Stusset litt over det i historien hennes at han har vært så opptatt av å understreke at han snudde seg bort etc. Heldigvis er det mange menn som mener det du mener når det gjelder strippere, men derfra til å legge ut om at dette er så ille, man må nsu seg bort etc. blir litt komisk i mine ører."

Det var det jeg stusset over også. Det at hun på den måten gir uttrykk av hvor ille det faktisk hadde vært om han hadde sett, og at "han ikke gjør sånt". "sånt" er jo tross alt grusomt.

Det er klart han kikket. Ærlig talt. Han var sannsynligvis den verste av dem. Endelig fikk han gjøre noe andre gutter får lov til! :)

"Begynner faktisk å lure på om han mener det, eller om det er noe han sier fordi han tror han tekkes henne???"

Han mener det ikke. Selv uten å kjenne fyren kunne jeg veddet penger på det. Jeg har aldri møtt menn som kikker bort når de ser pene damer, og det gjorde ikke denne fyren heller.

Men han tør jo selvfølgelig ikke å innrømme det til denne dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Tydeligvis ikke. Jeg gjør ikke det. Tror ikke det har skjedd noen gang at jeg har snudd meg på gata når jeg har vært sammen med noen. Da er det kun han for meg, og alle andre blir kun "personer" jeg ikke blir tiltrukket av. Jeg kunne sikkert sett Brad Pitt rett i øynene og ikke følt noe!

Når jeg er singel derimot... hihi...

Men det er forskjell på å kikke og å kikke.

Man ser dem, men man begynner selvsagt ikke å gå baklengst mens man plystrer og gjør slibrige bevegelser med hoftene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg siterer av og til Grace Jones for min ektemann: "I'm not perfect, but I'm perfect for you!"

Og det er det viktigste.

Er man det så har man heller ikke noe å uroe seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjohooo

Men det er forskjell på å kikke og å kikke.

Man ser dem, men man begynner selvsagt ikke å gå baklengst mens man plystrer og gjør slibrige bevegelser med hoftene! :)

Hehe tror jeg skjønner poenget ditt...men i mitt tilfelle så ser jeg dem på lik linje som jeg ser et hus, en gammel mann, en 40 år gammel dame...osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Stusset litt over det i historien hennes at han har vært så opptatt av å understreke at han snudde seg bort etc. Heldigvis er det mange menn som mener det du mener når det gjelder strippere, men derfra til å legge ut om at dette er så ille, man må nsu seg bort etc. blir litt komisk i mine ører."

Det var det jeg stusset over også. Det at hun på den måten gir uttrykk av hvor ille det faktisk hadde vært om han hadde sett, og at "han ikke gjør sånt". "sånt" er jo tross alt grusomt.

Det er klart han kikket. Ærlig talt. Han var sannsynligvis den verste av dem. Endelig fikk han gjøre noe andre gutter får lov til! :)

"Begynner faktisk å lure på om han mener det, eller om det er noe han sier fordi han tror han tekkes henne???"

Han mener det ikke. Selv uten å kjenne fyren kunne jeg veddet penger på det. Jeg har aldri møtt menn som kikker bort når de ser pene damer, og det gjorde ikke denne fyren heller.

Men han tør jo selvfølgelig ikke å innrømme det til denne dama.

Ja, jeg husker jo godt sårbarheten under en graviditet, og at man ikke føler seg så veldig fix. Jeg skjønner at det er lettere å bli såret og lei seg for saker&ting da enn det man ville ment i en mer normal situasjon.

Men derfra til å true med å utsette bryllupet for å "straffe" han! Uffameg, det er temmelig drøyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er forskjell på å kikke og å kikke.

Man ser dem, men man begynner selvsagt ikke å gå baklengst mens man plystrer og gjør slibrige bevegelser med hoftene! :)

*he he* men NOEN gjør det også! Og det er kanskje noen damer som setter pris på det også? Harryer finnes jo overalt! ;-)

Husker en gang jeg gikk forbi en anleggsplass hvor karene var inne i en brakke og hadde pause. Jeg hadde på meg et skjørt som sluttet et stykke over knærne, men LANGTFRA supermini!

Karene heiv seg mot ruta og banka og hoiet og plystra! Jeg måtte le! Det var bare FOR dumt! Trodde de virkelig at jeg ville bli smigret av dette?

En slik reaksjon fra guttene/mennene på universitetet hvor jeg den gang studerte ville vært totalt utenkelig! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hehe tror jeg skjønner poenget ditt...men i mitt tilfelle så ser jeg dem på lik linje som jeg ser et hus, en gammel mann, en 40 år gammel dame...osv

I min alder så begynner man å synes enkelte 40 år gamle, modne sexbomber er litt sexy, så det var et dårlig eksempel! :)

Nei, jeg forstår hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

I min alder så begynner man å synes enkelte 40 år gamle, modne sexbomber er litt sexy, så det var et dårlig eksempel! :)

Nei, jeg forstår hva du mener.

åh du er såpass oppi årene ja.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

*he he* men NOEN gjør det også! Og det er kanskje noen damer som setter pris på det også? Harryer finnes jo overalt! ;-)

Husker en gang jeg gikk forbi en anleggsplass hvor karene var inne i en brakke og hadde pause. Jeg hadde på meg et skjørt som sluttet et stykke over knærne, men LANGTFRA supermini!

Karene heiv seg mot ruta og banka og hoiet og plystra! Jeg måtte le! Det var bare FOR dumt! Trodde de virkelig at jeg ville bli smigret av dette?

En slik reaksjon fra guttene/mennene på universitetet hvor jeg den gang studerte ville vært totalt utenkelig! ;-)

Hehe, enkelte er blodharry! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

åh du er såpass oppi årene ja.. hehe

Nei, jeg er egentlig ikke det.

Trives best med jenter på min alder, altså fra et-par-og-tjue og opp til litt eldre enn meg, men enkelte 40-åringer som holder seg bra (det er selvsagt viktig!) kan være sinnssykt sexy.

Jeg er nok ikke enestående der. Tror de fleste av oss kan tiltrekkes av litt modne damer, forutsatt at de holder seg godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I min alder så begynner man å synes enkelte 40 år gamle, modne sexbomber er litt sexy, så det var et dårlig eksempel! :)

Nei, jeg forstår hva du mener.

Hyggelig å høre - selv om det er en uttalelse på generelt grunnlag og ikke rettet mot meg! :-)

Men så er det jo leeeeeenge til jeg er førti da! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Nei, jeg er egentlig ikke det.

Trives best med jenter på min alder, altså fra et-par-og-tjue og opp til litt eldre enn meg, men enkelte 40-åringer som holder seg bra (det er selvsagt viktig!) kan være sinnssykt sexy.

Jeg er nok ikke enestående der. Tror de fleste av oss kan tiltrekkes av litt modne damer, forutsatt at de holder seg godt! :)

Ja det gjør visst homser også, har jeg hørt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ja, jeg husker jo godt sårbarheten under en graviditet, og at man ikke føler seg så veldig fix. Jeg skjønner at det er lettere å bli såret og lei seg for saker&ting da enn det man ville ment i en mer normal situasjon.

Men derfra til å true med å utsette bryllupet for å "straffe" han! Uffameg, det er temmelig drøyt!

Jeg har jo ikke vært gravid, så jeg vet ikke hvordan hormonene i meg vil slå ut i en sånn situasjon.

Men det å vurdere og utsette bryllupet er jo helt sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hyggelig å høre - selv om det er en uttalelse på generelt grunnlag og ikke rettet mot meg! :-)

Men så er det jo leeeeeenge til jeg er førti da! ;-)

Jeg har heldigvis noen år på meg før jeg blir det jeg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Tiltrekkes homser av eldre damer?

De sier så!

Unge menn og eldre damer...

Ta bare Elton John og Robbie Williams...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...