Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg så at dere hadde svart meg på innlegg under Cran lengre nede. Vi er jo i samme situasjon i forhold til å velge ICBF i stedet for privat barnehjem. Det hadde vært veldig gøy om vi møttes i Colombia. Vi kommer vel til å reise etter dere da papirene våre ikke er oversatt enda.

Men; Jeg er så glad for at vi har bytta til ICBF. Endelig i en kø som beveger seg!!

Føler endelig at jeg kan begynne å glede meg og håpe på familieforøkelse i løpet av 2005!

Ser at jks 77, vignett og mamayal nylig har sendt eller skal sende dokumenter til Colombia en av dagene. Veldig gøy med så mange som er omtrent like langt. Er det noen som kan si hvor lang tid det tok for oversettelsen å bli ferdig?

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147077-icbf-sn%C3%B8-escimo-mfl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg cool!!

Ja tenk at vi er så mange som er nesten likt i denne spennende prosessen... det blir mye "doling" fremover nå tenker jeg..

Og det er jo ikke sikkert at vi ligger så mye foran dere, det varierer jo så mye fra sak til sak...

Angående oversettelse så brukte AF 6 uker på å oversette dokumentene våre, og etter at de var sendt tilbake brukte de 2,5 uker på legaliseringen... hvor lenge har dere ventet siden dere sendte papirene til oversettelse?

Og ja, jeg er SÅÅÅ glad for å være i en bevegende kø igjen... det føles bare helt riktig, og vi ser sånn frem til en Colombiatur igjen, denne gangen vet vi mer hva vi har i vente og kan glede oss enda mer!!! Skal vi si neste sommer?? (he he)

Hei,

ja er det ikke deilig å endelig være i en situasjon der ting går framover og ikke bare står på stedet hvil?!!? Eller til og med gikk tilbake, slik som for oss, da vi fikk beskjed om at papirene våre ble returnert fra FANA til kontoret i Bogota...

Jeg er SÅ glad for valget vi har tatt!!!

Papirene våre ble oversatt i desmeber/januar, og det tok vel drøye 6 uker. Nå er papirene våre til legalisering, og jeg håper det ikke er mange dagene til vi får beskjed om at de er sendt til Colombia. Og så er det bare å vente.... :-))

Tildelinger fra ICBF varierer jo veldig i tid - fra mellom 5 og 15 mnd de to siste årene, etter det jeg kan se fra Colombialisen. Så selv om dere enda ikke er ferdig oversatt, så er det ikke godt å vite hvem som treffer hvem i Colombia :-)) Krysser fingrene for at mange av oss får reise samtidig!

Kjempekjekt å ha mange å vente sammen med, gleder meg veldig til denne ventetiden, håper bare den er på vei ned!

Beste hilsen fra

Hei Cool!

Så deilig at bestemmelsen er tatt å bytte til ICBF, og så moro at vi er mange her på DOL som er omtrent likt i løypa!!!

AF brukte 5 uker på oversettingen for oss, fikk de oversatte papirene i postkassa 6. april. Håper dere også snart får papirene hjem igjen!

Lykke til!!! Blir moro å følges videre ;o)

Vennlig hilsen

Hei på deg cool!!

Ja tenk at vi er så mange som er nesten likt i denne spennende prosessen... det blir mye "doling" fremover nå tenker jeg..

Og det er jo ikke sikkert at vi ligger så mye foran dere, det varierer jo så mye fra sak til sak...

Angående oversettelse så brukte AF 6 uker på å oversette dokumentene våre, og etter at de var sendt tilbake brukte de 2,5 uker på legaliseringen... hvor lenge har dere ventet siden dere sendte papirene til oversettelse?

Og ja, jeg er SÅÅÅ glad for å være i en bevegende kø igjen... det føles bare helt riktig, og vi ser sånn frem til en Colombiatur igjen, denne gangen vet vi mer hva vi har i vente og kan glede oss enda mer!!! Skal vi si neste sommer?? (he he)

Hei igjen

Jeg kan ikke helt huske datoen for når vi sendte papirene til oversetting. Tror det er ca. 2 uker siden.

Regner iallefall med at de er ferdige og sendt før sommerferien. Det blir iallefall en lettelse å få sendt dem uansett når det blir.

mvh

Hei!

Ja, arti at vi er flere som er omtrent likt i løypa!!

Nå fikk jeg endelig i dag den siste venneanbefalingen med offisielt stempel på, så nå er de oversendt til AF sammen med bildene.. Håper denne siste legaliseringen går fort, så vi får papirene avgårde til Colombia!!

Oversettingen tok 7 uker for oss, men da var det påskeferie i løpet av de 7 ukene, altså.

Lykke til !

Klem fra Mamaya

Annonse

Hei!

Ja, arti at vi er flere som er omtrent likt i løypa!!

Nå fikk jeg endelig i dag den siste venneanbefalingen med offisielt stempel på, så nå er de oversendt til AF sammen med bildene.. Håper denne siste legaliseringen går fort, så vi får papirene avgårde til Colombia!!

Oversettingen tok 7 uker for oss, men da var det påskeferie i løpet av de 7 ukene, altså.

Lykke til !

Klem fra Mamaya

Så det er flere enn oss som slet med å få inn venneanbefalingene, *ler*.

Vår siste anbefaling ble sendt til legalisering for 9 dager siden, så jeg håper det ikke er så mange dagene til vi får beskjed om at papirene våre er vel av gårde til Colombia.

Og så er det bare å vente...

Blir veldig spennende å følges på veien! :-))

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...