Gå til innhold

Anbefalte innlegg

- og selvfølgelig av og til ellers og....! :)

Lillegutt (nesten 3 år) har krøpet i seng. En deilig dag å feire 17 mai på er nesten slutt. Jeg må bare si at det er helt fantastisk å ha småbarn på en sånn dag. :)

Ha en fortsatt strålende kveld med eller uten barn - gled dere til det er deres tur.

mvh

Fortsetter under...

ut mot havet

Ja det kan jeg skrive under på... Lillegullet gikk til sengs før klokken 8 i går kveld,og var ikke våken før 10 på 8 i morges...Da var det frukost,og på med finstasen sånn vi var kommet i toget som begynnte kl 10

Har ALDRI fått så mye oppmerksomhet i hele mitt liv...for der satt hun og smilte til alle som viste seg i vognåpningen...Her hos oss var det sterk vind, så skinnposen måtte fram...

I kirka satt hun som en engel på mammas fang, og avogtil fikk hun se bakover i kirken, mens hun trollbant flere med sitt smil.Presten snakket om at vi burde tenke over hvor heldige vi er som bor i Norge,og hvor mange som ikke har det bra i andre land...

Nå er hun kommet i seng,etter en hektisk dag nesten uten søvn. Men det tar hun vel igjen om hun trenger det..

Det er i alle fall deilig å være foreldre på 17.mai...da er det jo barnas dag.

For vår del er ikke feiringen over,for her er det program helt frem til kl 22, men i år får pappa gå på voksenfesten...Jeg har meldt meg frivillig til å holde skansen hjemme, så nå får jeg tid til å rydde bort finklærne før han er hjemme igjen..

Da er det endelig tid for å legge seg igjen... -det tar på å holde seg i aktivitet en hel dag, men ......17 MAI LENGE LEVE

Så har gullene endelig sovnet. De har vært i høygir etter en lang dag med flagg, tog, klasse- og barnehagekamerater, kaker, brus, is og pølser (og litt grillet laks på toppen av det hele).

Begge har erklært at de er fornøyd med dagen. Kveldsritualet har vært livlig og støyende med to småfrøkener 'høye' på sukker og 17. mai-inntrykk. Det var mye baksing i sengene før de omsider sovnet. Nå er de helt i koma :-)

Det er ikke til å komme fra at 17. mai har fått en ny dimensjon etter at vi fikk barn. Det er så rørende og morsomt å se hvor glade og forventningsfulle de er. Pyntet og med flagget høyt i været. Som storesøster sa: 'I dag er det heldigdag. Det er hele Norges bursdag.'

Til dere som ennå har dette i vente: gled dere!

Jeg hater egentlig sånne dager, men må innrømme at det var koselig å gå i tog for første gang på 15 år :o) Med en gutt som satt i vogna, byttet på å holde vindmølla og fløyta, og ble sååå glad for en ballong :)

Han er bare 2 år, så sovetiden krasjet med barnehagelekene, egentlig litt deilig for da får vi begynne feiringen litt gradvis over flere år, hehe! Neste år er det nok full rulle.

Har bunad, men det er desverre for kaldt her til at jeg turdte å kle den på han :-/

thuva1365380402

Vi har feiret vår første 17. mai med barn. Og vi var ikke lite stolte av vår lille sønn (14 mnd) som hadde strikket vestfoldbunad på. Vi hørte mange sa at han var så skjønn.

Nå er det et år til neste 17. mai, og da er han jo også et år eldre.

Annonse

Henger meg på denne jeg :-)

Dagen i dag har vært helt topp, både for mor, far og prinsen!!! 17 mai er absolutt 10 hakk bedre nå som vi endelig har fått barn, og vi har kost oss masse hele gjengen :-)

Gutten vår hadde på seg en kjempefin drakt og mor var ikke lite stolt over alle kommentarene vi fikk over hvor fin han var ;-)

Klemmer fra en lykkelig og litt sliten

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...