Gå til innhold

Utfall


Gjest filiokus

Anbefalte innlegg

Gjest filiokus

Vel siden jeg var så godt igang... Trener utfall i fast montert vektstang (sånn som glir opp og ned på skinner- husker ikke hva det heter) Men den øvelsen holder på å drepe meg... Den er pyyyyy. Men den tar så klart så det suser da. Problemet mitt er ikke at det svir så ille i bak/lår, men jeg får så høy og ubehagelig puls (trener 4 * 10 rep pr. ben og det blir 80 ganger opp og ned!!)

Er det vanlig å bli helt kake av dette??? Kan jeg feks. trene 2 serier og ta noe annet for så å ta de to siste?? Vil det ha samme effekt?? Jeg vil ikke bli stor, men fast/ og spretten. Kan jeg kjøre tung med færre rep. innimellom som variasjon uten at det vokser for ille? Og hvilke andre øvelser kan jeg variere med?? (For øvelsen bør vel byttes ut med jevne mellomrom slik at musklene ikke blir for godt vant??)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

du kan godt variere med antall repetisjoner. Det er ikke nødvendig å ta seg helt ut. Du skal øke i styrke fra trening til trening. Gjør du ikke det, og i tillegg merker at treningen er pyton, tung, slitsom og oppleves negativ, trener du sannsynligvis for hardt. Legg inn en pause og kjenn etter når overskuddet og den gode følelsen kommer tilbake i musklene dine.

http://www.trim.no/trening_skal_godt.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...