Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei elly!

Så kjekt å bli "spurt etter" på nettet, det var det første jeg så når jeg logget meg inn...

Ja, vi er virkelig glade for at vi nå er i en kø som beveger seg i stedet for å stå helt stille... og er helt sikre på at vi har gjort det rette!!!!

Håper jo på en "overlapping" i Colombia i det minste.. he he. Neida det skal vel mye til, dere er nok kommet hjem lenge før vi drar...

Det tok ikke så lang tid før dere ble godkjent? Var det 4 måneder?? (må tro jeg følger med...)

Gleder meg til å følge med dere, og krysser fingrene for at ventetiden er fallende hos ICBF...

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147116-escimo/#findComment-933474
Del på andre sider

Hei elly!

Så kjekt å bli "spurt etter" på nettet, det var det første jeg så når jeg logget meg inn...

Ja, vi er virkelig glade for at vi nå er i en kø som beveger seg i stedet for å stå helt stille... og er helt sikre på at vi har gjort det rette!!!!

Håper jo på en "overlapping" i Colombia i det minste.. he he. Neida det skal vel mye til, dere er nok kommet hjem lenge før vi drar...

Det tok ikke så lang tid før dere ble godkjent? Var det 4 måneder?? (må tro jeg følger med...)

Gleder meg til å følge med dere, og krysser fingrene for at ventetiden er fallende hos ICBF...

Klem fra

Jepp, det tok 4 1/2 måned å bli godkjent. Nå er det snart to måneder siden, og jeg begynner å få et ganske intenst forhold til postkassen .....

Skal bli deilig å bli hjemmeværende. Da blir det mor-barn-treff (Ljosheim) på meg og!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147116-escimo/#findComment-934451
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...