Gå til innhold

FU: Syns du menn i bunad er sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns definitivt ikke bunad er sexy på noen i det hele tatt. Noen kler bunad, men sexy er de ikke ibunad, syns jeg...

Fortsetter under...

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

36

• morsan

7

• Anki

3

• ShitDiddelyDo

3

serendipity
Skrevet

For å si det sånn så kan det gjøre menn som er flotte ennå flottere og mer sexy. Men en som i utg. punktet er lite tiltrekkende blir om mulig ennå værre i en bunad.

Skrevet

Jeg syns det er sexy om det er på en flott mann, ja :)

Bugge1365380662
Skrevet

Jeg syns definitivt ikke bunad er sexy på noen i det hele tatt. Noen kler bunad, men sexy er de ikke ibunad, syns jeg...

Da har du ikke sett min mann...

Skrevet

Synes ikke sexy er rette ordet, men flotte og stilige kan de være i bunad.

Uniform, derimot, er sexy. Særlig offiserer i luft og sjø. Og politi.

Gjest tjohooo
Skrevet

ihvertfall mange av karene på husfliden-sidene :D

Annonse

Skrevet

Ja, det er noe med uniformene. Kanskje det er makten og beskytterevnen som gjør at mange tenner på uniformer.

Skrevet

Jeg syns det er sexy om det er på en flott mann, ja :)

Joda, det er nok mye mannen det kommer an på. :)

Skrevet

For å si det sånn så kan det gjøre menn som er flotte ennå flottere og mer sexy. Men en som i utg. punktet er lite tiltrekkende blir om mulig ennå værre i en bunad.

Jeg så sikkert bare etter de flotte mannfolka, jeg, da. ;)

Skrevet

Nei nei, smaken er som baken. ;)

Skrevet

ihvertfall mange av karene på husfliden-sidene :D

he he ;)

Mange i levende live, også. ;)

(Men som jeg svarte en annen her, jeg la sikkert merke til dem som var flotte fra før ;) )

Gjest tjohooo
Skrevet

he he ;)

Mange i levende live, også. ;)

(Men som jeg svarte en annen her, jeg la sikkert merke til dem som var flotte fra før ;) )

Tja, har enda til gode å se en ung mann med bunad i levende live :) Her i byen er det mest de over 40...

Annonse

Gjest tjohooo
Skrevet

Ja, det er noe med uniformene. Kanskje det er makten og beskytterevnen som gjør at mange tenner på uniformer.

Eller at uniform-yrker tiltrekker maktmennesker, som da naturlig vil utstråle makt og "styrke" uansett hva de har på seg?:)

Skrevet

Tja, har enda til gode å se en ung mann med bunad i levende live :) Her i byen er det mest de over 40...

Hvor bor du, da?

Her i Stavanger var det mange menn i bunad, og de var unge en god del av dem. Ihvertfall fra 25 og oppover. _Det_ må da være ungt nok?

;)

Skrevet

Eller at uniform-yrker tiltrekker maktmennesker, som da naturlig vil utstråle makt og "styrke" uansett hva de har på seg?:)

Kan hende, det også. ;)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

menn over 40 er jo bra! De er jo ofte voksne (bortsett fra at noen aldri blir det). Og så får du jo sjekket at de ikke er disponert for digre ølmager etc., samt at du kan se om de duger i farsrollen hvis de har barn. I det hele tatt...

Skrevet

Da har du ikke sett min mann...

Hadde neppe syntes at han var sexy i bunad heller gitt. Bunad er for meg litt sånn bondekjerring/bondeplagg - like lite sexy som det i hvert fall. (Jeg er ingen fan av bunader for å si det sånn, så jeg skulle tvangsinnlagt meg selv om jeg hadde syns noen var sexy i bunad ;) )

Skrevet

Uniform er stilig og sexy ja, men ikke bunad da..?? Klarer ikke å se noe som helst sexy med noen i kledd bunad jeg da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...