nanna Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Det er ikke for ingenting jeg prøver å dytte en på gemalen. Rogalandsbunad med grønn vest og grønt fôr i jakka. Nydelig ;-) Ja, den er lekker! Men akk, så dyr. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Hva er galt med samer? Og har du moett alle? Nei, jeg har ikke møtt alle. Jeg forstår egentlig ikke spørsmålets relevans til mitt syn på bunad og samedrakt. Har du møtt alle som går i bunad? 0 Siter
Anaïs Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Nei, jeg har ikke møtt alle. Jeg forstår egentlig ikke spørsmålets relevans til mitt syn på bunad og samedrakt. Har du møtt alle som går i bunad? En same er et menneske, et individ,som det ikke finnes 2 av, en bunad er et klesplagg. Men hva er galt med samer? Kjipt aa lese et slikt innlegg naar man selv er same. 0 Siter
KaVa Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 njeeeee Sexy er vel ikke ordet jeg ville bruke. Flott og kjekk, kanskje. Men sexy? Vet ikke helt... 0 Siter
amber sun Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Skrevet 21. mai 2004 njeeeee Sexy er vel ikke ordet jeg ville bruke. Flott og kjekk, kanskje. Men sexy? Vet ikke helt... Sett flott og kjekk sammen med en barsk fyr, så får du sexy. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 En same er et menneske, et individ,som det ikke finnes 2 av, en bunad er et klesplagg. Men hva er galt med samer? Kjipt aa lese et slikt innlegg naar man selv er same. Det var plaggene jeg snakket om, ikke samene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.