Gå til innhold

Godkjent - Region Midt Norge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med godkjenningen. Det føles godt. Og det ser ut til at vi ligger likt i løypa mot en afrika prins eller prinsesse!!!

Lykke til dere også. Vet ikke så mye om Sør Afrika. Hvordan er tidsperspektiv på tildeling og reise for dere?

For Etiopia er det akkurat nå 3-4 mnd før tildeling, og så 2-3 mnd til reise slik jeg har forstått det.

spennende tid

Lykke til dere også. Vet ikke så mye om Sør Afrika. Hvordan er tidsperspektiv på tildeling og reise for dere?

For Etiopia er det akkurat nå 3-4 mnd før tildeling, og så 2-3 mnd til reise slik jeg har forstått det.

Vi vet ikke sikkert.I Sverige sier de 3-12 måneder, Norge sier de tror det ikke kan ta mer enn ett år. Så tiden vil vise. De som nettopp fikk tildeling hadde ventet noen dager over 6 mnd. Etter tildeling reiser vi 1-2 uker etterpå. Så vi får se hva som skjer. Lykke til uansett!!!!!

Kan jeg spørre hvor dere kommer fra?...vi bor på søre sunnmøre. Har vært hjemme med frøkna fra Etiopia i 5 uker nå.

Dere har bare så mye å glede dere til...Viss dere vil ha kontakt kan vi jo mailes...?

Hei hei.

Vi er fra Trondheim.

Det er så spennende å tenke på at vi også snart er hjemme med vårt første barn.

Vil gjerne maile med deg. 1000 spørsmål og tanker dukker opp jo nærmere vi kommer. Spennende å snakke med andre i samme situasjon.

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...