marionett Skrevet 2. august 2000 Skrevet 2. august 2000 Annonnse-siden, er den borte for alltid, eller er det meg som overser den??? 0 Siter
Gjest Christian Anker, lege Skrevet 2. august 2000 Skrevet 2. august 2000 Er det Småannonser du tenker på, Marionett? Vennlig hilsen 0 Siter
marionett Skrevet 2. august 2000 Forfatter Skrevet 2. august 2000 Er det Småannonser du tenker på, Marionett? Vennlig hilsen Åh, hei, der er du jo. :-D Ja, det er små-annonnser jeg tenkte på. Synes at den var meget behjelpelig. Men bøyer meg for flertallet hvis den er lagt ned..... 0 Siter
Gjest Constance Skrevet 2. august 2000 Skrevet 2. august 2000 Er det Småannonser du tenker på, Marionett? Vennlig hilsen ...... kommer det tilbake, eller? 0 Siter
Gjest Christian Anker, lege Skrevet 4. august 2000 Skrevet 4. august 2000 Åh, hei, der er du jo. :-D Ja, det er små-annonnser jeg tenkte på. Synes at den var meget behjelpelig. Men bøyer meg for flertallet hvis den er lagt ned..... Småannonser er blant de aktivitetene vi ikke har rukket å flytte over fra gamle DOL. Foreløpig har vi ikke avgjort om vi vil gjøre det, men jeg tror at Småannonser vil dukke opp igjen. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.