Gjest Jonas P. Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Er det noen som vet hvilken data man får vite hva man kommer opp i, og når eksamen er for VK2?? Tenker da spesiellt for Bergen, men går utifra det er felles eksamensdag for hele landet. (?) På forhånd takk for hjelpen... 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Det er ikke felles for hele landet, men på den skolen jeg går på (i Skien) er det 15.juni. Veldig problematisk om alle skoler skulle ha samme dag, hvem skal da være sensorer hvis man må være eksaminator for sine egne elever? 0 Siter
Gjest Jonas P. Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Det er ikke felles for hele landet, men på den skolen jeg går på (i Skien) er det 15.juni. Veldig problematisk om alle skoler skulle ha samme dag, hvem skal da være sensorer hvis man må være eksaminator for sine egne elever? Sant nok, er ikke så dum du Åsemor Jeg trodde nemlig det var en del pensjonerte lærere som var sensorer jeg. Det hadde ihvertfall jeg i forfjor. 0 Siter
Gjest Jonas P. Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 ;p Gymnastikk skole. Jeg er en gymnasiast fordi jeg går på gymnaset, skjønner?? 0 Siter
Gjest Verken blond, dum eller ung Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 ;p Videregående skole 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.