Gå til innhold

Når er muntlig eksamen for gymnasene?

Anbefalte innlegg

Gjest Jonas P.
Skrevet

Er det noen som vet hvilken data man får vite hva man kommer opp i, og når eksamen er for VK2?? Tenker da spesiellt for Bergen, men går utifra det er felles eksamensdag for hele landet. (?)

På forhånd takk for hjelpen...

Skrevet

Det er ikke felles for hele landet, men på den skolen jeg går på (i Skien) er det 15.juni.

Veldig problematisk om alle skoler skulle ha samme dag, hvem skal da være sensorer hvis man må være eksaminator for sine egne elever?

Gjest Jonas P.
Skrevet

Det er ikke felles for hele landet, men på den skolen jeg går på (i Skien) er det 15.juni.

Veldig problematisk om alle skoler skulle ha samme dag, hvem skal da være sensorer hvis man må være eksaminator for sine egne elever?

Sant nok, er ikke så dum du Åsemor :) Jeg trodde nemlig det var en del pensjonerte lærere som var sensorer jeg. Det hadde ihvertfall jeg i forfjor.

Gjest Jonas P.
Skrevet

;p

Gymnastikk skole. Jeg er en gymnasiast fordi jeg går på gymnaset, skjønner??

:P

Gjest Verken blond, dum eller ung
Skrevet

;p

Videregående skole

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...