Lurveline Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Jøss du tar deg virkelig tid til å gå folk etter i sømmene. Tatt i betraktning at jeg har vært her inne 1 (1) hel dag, var jo det usedvanlig bra observert (ironi). Har du ikke noe liv siden det er så viktig å følge opp meg? Tok ikke lang tid å finne ut faktisk. Har fått litt hjelp av andre her òg da.;o) Ha en god dag da! 0 Siter
Gjest larve Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Tok ikke lang tid å finne ut faktisk. Har fått litt hjelp av andre her òg da.;o) Ha en god dag da! Jeg har vel knapt vært innom mer enn en tråd, så det skulle bare mangle om det tok lang tid da, så dumme kan vel ikke folk være 0 Siter
Lurveline Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Jeg har vel knapt vært innom mer enn en tråd, så det skulle bare mangle om det tok lang tid da, så dumme kan vel ikke folk være Ikke med nicket "larve" kanskje,men andre;o) 0 Siter
Gjest larve Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Ikke med nicket "larve" kanskje,men andre;o) Hva mener du nå da? Er du paranoid eller noe? 0 Siter
Lurveline Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Hva mener du nå da? Er du paranoid eller noe? Jepp! 0 Siter
Gjest larve Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Jepp! Ok.. da så.. du får da bare tro hva du vil.. bryr ikke akkurat meg så veldig gitt.. 0 Siter
Lurveline Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Ok.. da så.. du får da bare tro hva du vil.. bryr ikke akkurat meg så veldig gitt.. Og bra er det! 0 Siter
petter smart Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Mener du at staten skulle ha betalt for dem heller? Ditt valg om du ville bruke pengene på dem, VI andre vil da ikke betale for at DIn familie har tatt valget og bli rusavhengige?? Svært mange velger ikke å bli rusavhengig. Noen er disponert for det, andre ikke. Noen opplever så mye vondt at de ikke ser en annen utvei. Men jeg liker tankegangen din. Jeg har ikke barn og vil derfor ikke betale for barnehager, barneleger, barneskoler osv osv kun fordi noen andre har valgt å få barn. Listen over ting jeg ikke ønsker å være med å betale er mye lenger enn jeg orker skrive inn her. Hva mener du samfunnet har ansvar for? 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Har vel mer eller mindre funnet ut at du har tilgang til pc bare når du er på "jobb". Ingen innlegg/svar etter ca 16.00 og i helgene. Jobb er skrevet i hermetegn da jeg mener at den tiden du bruker på Dol,ikke kan regnes som jobbing akkurat. Er vel kansje bedre å skrive skole... tror ikke dette er et voksent menneske... Kan umulig være eldre enn 14. lest ut av det meningsløse h*n har skrevet. Eller det kan være et litt lettere fjæret opplåst menneske som må stikkes i rumpen for at all luften (pipingen...sssssss ...hører ikke) slippes ut*grynter* 0 Siter
Gjest larve Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Svært mange velger ikke å bli rusavhengig. Noen er disponert for det, andre ikke. Noen opplever så mye vondt at de ikke ser en annen utvei. Men jeg liker tankegangen din. Jeg har ikke barn og vil derfor ikke betale for barnehager, barneleger, barneskoler osv osv kun fordi noen andre har valgt å få barn. Listen over ting jeg ikke ønsker å være med å betale er mye lenger enn jeg orker skrive inn her. Hva mener du samfunnet har ansvar for? meg 0 Siter
Gjest larve Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Trodde du var 40 og tobarns mor eller hva f det er du gir deg ut for å være! Har jeg gitt meg ut for å være det? Nå tror jeg du blander sammmen litt her.. 0 Siter
petter smart Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 meg Men du har ikke gjort noe for meg, jeg har ikke gitt deg liv, hvorfor skal mine skattepenger gå til å hjelpe deg på noen som helst måte? Klar deg selv. Ikke benytt noen av tilbudene/godene samfunnet tilbyr. 0 Siter
Gjest larve Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Men du har ikke gjort noe for meg, jeg har ikke gitt deg liv, hvorfor skal mine skattepenger gå til å hjelpe deg på noen som helst måte? Klar deg selv. Ikke benytt noen av tilbudene/godene samfunnet tilbyr. Tror du jeg bryr meg om hva du mener, jeg som teller 0 Siter
petter smart Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Tror du jeg bryr meg om hva du mener, jeg som teller Nei du bryr deg jo bare om hvor mye du kan raske til deg av andres penger. 0 Siter
Lurveline Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Tror du jeg bryr meg om hva du mener, jeg som teller Pssst! Klokka er over 1600. "Jobber" du overtid i dag? 0 Siter
Gjest larve Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Pssst! Klokka er over 1600. "Jobber" du overtid i dag? Hva er det du snakker om?? 0 Siter
Gjest larve Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Nei du bryr deg jo bare om hvor mye du kan raske til deg av andres penger. hehe.. nei, jeg gjør jo ikke det, men det gjør jo tydeligvis andre her inne, det jeg ville ha fram, sånn tenker de faktisk!! 0 Siter
Hekta Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Å havne på kjøret er frivillig. Jeg er vel en av de som synes avliving passer bedre enn å bruke skattepenger på sånne. Ufør, man har da forsikringer... Dessuten holder jeg ved det at de aller fleste KAN jobbe, hvis de bare vil. Mange som har det i hodet da, og ikke VIL bli friske... "Å havne på kjøret er frivillig. Jeg er vel en av de som synes avliving passer bedre enn å bruke skattepenger på sånne. Ufør, man har da forsikringer... Dessuten holder jeg ved det at de aller fleste KAN jobbe, hvis de bare vil. Mange som har det i hodet da, og ikke VIL bli friske... " Jeg vil gjerne jobbe. Jeg har blitt yrkesskadet og vil gjerne jobbe, nå kommer det bare ann på staten om jeg 'får' jobbe. Men ta gjerne å avliv meg, hadde ikke gjort meg en døyt nå! Og hvis du vil kan du får gjøre det. Bare kom 0 Siter
petter smart Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 hehe.. nei, jeg gjør jo ikke det, men det gjør jo tydeligvis andre her inne, det jeg ville ha fram, sånn tenker de faktisk!! Men sånn tenker jo du også. Du lever jo fint på det andre skattebetalere har betalt. Hvordan får du sove om natten??? 0 Siter
Gjest larve Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 "Å havne på kjøret er frivillig. Jeg er vel en av de som synes avliving passer bedre enn å bruke skattepenger på sånne. Ufør, man har da forsikringer... Dessuten holder jeg ved det at de aller fleste KAN jobbe, hvis de bare vil. Mange som har det i hodet da, og ikke VIL bli friske... " Jeg vil gjerne jobbe. Jeg har blitt yrkesskadet og vil gjerne jobbe, nå kommer det bare ann på staten om jeg 'får' jobbe. Men ta gjerne å avliv meg, hadde ikke gjort meg en døyt nå! Og hvis du vil kan du får gjøre det. Bare kom Det greier du fint selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.