Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss du tar deg virkelig tid til å gå folk etter i sømmene. Tatt i betraktning at jeg har vært her inne 1 (1) hel dag, var jo det usedvanlig bra observert (ironi).

Har du ikke noe liv siden det er så viktig å følge opp meg?

Tok ikke lang tid å finne ut faktisk.

Har fått litt hjelp av andre her òg da.;o)

Ha en god dag da!

Fortsetter under...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

24

• Lurveline

8

• Sør

4

• petter smart

4

Gjest larve
Skrevet

Tok ikke lang tid å finne ut faktisk.

Har fått litt hjelp av andre her òg da.;o)

Ha en god dag da!

Jeg har vel knapt vært innom mer enn en tråd, så det skulle bare mangle om det tok lang tid da, så dumme kan vel ikke folk være

Skrevet

Jeg har vel knapt vært innom mer enn en tråd, så det skulle bare mangle om det tok lang tid da, så dumme kan vel ikke folk være

Ikke med nicket "larve" kanskje,men andre;o)

Gjest larve
Skrevet

Ikke med nicket "larve" kanskje,men andre;o)

Hva mener du nå da? Er du paranoid eller noe?

Skrevet

Hva mener du nå da? Er du paranoid eller noe?

Jepp!

Gjest larve
Skrevet

Jepp!

Ok.. da så.. du får da bare tro hva du vil.. bryr ikke akkurat meg så veldig gitt..

Annonse

Skrevet

Ok.. da så.. du får da bare tro hva du vil.. bryr ikke akkurat meg så veldig gitt..

Og bra er det!

petter smart
Skrevet

Mener du at staten skulle ha betalt for dem heller?

Ditt valg om du ville bruke pengene på dem, VI andre vil da ikke betale for at DIn familie har tatt valget og bli rusavhengige??

Svært mange velger ikke å bli rusavhengig. Noen er disponert for det, andre ikke. Noen opplever så mye vondt at de ikke ser en annen utvei.

Men jeg liker tankegangen din.

Jeg har ikke barn og vil derfor ikke betale for barnehager, barneleger, barneskoler osv osv kun fordi noen andre har valgt å få barn.

Listen over ting jeg ikke ønsker å være med å betale er mye lenger enn jeg orker skrive inn her.

Hva mener du samfunnet har ansvar for?

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Har vel mer eller mindre funnet ut at du har tilgang til pc bare når du er på "jobb".

Ingen innlegg/svar etter ca 16.00 og i helgene.

Jobb er skrevet i hermetegn da jeg mener at den tiden du bruker på Dol,ikke kan regnes som jobbing akkurat.

Er vel kansje bedre å skrive skole... tror ikke dette er et voksent menneske...

Kan umulig være eldre enn 14. lest ut av det meningsløse h*n har skrevet.

Eller det kan være et litt lettere fjæret opplåst menneske som må stikkes i rumpen for at all luften (pipingen...sssssss ...hører ikke) slippes ut*grynter*

Gjest larve
Skrevet

Svært mange velger ikke å bli rusavhengig. Noen er disponert for det, andre ikke. Noen opplever så mye vondt at de ikke ser en annen utvei.

Men jeg liker tankegangen din.

Jeg har ikke barn og vil derfor ikke betale for barnehager, barneleger, barneskoler osv osv kun fordi noen andre har valgt å få barn.

Listen over ting jeg ikke ønsker å være med å betale er mye lenger enn jeg orker skrive inn her.

Hva mener du samfunnet har ansvar for?

meg

Gjest larve
Skrevet

Trodde du var 40 og tobarns mor eller hva f det er du gir deg ut for å være!

Har jeg gitt meg ut for å være det? Nå tror jeg du blander sammmen litt her..

petter smart
Skrevet

meg

Men du har ikke gjort noe for meg, jeg har ikke gitt deg liv, hvorfor skal mine skattepenger gå til å hjelpe deg på noen som helst måte?

Klar deg selv. Ikke benytt noen av tilbudene/godene samfunnet tilbyr.

Gjest larve
Skrevet

Men du har ikke gjort noe for meg, jeg har ikke gitt deg liv, hvorfor skal mine skattepenger gå til å hjelpe deg på noen som helst måte?

Klar deg selv. Ikke benytt noen av tilbudene/godene samfunnet tilbyr.

Tror du jeg bryr meg om hva du mener, jeg som teller

Annonse

petter smart
Skrevet

Nei du bryr deg jo bare om hvor mye du kan raske til deg av andres penger.

Skrevet

Pssst! Klokka er over 1600.

"Jobber" du overtid i dag?

Gjest larve
Skrevet

Pssst! Klokka er over 1600.

"Jobber" du overtid i dag?

Hva er det du snakker om??

Gjest larve
Skrevet

Nei du bryr deg jo bare om hvor mye du kan raske til deg av andres penger.

hehe.. nei, jeg gjør jo ikke det, men det gjør jo tydeligvis andre her inne, det jeg ville ha fram, sånn tenker de faktisk!!

Skrevet

Å havne på kjøret er frivillig. Jeg er vel en av de som synes avliving passer bedre enn å bruke skattepenger på sånne. Ufør, man har da forsikringer... Dessuten holder jeg ved det at de aller fleste KAN jobbe, hvis de bare vil. Mange som har det i hodet da, og ikke VIL bli friske...

"Å havne på kjøret er frivillig. Jeg er vel en av de som synes avliving passer bedre enn å bruke skattepenger på sånne. Ufør, man har da forsikringer... Dessuten holder jeg ved det at de aller fleste KAN jobbe, hvis de bare vil. Mange som har det i hodet da, og ikke VIL bli friske... "

Jeg vil gjerne jobbe. Jeg har blitt yrkesskadet og vil gjerne jobbe, nå kommer det bare ann på staten om jeg 'får' jobbe. Men ta gjerne å avliv meg, hadde ikke gjort meg en døyt nå! Og hvis du vil kan du får gjøre det. Bare kom

petter smart
Skrevet

hehe.. nei, jeg gjør jo ikke det, men det gjør jo tydeligvis andre her inne, det jeg ville ha fram, sånn tenker de faktisk!!

Men sånn tenker jo du også. Du lever jo fint på det andre skattebetalere har betalt. Hvordan får du sove om natten???

Gjest larve
Skrevet

"Å havne på kjøret er frivillig. Jeg er vel en av de som synes avliving passer bedre enn å bruke skattepenger på sånne. Ufør, man har da forsikringer... Dessuten holder jeg ved det at de aller fleste KAN jobbe, hvis de bare vil. Mange som har det i hodet da, og ikke VIL bli friske... "

Jeg vil gjerne jobbe. Jeg har blitt yrkesskadet og vil gjerne jobbe, nå kommer det bare ann på staten om jeg 'får' jobbe. Men ta gjerne å avliv meg, hadde ikke gjort meg en døyt nå! Og hvis du vil kan du får gjøre det. Bare kom

Det greier du fint selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...