Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest larve
Skrevet

Men sånn tenker jo du også. Du lever jo fint på det andre skattebetalere har betalt. Hvordan får du sove om natten???

Jeg jobber faktisk masse, jeg har studert i mange år, masse studielån, jeg betaler høye forsikringspremier for å evt få penger om noe skulle gå galt.

Jeg som en vanlig arbeidene person ser lite til disse pengene må jeg si. Vi betaler faktisk skatten de late som ikke gidder jobbe får i støtte, for ikke å snakke om innvandrerne.

Fortsetter under...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

24

• Lurveline

8

• Sør

4

• petter smart

4

Skrevet

Det greier du fint selv.

Du fortsetter å imponere

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Jeg jobber faktisk masse, jeg har studert i mange år, masse studielån, jeg betaler høye forsikringspremier for å evt få penger om noe skulle gå galt.

Jeg som en vanlig arbeidene person ser lite til disse pengene må jeg si. Vi betaler faktisk skatten de late som ikke gidder jobbe får i støtte, for ikke å snakke om innvandrerne.

Den støtten som "de late" (uføretrygdede, pensjonister, handikappede, skadede osv) som du beskriver her, er faktisk med selv på å bidra til støtten de får!

Da de også betaler skatt på samme måte som deg.

"Jeg jobber faktisk masse, jeg har studert i mange år, masse studielån, jeg betaler høye forsikringspremier for å evt få penger om noe skulle gå galt."

Du kan ikke ha studert i så mange år, da du bare er 25, så det er ikke noe å skryte av.

Du er da hvirkelig heldig som kom deg gjennom utdanningen din, og den betaler du for idag, så det skulle da bare mangle... det er jo derfor du har jobb!

Og heldig som du er, så har DU fått forsikring FØR det skjer deg noe (synd egentlig med tanke på hvem du er) og du er SÅ heldig for at du ikke er disponibel for å få en eller fler av de 7 mest alvorlige sykdommene (kreft, hjerte, lunge, MS, psykiske lidelser osv) som må være godkjent av forsikringsselskapet FØR man kan få denne forsikringen... Men dette er jo ikke reelle sykdommer for deg, og du kommer jo aldri til å bli rammet... så okke som!

Nei Lille dutt! Ser du ikke verden du da?

Ser du ikke det som skjer andre plasser enn hva som foregår akkurat utenfor MORS lille beskyttende verden som du tydeligvis lever i...

Gleder meg til den dagen virkeligheten innhenter deg, og da håper jeg det skjer med braks og bram slik at tungen bør spises!

Gjest her er det sommer
Skrevet

Den støtten som "de late" (uføretrygdede, pensjonister, handikappede, skadede osv) som du beskriver her, er faktisk med selv på å bidra til støtten de får!

"Jeg jobber faktisk masse, jeg har studert i mange år, masse studielån, jeg betaler høye forsikringspremier for å evt få penger om noe skulle gå galt."

Du kan ikke ha studert i så mange år, da du bare er 25, så det er ikke noe å skryte av.

Du er da hvirkelig heldig som kom deg gjennom utdanningen din, og den betaler du for idag, så det skulle da bare mangle... det er jo derfor du har jobb!

Og heldig som du er, så har DU fått forsikring FØR det skjer deg noe (synd egentlig med tanke på hvem du er) og du er SÅ heldig for at du ikke er disponibel for å få en eller fler av de 7 mest alvorlige sykdommene (kreft, hjerte, lunge, MS, psykiske lidelser osv) som må være godkjent av forsikringsselskapet FØR man kan få denne forsikringen... Men dette er jo ikke reelle sykdommer for deg, og du kommer jo aldri til å bli rammet... så okke som!

Ser du ikke det som skjer andre plasser enn hva som foregår akkurat utenfor MORS lille beskyttende verden som du tydeligvis lever i...

Gleder meg til den dagen virkeligheten innhenter deg, og da håper jeg det skjer med braks og bram slik at tungen bør spises!

Hei menst.

"Du kan ikke ha studert i så mange år, da du bare er 25,"

Tja, siden man gjerne er 18 år ved fullføring av videregående, så er det fullt mulig å ha en 7-årig utdannelse bak seg i 25-års alder.

Skrevet

Hei menst.

"Du kan ikke ha studert i så mange år, da du bare er 25,"

Tja, siden man gjerne er 18 år ved fullføring av videregående, så er det fullt mulig å ha en 7-årig utdannelse bak seg i 25-års alder.

Og det tror du denne har?

Mener alt dette vesenet skriver kommer fra Mor eller Far, og at vedkommende ikke er gamlere enn 14-15...

Hvorfor jeg tror dette?

Fordi jeg grøsser ved å vite at slike "voksne" finnes uten at de er psykopater eller har en eller annen form for tyrann i seg!

Gjest her er det sommer
Skrevet

Og det tror du denne har?

Mener alt dette vesenet skriver kommer fra Mor eller Far, og at vedkommende ikke er gamlere enn 14-15...

Hvorfor jeg tror dette?

Fordi jeg grøsser ved å vite at slike "voksne" finnes uten at de er psykopater eller har en eller annen form for tyrann i seg!

Jeg forsvarer ingen, jeg kommenterer bare det du skrev.

Annonse

Skrevet

Jeg forsvarer ingen, jeg kommenterer bare det du skrev.

er du larve da eller?

*tenker da på at du ikke bruker nicket ditt*

Gjest larve
Skrevet

Har du hørt om rettskriving?

Kanskje noen år til på skolebenken kunne gjort at du også kunne hatt noe å yte til samfunnet?

Eller er du en av de som later som de er syke i hodet for å slippe å jobbe?

Gjest her er det sommer
Skrevet

er du larve da eller?

*tenker da på at du ikke bruker nicket ditt*

Nei.. jeg er ikke larve.

(Hvorvidt jeg bruker nicket mitt eller ikke kan vel ikke du vite - du er tross alt ikke noe velkjent nick her selv. Dermed er du enten ny - og kan ikke vurdere slikt, eller du har nettopp skiftet nick uten å oppgi hvem du var tidligere. Men det har vel uansett ikke noe med saken å gjøre, eller?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...