Gå til innhold

Foreningsmat- er dette "ammevennlig"?

Anbefalte innlegg

Gjest håper det går an...
Skrevet

Kan en spise rabarbra, jordbær og hasselnøtter når en ammer? Må ta hensyn til den ammende venninnene mine når jeg skal lage mat til foreningkveld...

Skrevet

Ikke jordbær nei.

Men det kommer jo litt an på hvor lenge hun har ammet...?

mariaflyfly
Skrevet

Verken jordbær eller hasselnøtter er ammevennlig, dessverre.

Skrevet

Altså, jeg har spist massevis av jordbær når jeg har ammet mine små. Ingen av barna har fått noen plager av det, hverken mens de ble ammet eller i etterkant.

Rabarbra og nøtter går også helt fint å spise for en som ammer.

Gjest mor i juni
Skrevet

Ammer alle venninnene dine? Hvis ikke så setter du fram det du vil, og så får gjestene forsyne seg som det passer dem. :-)

Gjest Uglemor
Skrevet

Folk holder seg unna så mye rart når de ammer. Selv spiste jeg alt mulig, det eneste jeg merket at ungen reagerte på var kål. Derfor holdt jeg meg unna det. Kan du ikke bare prøve deg fram og se hva som går bra å spise?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...