Gå til innhold

selskapslek

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selskapsleker for voksne er så harry at det holder... *grøss*

Fortsetter under...

Gjest Daisy
Skrevet

Ja, barneselskap er det definitivt ikke.

Det er flere som har de reneste barneselskapene, kun av den grunn at de ikke serverer alkohol.

Trist. Slik skal i hvertfall ikke vi ha det!

Når er den store dagen?

Skrevet

Når er den store dagen?

På sensommeren, i slutten av august.

Med andre ord så nærmer dagen seg med stormskritt. Ikke lenge siden det var et helt år til og jeg følte vi hadde all verdens tid til å planlegge det meste.

Gjest Daisy
Skrevet

På sensommeren, i slutten av august.

Med andre ord så nærmer dagen seg med stormskritt. Ikke lenge siden det var et helt år til og jeg følte vi hadde all verdens tid til å planlegge det meste.

Åååå... det er sikkert kjempespennende å planlegge.

Jeg har bursdag i august ;)

Skrevet

Åååå... det er sikkert kjempespennende å planlegge.

Jeg har bursdag i august ;)

Ja, det er ganske spennende. Jeg kan bli litt lei av det også, er så mange detaljer som skal være på plass. Og så er det ganske dyrt da.

Og så er jeg kjemperedd for at bryllupsfesten skal bli kjedelig. Det er så mange som sier at bryllup er noe av det kjedeligste de vet om....

Og så har jeg hatt et par marerittaktige drømmer der jeg finner ut at kjolen er farget rød, jeg kommer for sent til kirken, blir stengt inne på et toalett osv.

Men så gleder vi oss ganske mye også. Selv om vi da har bodd sammen ca et år, så blir det likevel en overgang tror jeg. Ikke bare det at vi bytter navn begge to, men det å faktisk være gift med hverandre og det løftet vi skal gi hverandre, det er stort. Og jeg gleder meg!

c",)

Gjest Daisy
Skrevet

Ja, det er ganske spennende. Jeg kan bli litt lei av det også, er så mange detaljer som skal være på plass. Og så er det ganske dyrt da.

Og så er jeg kjemperedd for at bryllupsfesten skal bli kjedelig. Det er så mange som sier at bryllup er noe av det kjedeligste de vet om....

Og så har jeg hatt et par marerittaktige drømmer der jeg finner ut at kjolen er farget rød, jeg kommer for sent til kirken, blir stengt inne på et toalett osv.

Men så gleder vi oss ganske mye også. Selv om vi da har bodd sammen ca et år, så blir det likevel en overgang tror jeg. Ikke bare det at vi bytter navn begge to, men det å faktisk være gift med hverandre og det løftet vi skal gi hverandre, det er stort. Og jeg gleder meg!

c",)

Skjønner godt at du gleder deg!

Men jeg synes ikke du skal bekymre deg over om folk har det morsomt eller ikke på festen. Høres kanskje brutalt ut, men. Det er jo DERES dag, ikke gjestene :)

Jeg har alltid (i de to jeg har vært i) hatt det morsomt i bryllup, så jeg tror ikke det er noe å bekymre seg over!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...