Gå til innhold

Ebeltoft kurcenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om muligheten for å få dekket et opphold på fantastiske ebeltoft kurcenter for overvektige i Danmark.

Legen min skal skrive en vurdering med søknaden til helse øst.Jeg sliter med store problemer som følge av overvekten min, begrenset med arbeidsmuligheter, for jeg kan ikke stå lenge pga knærne, ikke bøye pga ryggen og ikke sitte lenge. Får heller ikke arbeidstøy i sor nok str. I tillegg er jeg så tung så hælene mine rett og slett sprekker og blir såre. Jeg sliter med depresjon og selvmordtanker som følge av overvekten min, og går nå på medikamentell behandling. sa opp jobben min pga depesjonen, jobbet med kundebehandling så jeg fikk kjeft daglig av sinte kunder. Noen her som vet om det er mulig å få dekket oppholdet?

Gjest bigtinyme
Skrevet

Hei!

Jeg var på Ebeltoft i fjor sommer. Det var veldig flott å være der nede, så du har noe å se frem til! Fra Helse Vest var det blankt avslag da jeg søkte. Men det var jo i fjor - det kan jo hende det har skjedd noe siden da. Det har jo vært en del fokus på det i det siste. Jeg gjorde det også gjennom lege (indremedisiner), men det var helt nytteløst da.

Men husk uansett å søke i god tid før du skal ned der! Du får i alle fall ikke noe refundert dersom du har lagt ut for det først. Hadde forresten vært veldig OK om du kunne lagt ut en melding dersom det går i orden for deg....jeg kunne veldig godt tenke meg å reise ned igjen, men kan ikke pga økonomien.

Lykke til!!!

ps! har forresten hørt at Helse Vest er de som er vanskeligst å få gjennomslag hos....så det kan jo være et håp andre steder.... STÅ PÅ!!!!!

• 3 uker senere...
Bugge1365380662
Skrevet

Hei!

Jeg var på Ebeltoft i fjor sommer. Det var veldig flott å være der nede, så du har noe å se frem til! Fra Helse Vest var det blankt avslag da jeg søkte. Men det var jo i fjor - det kan jo hende det har skjedd noe siden da. Det har jo vært en del fokus på det i det siste. Jeg gjorde det også gjennom lege (indremedisiner), men det var helt nytteløst da.

Men husk uansett å søke i god tid før du skal ned der! Du får i alle fall ikke noe refundert dersom du har lagt ut for det først. Hadde forresten vært veldig OK om du kunne lagt ut en melding dersom det går i orden for deg....jeg kunne veldig godt tenke meg å reise ned igjen, men kan ikke pga økonomien.

Lykke til!!!

ps! har forresten hørt at Helse Vest er de som er vanskeligst å få gjennomslag hos....så det kan jo være et håp andre steder.... STÅ PÅ!!!!!

Hvis man har en diagnose som kronisk bekkenleddsyndrom og har vært på rehabilitering i årevis,tror dere man da har en større sjanse for å få godkjent et slikt opphold?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...