Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle Kinaventere

På den amerikanske Yahoo gruppen for mars går det nå rykter om at tildeling for oss vil skje "late summer or early fall".

Rykter stammer fra en som måtte vite mer nøyaktig tildelingstidspunkt i anledning permisjon. Dette var svaret hun fikk fra sin adopsjonsforening.

Vet ikke om jeg klarer å ta dette alvorlig. Selv ser vi for oss desember, tidligst slutten av november! (reg. i Kina 23.03.04).

Mulig CCAA har som mål å komme ned i 6 mnd, men tviler på at de kan klare det så raskt......eller?

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147596-kinarykter-n%C3%A5-tar-det-helt-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... Det er nå ikke sikkert at de er så helt på viddene, iallefall ikke hvis ryktene om neste runde stemmer. De sier tildeling for resten av oktober og hele november i slutten på mai/begynnelsen av juni. Hvis det stemmer, og hver påfølgende runde har minst en måneds søknader med seg, så havner dere om ikke i sommer, så ialefall ikke så langt utpå høsten.

MVH

Hvem vet, zitrus?!

Kanskje blir det tildeling tidligere enn du tror (c:

Selv befinner jeg meg i "hvis... hvis..."-tilstand for tiden. "Hvis hele novembergruppa får tildeling i juni..." osv. Da er det marsgruppa sin tur i oktober, faktisk. "Hvis" alt går regelmessig framover, vel og merke. Og "hvis" ikke CCAA slår sammen ytterligere månedspuljer, og vi får tildeling enda tidligere...

Så det kan ta helt av innimellom, ja, som du sier! Selv veksler jeg mellom å synes at oktober er en uendelighet fram i tid, og å få lettere panikk i forhold til alt jeg må rekke å gjøre unna før den tid. (Reg. 05.03.04).

Vi får bare fortsette å spekulere, så vil tiden vise hvordan det går. Denne "grublingen" er endel av adopsjonsprosessen, den også!

Klem fra

Gjest Tjm75

Tja... Det er nå ikke sikkert at de er så helt på viddene, iallefall ikke hvis ryktene om neste runde stemmer. De sier tildeling for resten av oktober og hele november i slutten på mai/begynnelsen av juni. Hvis det stemmer, og hver påfølgende runde har minst en måneds søknader med seg, så havner dere om ikke i sommer, så ialefall ikke så langt utpå høsten.

MVH

Hei

Vi er innregistrert i Kina 10 Mars og vi håper på tildeling i September

De siste gruppen som fikk tildeling var vel nede i 6 1/2 måned

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...