Gå til innhold

nettauksjon

Anbefalte innlegg

Gjest et tips
Skrevet

Hvordan fungerer det, er det noe man bør sjekke ut for å finne ting billig?

Fortsetter under...

Bente831365380491
Skrevet

Hvilken nettauksjon tenker du på da??

Gjest et tips
Skrevet

Hvilken nettauksjon tenker du på da??

Uansett.

Bente831365380491
Skrevet

Uansett.

qxl er jo privatpersoner, så det er ganske mange brukte ting. Der bør man kanskje være litt forsiktig.

Netthandelen er ganske grei, bortsett fra at hvis du kjøper 10 ting på en dag, må du uansett betale porto for hver ting, selv om de selges samlet! Det er ganske dumt, fordi det kan bli 4-500 kr i porto for en pakke som de ikke betaler mer enn norges-pakke pris for.....

Gjest et tips
Skrevet

qxl er jo privatpersoner, så det er ganske mange brukte ting. Der bør man kanskje være litt forsiktig.

Netthandelen er ganske grei, bortsett fra at hvis du kjøper 10 ting på en dag, må du uansett betale porto for hver ting, selv om de selges samlet! Det er ganske dumt, fordi det kan bli 4-500 kr i porto for en pakke som de ikke betaler mer enn norges-pakke pris for.....

Tror netthandelen hørtes mest attraktivt ut. Er det flere i den katagorien? Føler det er mer trygt enn qxl, eller?

Bente831365380491
Skrevet

Tror netthandelen hørtes mest attraktivt ut. Er det flere i den katagorien? Føler det er mer trygt enn qxl, eller?

Det er jeg ikke sikker på! Netthandelen har hvertall nye produkter....Men ikke kjøp fleecejakkene de selger, for de har en passform som passer til en pygmee med lange armer og 150 cm i omkrets!

Annonse

Gjest et tips
Skrevet

Det er jeg ikke sikker på! Netthandelen har hvertall nye produkter....Men ikke kjøp fleecejakkene de selger, for de har en passform som passer til en pygmee med lange armer og 150 cm i omkrets!

Hehe. Takk, da skal jeg ikke kjøpe det i hvert fall.

Skrevet

Hehe...

Sjekk ut netthandelen i en periode før du hiver deg på en auksjon.

Jeg går aldri inn dit igjen!

"brent barn skyr ilden"...?

Gjest et tips
Skrevet

Hehe...

Sjekk ut netthandelen i en periode før du hiver deg på en auksjon.

Jeg går aldri inn dit igjen!

"brent barn skyr ilden"...?

Å...fortelle hva som ikke er bra?

Skrevet

Å...fortelle hva som ikke er bra?

For det første virker det som det er veldig billig, men de fleste produktene er skikkelig dårlig kvalitet.

For det andre er det et ekspedisjonsgebyr i tillegg til portoen, så om du får et par sokker til 10 kr så må du betale 150 kr.

Men for all del, er fornøyd med noe av det jeg kjøpte og... Og systemet funker bra. Får regning på mail som man betaler på 1-2-3 i nettbanken.

Skrevet

http://www.ebay.com

Der handler jeg nesten alt barnetøyet vi trenger. Pluss diverse annet.

Jeg sjekket Netthandelen, men det virket som ren svindel.

Gjest sandex
Skrevet

PS: Netthandelen er svindyrt - uansett om du får en vare til "kr. 1" så er det porto og ekspedisjonsgebyr i tilleg..

QXL er trygt dersom du handler med personer som er gjengangere, og det er et karaktersystem på både selgere og kjøpere... Følger du med på dette, så er du ganske trygg!

Annonse

Gjest papirtiger
Skrevet

Har kikket litt på qxl og netthandelen, men synes de bare selger skrot.

www.ebay.co.uk derimot :) Der kan man finne mye fint.

Skrevet

Har kikket litt på qxl og netthandelen, men synes de bare selger skrot.

www.ebay.co.uk derimot :) Der kan man finne mye fint.

Jeg selger ikke skrot nei;o)

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

hadde nok satset på gibud eller qxl. Med mine erfaringer så er de de greieste.

Skrevet

Husk du må betale 65,- i ekspedisjonsavgift,utenom vunnet bud og porto.

Skrevet

http://www.ebay.com

Der handler jeg nesten alt barnetøyet vi trenger. Pluss diverse annet.

Jeg sjekket Netthandelen, men det virket som ren svindel.

er e-bay nye eller gamle ting? Hvem selger?

Skrevet

er e-bay nye eller gamle ting? Hvem selger?

Både nytt og gammelt. De fleste som selger, er privatpersoner. Det går f.eks. som regel greit å spørre dem om de kan merke det jeg kjøper som gave.

Skrevet

Både nytt og gammelt. De fleste som selger, er privatpersoner. Det går f.eks. som regel greit å spørre dem om de kan merke det jeg kjøper som gave.

Får du tak i mye billige klær? Blir det ikke dyrt å frakte det?

Har du noen tips?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...