Gå til innhold

Ser ut som jeg er gravid...


Gjest kvinne 33

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne 33

Jeg har to små barn på 3 og 0,5 år. Jeg har endel kilo å ta av etter sist svangerskap, men magen min står ikke i forhold til overvekten min. Magen virkelig strutter! Og nå er jeg litt lei av at folk spør når den neste kommer. Jeg lurte på om det kunne være magemusklene som ikke har kommet helt tilbake på plass etter siste fødsel. Er det noen måte å sjekke dette? Og er det situps som er det beste for å ordne problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

det er mulig at bukmuskulaturen din er slapp etter fødselene. Dette vil rette seg etterhvert, sannsynligvis. Det kan være at du har en del overflødig fett. Dette vil da forsvinne med slanking. Du vil kunne bedre styrken i mageregionen med øvelser som sit-ups. Gåturer, fjellturer, jogging o.l. er lette øvelser du kan holde på med over tid- og som er positive for hele mellomgulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

det er mulig at bukmuskulaturen din er slapp etter fødselene. Dette vil rette seg etterhvert, sannsynligvis. Det kan være at du har en del overflødig fett. Dette vil da forsvinne med slanking. Du vil kunne bedre styrken i mageregionen med øvelser som sit-ups. Gåturer, fjellturer, jogging o.l. er lette øvelser du kan holde på med over tid- og som er positive for hele mellomgulvet.

Merkelig, du kom når jeg klikket på send.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...