Gå til innhold

De norske prinsessene fine nå også eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hun gikk vel ikke sånn i brylluppet?"

Det er fra gårsdagens bryllup ja.

Ser Haakon tenker: "Håper ingen ser oss nå."

Ja, den dotten der har vel ikke stort han skulle ha sagt.

Beklager altså, men jeg trodde faktisk du dro en vits. Kom hjem i kveld, og har ikke fått med med stort av hva som skjer.

Fortsetter under...

Skrevet

Synes de sa det bra på søndagstabloid, at Märtha liknet på Bård Tufte Johansen i kylling-kostymet

*fnis*

Gjest bollibompa
Skrevet

M-M forsøker å veie opp for sitt tidligere utagerende liv ved å se ut som en grandtante.

Märtha forsøker å veie opp for sitt grandtante-aktige liv ved å være ellevill i kjolevalget.

Gjest sandex
Skrevet

I Martas tilfelle var det en lek i ekteskapet de driver med. Hun skulle kle seg som en av de polske horene Ari hadde seg med i hasjrusen sin.

Godt sagt :)

mariaflyfly
Skrevet

Synes de sa det bra på søndagstabloid, at Märtha liknet på Bård Tufte Johansen i kylling-kostymet

*fnis*

Det var det første jeg tenkte på da jeg så henne også. ;o)

serendipity
Skrevet

Syntes Mârthas kjole var supr kul, men passet ikke helt i et bryllup. M-M ser så kjeldelgi og grå ut at jeg knapt så henne.

Annonse

Gjest uten signatur
Skrevet

Du burde kanskje vurdere å få en hobby?

Er det ikke hobby for mange å lese og skrive her da?

Ingen som har et helt ok liv, tilbringer vel mye tid her på DOL? Jeg er ikke i jobb, og kjeder meg pga det, DET er min unnskyldning.

Gjest dame_i_oslo
Skrevet

Syns Märthas kjole var morsom. Hun elsker morsomme klær, altså klær med litt humoristisk preg. Det ble litt tøft for enkelte konservative forståsegpåere.

Mette-Marit var forøvrig noe kjedelig i beige drakt...

Ellers er hun klassisk pen & blond.

Dame-i-Oslo; Hvorfor skal vi gremmes over våre kongelige? Er det så fryktelig vanskelig å akseptere hvordan de ser ut?

Og; er det så viktig egentlig?

Flytt til Danmark og bli dansk statsborger hvis du er så vanvittig misfornøyd.

Tåler du ikke å få kritikk eller? Man må da kunne være negativ/kritisk til ting her i verden uten at man trenger å emmigrere av den grunn..

Skrevet

Tåler du ikke å få kritikk eller? Man må da kunne være negativ/kritisk til ting her i verden uten at man trenger å emmigrere av den grunn..

Om jeg tåler å få kritikk?

Kanskje du tar kritikk av kongelige personlig, men jeg gjør ikke det altså.

Gjest dame_i_oslo
Skrevet

Om jeg tåler å få kritikk?

Kanskje du tar kritikk av kongelige personlig, men jeg gjør ikke det altså.

Fikk inntrykk av at du er en person som ikke tåler kritikk på bakgrunn av at jeg fikk beskjed om å flytte til Dk fordi jeg var kritisk..

Skrevet

M-M forsøker å veie opp for sitt tidligere utagerende liv ved å se ut som en grandtante.

Märtha forsøker å veie opp for sitt grandtante-aktige liv ved å være ellevill i kjolevalget.

Er vel ikke bare grandtanteaktig, heller da, hun har jo bl.a. stått i med en gift brite som var nesten dobbelt så gammel! ;-))

Og vist finger'n til norske paparazzier!!

Skrevet

Fikk inntrykk av at du er en person som ikke tåler kritikk på bakgrunn av at jeg fikk beskjed om å flytte til Dk fordi jeg var kritisk..

Vel, jeg er bare litt lei av synsingen om kongehuset, særlig når det går på utseendet så blir det så patetisk.

Det jeg syns er flott, er at kongebarna har valgt partnere av kjærlighet.

Annonse

Gjest dame_i_oslo
Skrevet

Vel, jeg er bare litt lei av synsingen om kongehuset, særlig når det går på utseendet så blir det så patetisk.

Det jeg syns er flott, er at kongebarna har valgt partnere av kjærlighet.

Sånn er det å være kongelig og kjendis!

Skrevet

Märthas kjole (eller hva det heter) var da ganske kul og frisk, var den ikke?

Skrevet

Først så tenkte jeg...."nå er den mannen inne i feil tråd å roter, dette er jo ingen tråd for en skikkelig mann"....men så rant det meg i hu.....prinsessekjoler må jo absolutt være det rette diskusjonsemnet for Grip....

Bikkjer og lik.....phø!

Sorry, jeg bare måtte!

Skrevet

Først så tenkte jeg...."nå er den mannen inne i feil tråd å roter, dette er jo ingen tråd for en skikkelig mann"....men så rant det meg i hu.....prinsessekjoler må jo absolutt være det rette diskusjonsemnet for Grip....

Bikkjer og lik.....phø!

Sorry, jeg bare måtte!

...jeg glemte en sånn:

:-)

Skrevet

Bikkjer og lik.....phø!

Sorry, jeg bare måtte!

Døh..hehe...nå har jeg rota det til, skjønner jeg.

Ikke si det bort da, iallefall.

Skrevet

...jeg glemte en sånn:

:-)

Var ikke nødvendig :-)

Gjest dame_i_oslo
Skrevet

Kjole, ja! Kul? joda, enig i det. Men ikke i et bryllup! Ihvertfall ikke i et kongelig et! Så jo ut som om hun skulle på et skikkelig sommerparty!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...