Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har nå fått brev fra IA ang hva vi kan beg. å forberede til vi skal reise. Bla. hva vi må ha av tøy -pent tøy. Mannen i dress og slips og jeg i skjørt, bluse og lange armer, helst drakt. Vi må gå sånn kledd hver gang vi har møte med det offentlige. Kan bli veldig varmt, men de er veldig konservative i klesveien. Så nå har vi det i hus.

Måtte også ha med en del gaver både til barnehjemmet og de som har med vårt lille barn! Så sto det en hel del om hva vi måtte ha med til barnet og hvordan vi skulle oppføre oss!!! Virker veldig strengt. Jeg ble litt sentimental ja, når det sto beskrevet hvordan overtakelsen skjedde.

Vi har også fått beskjed fra IA at det vil bli endel tildelinger i løpet av kort tid og at vi er nokså langt framme dvs blandt de 5 første.... Å siden vi har fått sånn et brev som vi har, tolker jeg det sånn at nå kan det skje eny time...

Æ skal love dere at jeg er spent. Å jeg går ikke så mange meterene uten mobiltelefonen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147651-ut%C3%A5lmodigja/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan tenke meg at stemningen er å ta og føle på i huset etter å ha mottatt et slikt brev ja. Det er litt lettere å forutsi sånn noenlunde når telefonen vil komme når man adopterer fra Kina som vi gjør. For dere derimot kan dere vente telefon når som helst, men aner ikke når. Jeg hadde gått på veggene jeg. :o)

Riktig lykke til videre med venting.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147651-ut%C3%A5lmodigja/#findComment-938093
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...