Kathinka Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Skjønner ikke hvorfor alle disse spm mine kommer midt på natta... Uansett, betaler dere for å få bekreftet papirer hos Notarius? Vi var der på fredag, og jeg begynner lure på om vi egentlig skulle betalt noe før vi gikk :flau: Vet at de må betale for det i Sverige, så det var derfor jeg lurte på om vi må det i Norge også. I såfall må jeg nok dit og ordne opp i morgen... 0 Siter
jks 77 Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Det koster ingenting hos Notarius Publicus, nei... Vi betalte i hvert fall ikke noe i april... Lykke til videre ;o) 0 Siter
spennende tid Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Det koster ingenting hos Notarius Publicus, nei... Vi betalte i hvert fall ikke noe i april... Lykke til videre ;o) Vi betalte heller ikke noe på fredag da vi fikk stemplet våre papirer, så dere har gjort helt rett. Jeg spurte til og med om jeg skulle betale noe. 0 Siter
Brasilmamma.. Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Hei Kathinka. Det er nok forskjellig fra sted til sted. Vi betalte noen få kroner pr. bekreftet kopi. Ble tot.20-30,- kroner tror jeg. Symbolsk sum egentlig. De hadde nok sagt ifra om du skulle ha betalt. Tvi tvi videre i prosessen !! 0 Siter
Noraførr Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Slapp av, Kathinka; Vår felles NP tar ikke betalt for jobben ) Vi har nå brukt NP ved 2 adopsjonsrunder, og ingen ganger har han skulle hatt betalt. Vi har til og med spurt! klem fra 0 Siter
BMS! Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Nei, det gjorde vi ikke. Tror det er en statlig gratis tjeneste, men nå ble jeg litt skamfull selv her. *tenketenke* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.