Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt denne?

Sitter og prøver å lese, hvor mye må jeg kunne egentlig.

Jeg har løst gamle eksamensoppgaver ja, men vet ikke hvor mye jeg må vite likevel.

Gruer meg sånn!!

Fortsetter under...

skorpionfisken
Skrevet

Nå er ikke anatomi mitt fag men hvor mye du bør kunne avhenger vel av hvor ditt ambisjonsnivå er.

Noen kan alt og er skuffet om de ikke får toppkarakter, andre er overlykkelige bare de står.

En eksamen skal være lagt opp slik at den gjenspeiler kandidatens kunnskapsnivå. En gjennomsnittskandidat skal kunne det enkleste og noe av det avanserte, men ikke det vanskeligste. Det vanskeligste skal være så vanskelig at kun de flinkeste kan oppnå toppkarakteren.

Det beste er altså å kunne mest mulig, så får ambisjonsnivået ditt styre hvor mye du orker å lese.

Gjest kommer an på nivået
Skrevet

På hvilket nivå? Hvilken skole?

Skrevet

En anatomieksamen og en anatomieksamen er to ulike ting det.

Den jeg tok var rimelig tøff, ja. Bare for å oppmuntre deg.

Skrevet

Det er jo et system i betegnelsene, hvis du ser det blir det enklere. Ellers er det bare til å sette seg ned å pugge. Dersom du bruker penn og papir når du pugger sitter det bedre.

Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...