Gå til innhold

Operere nesen!

Gjest Daisy full av selvmedlidenhet

Anbefalte innlegg

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Det er visst ikke vanlig med narkose, men man KAN få det. Håper ikke de nekter meg det ;o) Kommer ikke til å takle å se og høre!

Det er ikke så ille. Jeg grudde meg noe aldeles helt for jævlig og var på nippet til å avlyse hele greia. Men det var overhode ikke vondt i det hele tatt. Hadde litt s¨merter natta etterpå, men det gikk greit med litt smertestillende. Selve operasjonen (forestiller meg at en operasjon i nesen er det uansett hva du gjør) mer ker du lite av. Ordne deg med ørepropper e.l. så slipper du å høre noe. Tror du vil få større ubehag av narkosen, da den er forbundet med en viss risiko og man har en tendens til å være i dårlig form etterpå. Dette går nok fint. Du kjenner ingenting. jeg fikk en "likeglad" pille og bedøvelse i nesen. Merket ingenting, ikke engang når de knuste nesebeinet mitt. Men jeg hørte det..

Gjest Daisy
Skrevet

Det er ikke så ille. Jeg grudde meg noe aldeles helt for jævlig og var på nippet til å avlyse hele greia. Men det var overhode ikke vondt i det hele tatt. Hadde litt s¨merter natta etterpå, men det gikk greit med litt smertestillende. Selve operasjonen (forestiller meg at en operasjon i nesen er det uansett hva du gjør) mer ker du lite av. Ordne deg med ørepropper e.l. så slipper du å høre noe. Tror du vil få større ubehag av narkosen, da den er forbundet med en viss risiko og man har en tendens til å være i dårlig form etterpå. Dette går nok fint. Du kjenner ingenting. jeg fikk en "likeglad" pille og bedøvelse i nesen. Merket ingenting, ikke engang når de knuste nesebeinet mitt. Men jeg hørte det..

Det er litt av problemet at jeg har sinnsykt legeskrekk. Så synet av alle instrumentene og lyden av pirking ville fått meg til å besvime. Besvimer nesten av synet av en sprøyte.

Da jeg trakk visomstennene, gjorde det ikke vondt, men knaselyden av tannen gjorde meg sinnsykt svimmel. Urg...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Det er litt av problemet at jeg har sinnsykt legeskrekk. Så synet av alle instrumentene og lyden av pirking ville fått meg til å besvime. Besvimer nesten av synet av en sprøyte.

Da jeg trakk visomstennene, gjorde det ikke vondt, men knaselyden av tannen gjorde meg sinnsykt svimmel. Urg...

Ja, men ørepropper eller dicman er en fin ting. Det tror jeg du kan få ha med deg. Tviler egentlig på at de setter narkose, men forhør deg. Jeg keller liker ikke leger eller sykehus. Men det er lydene som er verst.

Skrevet

Jeg var gjennom en bihuleoperasjon for et par mnd siden.

Tetthet( ikke polypper)

Fikk ei sprøyte til å begynne med,kanskje en sånn likegladsprøyte.Så lokalbedøvelse - jeg lå i sengen min på operasjonsbordet og syntes jeg hadde det meget bra !!

Jo, jeg kjente at han var borti noe bein, men det var lite å bry seg om. At han stakk hull i begge trommehinnene , visste jeg ikke før etterpå.

Etterpå fikk jeg sove på rommet i noen timer - fikk med meg smertestillende heim.

Møtte dagen etter for kontroll - senere har jeg vært til 2 kontroller- og er ennå ikke ferdig med det.

Operasjonen var vellykket !

INGEN TING Å VÆRE REDD FOR !

Lykke til

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg var gjennom en bihuleoperasjon for et par mnd siden.

Tetthet( ikke polypper)

Fikk ei sprøyte til å begynne med,kanskje en sånn likegladsprøyte.Så lokalbedøvelse - jeg lå i sengen min på operasjonsbordet og syntes jeg hadde det meget bra !!

Jo, jeg kjente at han var borti noe bein, men det var lite å bry seg om. At han stakk hull i begge trommehinnene , visste jeg ikke før etterpå.

Etterpå fikk jeg sove på rommet i noen timer - fikk med meg smertestillende heim.

Møtte dagen etter for kontroll - senere har jeg vært til 2 kontroller- og er ennå ikke ferdig med det.

Operasjonen var vellykket !

INGEN TING Å VÆRE REDD FOR !

Lykke til

Takk for beroligende ord.

Jeg har både tetthet og polypper. Så ganske potte tett i grunn, ja!

Hvordan har du merket at livskvaliteten har bedret seg etterpå? Bedre søvn osv?

Skrevet

Takk for beroligende ord.

Jeg har både tetthet og polypper. Så ganske potte tett i grunn, ja!

Hvordan har du merket at livskvaliteten har bedret seg etterpå? Bedre søvn osv?

Jo, jeg ble mye bedre.

Jeg var plaget med bihulebetennelse. Den har holdt seg borte - hittil iallefall.

Sover bedre om natta.

Må tenke på at jeg skal puste gjennom nesen - har vært vant til å pust gjennom munnen så lenge. Men ikke så stort problem da.

Lykke til !

Gjest Daisy
Skrevet

Jo, jeg ble mye bedre.

Jeg var plaget med bihulebetennelse. Den har holdt seg borte - hittil iallefall.

Sover bedre om natta.

Må tenke på at jeg skal puste gjennom nesen - har vært vant til å pust gjennom munnen så lenge. Men ikke så stort problem da.

Lykke til !

Jeg klarer å puste gjennom nesen, men innbiller meg at jeg ikke får nok oksygen til hjernen eller noe sånt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...