Gå til innhold

Yess! Tildeling fra Los Pisingos!!!

Anbefalte innlegg

Hei og hå... jeg er så glad ... i dag...Vi er blitt foreldre til ei lita jente fra Los Pisingos. Hun er født 080304 akkurat samme dag som meg!!! Har vært helt " utafor" siden AF ringte og er sååå blid at åhhhh....

Vet ikke enda når vi skal reise....men gleder meg vanvittig!

Er det mange som skal nedover med det første????

Og hvor skal dere bo???

Hilsen fra ei kjempeglad

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147721-yess-tildeling-fra-los-pisingos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

durante2004?

Tenkte akkurat på dere idag da jeg så på danske sider at en familie der fikk tildelt gutt fra Los Pisingos idag, totalt har det dermed kommet fire tildelinger til Danmark fra Los Pisingos i år....

Heldigvis ble det nå også deres tur, gratulerer så mye!!! Kan tenke stemningen er i taket ja!

Håper dere snart er på vei nedover!

Kjære Momamma :o))

Gratulerer sååååå masse med den lille prinsessen :o). Så utrolig koselig å høre at det endelig var deres tur nå !!!

Jeg har forresten fryktelig lyst til å se bilder av begge barna etterhvert :o)

Håper dere får en fantastisk tur nedover til Colombia !!

Stoor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...