Gjest reiselysten! Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Vi må ha oss en rimelig weekendtur et eller annet sted! For to pers. Nesten det samme hvor vi drar, men midlene skorter litt så hvor kan jeg søke på billigst mulige turer? Finner bare turer på rundt 10 000 og det blir for mye. Fant en til 6 000 men finnes det noe billigere? 0 Siter
Sør Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Det er billetter til Nice, Frankrike, til 795 kr t/r for øyeblikket. I Nice kan dere bo på Etap-hoteller for en billig penge. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Jeg har kikket litt på http://www.kalinkatours.no , men har ikke reist med dem, så jeg vet ikke om de er bra. Det ser ihvertfall ganske billig ut. Mest øst-europa, baltikum og Russland. 0 Siter
villee Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 må nesten finne restplassturer hvis du skal ha det veldig billig, men da spørs det hvordan hotell man ender på... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.