BettyBlue Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Jeg er helt enig i dine betraktninger. Jenta er søt, men man blir så SINNSSYKT lei av at alt er så UTROLIG. Men Kenneth virket som en fin type. Det skal han ha. Skulle gjerne hatt kloa i leiligheten hun lånte til programmet, forresten. Ja, den leiligheten var sannelig fet! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Ser ihvertfall ut som om hun har fått til å overtale han til å fikse opp i den forferdelige frisyren. 0 Siter
Gjest haifa Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Ser ihvertfall ut som om hun har fått til å overtale han til å fikse opp i den forferdelige frisyren. Forferdelig frisyre? Pøh...jeg syns Bente var kravstor akkurat på det. Frisyren var fin syns jeg..,en så liker jeg den type gutter med sånn type sveis, da -) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Forferdelig frisyre? Pøh...jeg syns Bente var kravstor akkurat på det. Frisyren var fin syns jeg..,en så liker jeg den type gutter med sånn type sveis, da -) Bare det ikke blir in igjen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.