Gå til innhold

ka skal jeg si,ehhh........

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er kappemuskelen??

Ikke bry deg om kappemuskelen, det var feil.

Og det er jeg helt sikker på.

Skrevet

Ikke bry deg om kappemuskelen, det var feil.

Og det er jeg helt sikker på.

hehe, nope :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Trapes er den som går ned langs siden. Kappe er mellom skulderbladene.

Jeg vil fortsatt anbefale det. Som blant kvinner som lider under hengepupper er det viktig å være rank og sterk i rygg og overkropp for å se strammere ut foran.

Cecily har rett og du tar feil. "Kappemuskelen" er helt korrekt den muskelen som gir bodybuildere den såkalte "oksenakken".

Du tenker på lattissimus dorsi, altså den brede ryggmuskelen.

Dere gir han for øvrig håpløse råd. Det å begynne og våse om spesifikke øvelser som tar for seg spesifikke deler av de ulike musklene, er jo helt utrolig.

Skrevet

Cecily har rett og du tar feil. "Kappemuskelen" er helt korrekt den muskelen som gir bodybuildere den såkalte "oksenakken".

Dere gir han for øvrig håpløse råd. Det å begynne og våse om spesifikke øvelser som tar for seg spesifikke deler av de ulike musklene, er jo helt utrolig.

Nei gi deg, er det sant? Nå må jeg ta og sjekke grundig her. Har jeg virkelig rota med dette? Hmmm. Takk for at du sier ifra iallefall.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei gi deg, er det sant? Nå må jeg ta og sjekke grundig her. Har jeg virkelig rota med dette? Hmmm. Takk for at du sier ifra iallefall.

Du blander sikkert fordi "den brede ryggmuskelen" ofte blir uttalt "læts", og det kan vel kanskje blandes sammen med muskelen du nevner. Nei, kanskje ikke...:)

Si ryggen, du. Det holder lenge, og da skal det godt gjøre ikke å forstå :)

Skrevet

Du blander sikkert fordi "den brede ryggmuskelen" ofte blir uttalt "læts", og det kan vel kanskje blandes sammen med muskelen du nevner. Nei, kanskje ikke...:)

Si ryggen, du. Det holder lenge, og da skal det godt gjøre ikke å forstå :)

:)

Skrevet

Tænk ju.

Ikke noe vits i å krangle med oss om detta, nei.

Nysgjerrig, har du utdannelse innen kropp og helse eller har du masse erfaring innen trening og muskler?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tænk ju.

Ikke noe vits i å krangle med oss om detta, nei.

Nysgjerrig, har du utdannelse innen kropp og helse eller har du masse erfaring innen trening og muskler?

Bare masse erfaring innen trening og muskler.

Dog er det en stund siden jeg har holdt på, så jeg er ikke like oppdatert på de siste 3 årenes utvikling på kost og treningsfronten (nye teorer dukker jo opp nærmest daglig...), som jeg ville vært for noen år siden.

Men "lætsen" har rimelig sikkert ikke flyttet på seg siden jeg var aktiv! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...