Gå til innhold

Gamle notater, kaste eller bevare?

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Det er systematisert rot. Jeg angrer nå på at jeg ikke brukte kun løsark, og kun skrev om ett eneste tema på hvert ark. Da hadde det vært lettere å systematisere de håndskrevne notatene.

Når det gjelder alle de hundrevis av sidene jeg har kopiert opp, oppgaver samt utdelte ark og hefter, så er det godt systematisert.

Men jeg har til gode å lese dem etter fullført utdannelse.

Det tenkte jeg på før jeg begynte. Har bare løsark med et tema på hver side. Samler de i samlepermer ;o)

DER har jeg i allefall orden i sysakene.

Fortsetter under...

Gjest Daisy
Skrevet

jeg har kastet alle mine norsk notater fra videregående, og det angrer jeg på nå fordi jeg skal manglernoen timer for å få generell studiekomp. Må begynne helt på nytt! : ( Men vet du at du ikke skal studere mer, så er det lite vits i å kaste det.. Er makan til hva som er kjekt å ha! ; )

Kan få låne mine :P

Skrevet

Det tenkte jeg på før jeg begynte. Har bare løsark med et tema på hver side. Samler de i samlepermer ;o)

DER har jeg i allefall orden i sysakene.

Lur du!

Jeg skjønte ikke vitsen med det før etter jeg var ferdig.

Kan jeg spørre hva du går på?

Gjest Daisy
Skrevet

Lur du!

Jeg skjønte ikke vitsen med det før etter jeg var ferdig.

Kan jeg spørre hva du går på?

NMH - Markedskommunikasjon

Synes egentlig mange av fagene glir inn i hverandre (naturlig nok, men synes nesten ikke de hadde trengt å dele alle opp)

Har lyst til å ta noe annet etterpå. Men vi får se. Har enda litt tid å bestemme meg på. Vil jo gjerne at det skal være litt relevant.

Skrevet

NMH - Markedskommunikasjon

Synes egentlig mange av fagene glir inn i hverandre (naturlig nok, men synes nesten ikke de hadde trengt å dele alle opp)

Har lyst til å ta noe annet etterpå. Men vi får se. Har enda litt tid å bestemme meg på. Vil jo gjerne at det skal være litt relevant.

Ligger NMH i høgskolekvartalet? Eller er det MI, mon tro.

Gjest Daisy
Skrevet

Ligger NMH i høgskolekvartalet? Eller er det MI, mon tro.

Det er nok MI. Det ligger sammen med BI på Schougs bryggeri ved Grunerløkka.

Ville aldri gått på MI... he, he.

Annonse

Skrevet

Det er nok MI. Det ligger sammen med BI på Schougs bryggeri ved Grunerløkka.

Ville aldri gått på MI... he, he.

Helt nede på hjørnet, ikke sant?

Jaså, du holder deg sammen med _den_ gjengen?

Hm....

Neida, jeg bare tuller. Høgskolen er finere, så det så.

*erte, erte*

Skrevet

Jeg tar var på de. Både fordi jeg ikke er ferdige med studiene ennå, og fordi jeg regner med å få bruk for dem når jeg begynner å jobbe. Blir aldri utlært i mitt yrke, og jeg håper jo jeg har notert noe fornuftig...

Gjest Daisy
Skrevet

Helt nede på hjørnet, ikke sant?

Jaså, du holder deg sammen med _den_ gjengen?

Hm....

Neida, jeg bare tuller. Høgskolen er finere, så det så.

*erte, erte*

Ja, helt nederst. Nei, jeg er ikke _sånn_, he he. Har ikke så mange venner som går der, de fleste går på Høyskolen og Blindern. :P Så det, så!

Egentlig ville jeg ikke gå på privatskole pga at det er dyrt og at skolen har litt "pappabetaler"-rykte, men fagkombinasjonene virket midt i blinken :)

Skrevet

Ville gått gjennom og kastet de papirene som ikke gir info og tatt vare på resten.

Hilsen ei som angrer på at hun kastet mesteparten

Gjest har noen få papirer, men kaster
Skrevet

Har kastet...

Gjest skrukketrollet
Skrevet

Jeg har beholdt alt. Det er ti år siden jeg var ferdig med utdannelsen og har dradd med alle permer ol til ingen nytte... Har aldri sett i de.

Men det er ikke lett å kaste noe man har lagt mye arbeid i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...