Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenåringen i familien har så lyst at vi skal på ferie til london. vi har ikke undersøkt priser og reise muligheter. Noen som har tips hvor vi kan finne reiser til en grei pris. forslag til hvor det er greit å bo. Er det lures å kjøpe reise og overnatting samlet. Håper noen kan hjelpe meg.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Nei, det blir generelt dyrere å kjøpe pakketilbud. Fly med Ryanair, dere kan få flybilletter til 400kr tur retur pr.pers. Hoteller finner du på internet. dere burde i utgangspunktet klare å finne overnatting i London til til rundt 300kr pr.pers. med ganske bra standard. Jeg vil anbefale å bo på B&B, istedenfor hotell, da det er billigere, standarden er bra og det er hyggeligere, bedre mat osv. Pluss at du får en smak av det ekte London. Jeg har selv bodd både på hotell og B&B der og B&B var langt å foretrekke. (Hadde med barn) Vil du absolutt ha hotell, så finn et hotell i en kjede, da mange av de små, private kan være sjuskete og uhygeniske.. (Du kan jo også ha flaks). Bruk lang tid på å sjekke og sammenligne priser, det sparer du mye på!

Skrevet

Nei, det blir generelt dyrere å kjøpe pakketilbud. Fly med Ryanair, dere kan få flybilletter til 400kr tur retur pr.pers. Hoteller finner du på internet. dere burde i utgangspunktet klare å finne overnatting i London til til rundt 300kr pr.pers. med ganske bra standard. Jeg vil anbefale å bo på B&B, istedenfor hotell, da det er billigere, standarden er bra og det er hyggeligere, bedre mat osv. Pluss at du får en smak av det ekte London. Jeg har selv bodd både på hotell og B&B der og B&B var langt å foretrekke. (Hadde med barn) Vil du absolutt ha hotell, så finn et hotell i en kjede, da mange av de små, private kan være sjuskete og uhygeniske.. (Du kan jo også ha flaks). Bruk lang tid på å sjekke og sammenligne priser, det sparer du mye på!

Tusen takk for tipsene, vil begynne å undersøke i dag. men har du et eller flere bestemte steder å annbefale for overnatting?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...