Gå til innhold

Anbefal en restaurant til meg i Stavanger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken restaurant vil du anbefale i Stavanger sentrum?

Har vært bl a på Bølgen&Moi (en av mine favoritter) og Gaffel og Karaffel.

Tenkte å prøve noe annet.

Hva med Cardinal? Hvordan er det der?

Hansen hjørnet?

Noen andre?

Vi som skal gå er altså et par, som liker god mat og drikke, liker stemning i restauranten, helst musikk men vi bør kunne høre hverandre snakke også.

Så tar vi heller en roperunde på pub etterpå. -

monique1365380367
Skrevet

Hei

Liker der litt spennende og sterk mat, så er Mogul India perfekt, ikkje den beste musikken..(siden den er indisk)..men ellers kjempe bra!... Kjører dere den safe norske maten, så er "saken er biff" veldig koslig, men til tider veldig livlig....

petter smart
Skrevet

Hei

Liker der litt spennende og sterk mat, så er Mogul India perfekt, ikkje den beste musikken..(siden den er indisk)..men ellers kjempe bra!... Kjører dere den safe norske maten, så er "saken er biff" veldig koslig, men til tider veldig livlig....

Saken er biff finnes jo ikke lenger, den er gjort om til en annen restaurant med middelhavstema eller noe sånt.

Gjest god mat
Skrevet

Ikke hansenhjørnet.. Skagen er bra, og dessuten den mexikanske i tårngalleriet (ikke den nede ved kaien/skagen!!). Ellers kan dere jo kjøre ut til Gårdstunet i Randaberg sentrum.

Skrevet

Hei

Takk for tips. Jeg ville gjerne prøve indisk, men etter en dårlig indisk opplevelse i England en gang, får jeg ham ikke med på det...

Sånn er det bare... ;)

Skrevet

Ikke hansenhjørnet.. Skagen er bra, og dessuten den mexikanske i tårngalleriet (ikke den nede ved kaien/skagen!!). Ellers kan dere jo kjøre ut til Gårdstunet i Randaberg sentrum.

Takk for tips :) Skal sjekke ut det.

Gjest epletre
Skrevet

NB Sørensen er min favoritt!! Litt i dyreste laget da.

Skrevet

NB Sørensen er min favoritt!! Litt i dyreste laget da.

NB Sørensen har jeg hørt om, skal sjekke ut det. :)

Takk for tips :)

Skrevet

Bavare Meg Vel (tror jeg den het) er pub/restaurant. Veldig bra plass.

Også thai-resturanten må du ikke glemme heller.

Ligger i samme gate, husker ikke helt hva gata het igjen, men er i sentrum, helt i begynnelsen av lysløpa.

ilene1365380268
Skrevet

Hvor ligger Bølgen og moi??

Skrevet

Hvor ligger Bølgen og moi??

Bølgen og Moi ligger der hvor Oljemuseet er (i samme bygg), på kaien. Utsikt rett ned i sjøen. :)

Skrevet

Ligger i samme gate, husker ikke helt hva gata het igjen, men er i sentrum, helt i begynnelsen av lysløpa.

Da ble det Bevaremegvel.

:) Var inne på nettside med anbefalinger, og det så veldig bra ut. Menyen var fristende...

Skrevet

Da ble det Bevaremegvel.

:) Var inne på nettside med anbefalinger, og det så veldig bra ut. Menyen var fristende...

liker meg veldig godt der selv og. pleier å ha venninne kvelder der de gangene jeg er hjemme i stavanger.

Nyt besøket :-D

ilene1365380268
Skrevet

Bølgen og Moi ligger der hvor Oljemuseet er (i samme bygg), på kaien. Utsikt rett ned i sjøen. :)

Ok, da vet jeg hvor det er :-) Takk **S

Gjest Naturbarn
Skrevet

STIM!

Den ligger der Saken er biff lå før.

Det beste av alt: den er røykfri!!!

De har 3 halve etasjer og er nyoppstartet:-)

Ellers ligger det en tapas restaurant ved sølvberget som er bra:-)

Gaffel og Karaffel er rene skjære gassbua!Men jeg håper maten er bra, for jeg skal dit etter 1.juni...

Gjest Naturbarn
Skrevet

Saken er biff finnes jo ikke lenger, den er gjort om til en annen restaurant med middelhavstema eller noe sånt.

Stedet heter STIM og er totalt røykfritt!

Spennende mat med sjeldne kombinasjoner av retter. Kuuult interiør,litt utenom det vanlige.

Bør besøkes!

Skrevet

STIM!

Den ligger der Saken er biff lå før.

Det beste av alt: den er røykfri!!!

De har 3 halve etasjer og er nyoppstartet:-)

Ellers ligger det en tapas restaurant ved sølvberget som er bra:-)

Gaffel og Karaffel er rene skjære gassbua!Men jeg håper maten er bra, for jeg skal dit etter 1.juni...

STIM blir neste. Hørtes spennende ut med andre kombinasjoner, og stilig interiør. Det er noe jeg faller for...

Røykfritt er bra, vi ber alltid om røykfritt når vi bestiller bord.

Men syns du Gaffel&Karaffel er røykfylt? La ikke merke til noe de gangene vi har vært der, men det var kanskje siden jeg smugkoser meg litt med "frisk" røyklukt siden jeg selv har sluttet (sluttet for mange år siden, men har fortsatt kjempelyst på røyk når jeg er ute...), og dermed ikke la spesielt merke til det?

Uansett, STIM er notert. Hørtes bra ut.

Skrevet

Takk for kjempebra anbefaling! Bevaremegvel var stedet - kommer til å gå dit igjen, og bestille samme bord hvis vi kan...

Var der igår kveld, det var helt kjempe. Akkurat den type stemning vi ville ha; nok folk, nok lyd, nok stemning. Og så fikk vi bord i hjørnet med vinduer ut mot gata. :) Maten var veldig god, og vi var kjempefornøyde.

Etterpå fant vi Nåløyet, hvor det var peis og bra stemning. En alle tiders kveld :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...