Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Nei, vi vet ennå ikke når vi får reise. Må få siste rest av pairer på plass. Håper selvfølgelig det blir snart.

Hvor skal dere? Det er alltid spennende å eventuelt kunne reise sammen med noen.

Klem fra

Vi skal til Bogota. Har fått tildeling fra los pisingos.

Jeg tror vi skal bo på Halifax. Der bodde vi sist.

Vi får håpe vi får reise snart!! Selv om det er ganske mange ting som skal ordnes nå. Er av og til helt forvirra!!!

Fortsetter under...

Vi skal til Bogota. Har fått tildeling fra los pisingos.

Jeg tror vi skal bo på Halifax. Der bodde vi sist.

Vi får håpe vi får reise snart!! Selv om det er ganske mange ting som skal ordnes nå. Er av og til helt forvirra!!!

Ja, forvirret er stikkordet. Jeg går stort sett rundt meg selv nå og vet ikke helt hvor jeg skal begynne.

Vi har ikke fått ordnet politiattestene ennå. Vi trodde vi hadde god tid. Heldigvis tok vi feil :-).

Vi skal til Cali. Dette er vår første tur så vi er veldig spente.

Vi får følge litt med hverandre for å se om vi reiser samtidig.

Lykke til med siste innspurt.

Klem fra

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...