Gå til innhold

Kill Bill vol. 2 - Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg orker bare ikke vente til den kommer på video.. kan ikke noen fortelle hva som skjer?

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Les anmeldelser.

Gå på kino.

Jeg tror for øvrig ikke jeg ødelegger gleden for deg ved å si at Bill blir Killed.

Et mesterverk av Tarantino.

Gjest tjohooo
Skrevet

Les anmeldelser.

Gå på kino.

Jeg tror for øvrig ikke jeg ødelegger gleden for deg ved å si at Bill blir Killed.

Et mesterverk av Tarantino.

Tror den er ferdig på kino her i byen...

finner desuten kun korte anmeldelser som ikke avslører noe om hvordan det hele ender...og hvorfor.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror den er ferdig på kino her i byen...

finner desuten kun korte anmeldelser som ikke avslører noe om hvordan det hele ender...og hvorfor.

Kill Bill er jo ikke akkurat noen film med en stor handling, så hvordan den ender sier seg vel selv.

Det er bare å se på tittelen.

Forskjellen på Kill Bill 1 og Kill Bill 2 er nok at dialogen er mer framtredende i nummer 2. Det er ikke like mye slossing som i film nummer 1.

Du får også et innblikk i The Bride's samuraitrening.

Som du forstår dreper hun de andre som var med og drepte brudefølget før hun tar seg av Bill himself.

Filmen blir gitt ut på dvd i august. I norge kommer den i butikkene i midten av september.

Skrevet

Kill Bill er jo ikke akkurat noen film med en stor handling, så hvordan den ender sier seg vel selv.

Det er bare å se på tittelen.

Forskjellen på Kill Bill 1 og Kill Bill 2 er nok at dialogen er mer framtredende i nummer 2. Det er ikke like mye slossing som i film nummer 1.

Du får også et innblikk i The Bride's samuraitrening.

Som du forstår dreper hun de andre som var med og drepte brudefølget før hun tar seg av Bill himself.

Filmen blir gitt ut på dvd i august. I norge kommer den i butikkene i midten av september.

Pluss at hun får tilbake datteren sin, som var drivkraften bak hele flukten fra Bill samt hevnaksjonen som fulgte.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Pluss at hun får tilbake datteren sin, som var drivkraften bak hele flukten fra Bill samt hevnaksjonen som fulgte.

Det med datteren var den eneste spoileren jeg kunne tenke meg, så den utelot jeg bevisst! :)

Annonse

Skrevet

Det med datteren var den eneste spoileren jeg kunne tenke meg, så den utelot jeg bevisst! :)

Ooops, tenkte du hadde avslørt såpass mye at jeg tok det med jeg.

Jeg får bare håpe at de som skal se filmen holder seg vekke fra denne tråden.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ooops, tenkte du hadde avslørt såpass mye at jeg tok det med jeg.

Jeg får bare håpe at de som skal se filmen holder seg vekke fra denne tråden.

Hehe, jeg tror ikke det er noen fare, for Kill Bill er ikke akkurat en film med en veldig dreven handling.

Du vet hva du får når du går og ser den, og du får nøyaktig det du tror du får, dog med Tarantinos geniale dialog, regi og musikk! :)

Skrevet

Hehe, jeg tror ikke det er noen fare, for Kill Bill er ikke akkurat en film med en veldig dreven handling.

Du vet hva du får når du går og ser den, og du får nøyaktig det du tror du får, dog med Tarantinos geniale dialog, regi og musikk! :)

Ja, filmene var skikkelig bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...